Gå til innhold

Kjønn- stemte magefølelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stemte ingen av gangene, første gang var jeg helt sikker på jente, det ble en gutt, andre gangen var jeg like sikker på gutt, og der kom det en jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, Gumman87 skrev:

desverre? Herregud!!

Er vel lov å ønske seg et kjønn vel? Blir selvsagt like glad i dette barnet, men når man har det ene fra før av, så må det være lov å ønske seg det andre, herregud!

Anonymkode: 27d4d...1d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte her. Var til og med på en ultralyd som sa at det skulle bli gutt, men magefølelsen sa jente og jaggu hadde han blitt til hun på OUL. Fortsatt en jente nå når det bare er noen få uker igjen. Mammahjertet hadde rett. :) 

Anonymkode: 57160...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 100% sikker på at jeg ventet gutt. Alle "tegnene" tydet på det, og jeg hadde det så på følelsen. Men det var en jente gitt 😄 Jeg fikk tidenes sjokk selvom jeg hyrde vite at magefølelse og tegn ikke er en eksakt vitenskap akkurat 😂😂

Anonymkode: 0e0f1...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel lov å ønske seg et kjønn vel? Blir selvsagt like glad i dette barnet, men når man har det ene fra før av, så må det være lov å ønske seg det andre, herregud!

Anonymkode: 27d4d...1d6

Hva med å bare ønske seg et barn?  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri noen sterk følelse for det ene eller andre kjønnet. Men hvis jeg måtte velge så valgte jeg feil begge gangene. Første tenkte jeg gutt,det var jente. Nå trodde jeg jente men ultralyd viser gutt. Vet jo selvsagt ikke 100 prosent. Men jeg er ikke til å stole på i alle fall.

 

Anonymkode: b805d...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Gumman87 skrev:

Hva med å bare ønske seg et barn?  

Det gjør vi da, hvorfor antyder du at vi ikke gjør det? Det må være lov til å ønske seg det andre kjønnet når man har det ene fra før av? Jeg har aldri skjønt hvorfor folk reagerer så kraftig når man sier det, det er da helt ukontroversielt. Dette burde være helt overflødig å presisere, men vi kommer selvsagt til å elske dette barnet over alt i hele verden...

Anonymkode: 27d4d...1d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør vi da, hvorfor antyder du at vi ikke gjør det? Det må være lov til å ønske seg det andre kjønnet når man har det ene fra før av? Jeg har aldri skjønt hvorfor folk reagerer så kraftig når man sier det, det er da helt ukontroversielt. Dette burde være helt overflødig å presisere, men vi kommer selvsagt til å elske dette barnet over alt i hele verden...

Anonymkode: 27d4d...1d6

Spørsmålet er jo da hvorfor man sier "dessverre" fordi magefølelsen ikke stemte. 

Anonymkode: fdf40...4fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør vi da, hvorfor antyder du at vi ikke gjør det? Det må være lov til å ønske seg det andre kjønnet når man har det ene fra før av? Jeg har aldri skjønt hvorfor folk reagerer så kraftig når man sier det, det er da helt ukontroversielt. Dette burde være helt overflødig å presisere, men vi kommer selvsagt til å elske dette barnet over alt i hele verden...

Anonymkode: 27d4d...1d6

Jeg ble bare litt dårlig av å lese "dessverre!" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sååå sikker på jente jeg, men var gutt🙂 Det var ikke så nøye for oss om babyen var jente eller gutt, vi var jo uansett like glad i babyen der inne🙂

Anonymkode: fe0a6...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heldigvis. Har alltid sett for meg gutt <3 hadde det vist seg å være jente tror jeg jo selvsagt tankegangen hadde snudd.

Anonymkode: d4f0f...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet er jo da hvorfor man sier "dessverre" fordi magefølelsen ikke stemte. 

Anonymkode: fdf40...4fd

Fordi jeg hadde på magefølelsen at dette også ble en jente, selv om vi ønsket oss en gutt. Vi har en jente fra før av, og dette var vår siste sjanse til å få gutt, da dette vårt siste barn. Hadde vi fått gutt først ville vi sikkert ønsket oss jente nå...

Anonymkode: 27d4d...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gumman87 skrev:

Jeg ble bare litt dårlig av å lese "dessverre!" 

Ja, du hoppet på og dømte med en gang.

Anonymkode: 27d4d...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du hoppet på og dømte med en gang.

Anonymkode: 27d4d...1d6

Ja, er det noe jeg dømmer så er det faktisk mødre som blir skuffa over " feil" kjønn..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Gumman87 skrev:

Ja, er det noe jeg dømmer så er det faktisk mødre som blir skuffa over " feil" kjønn..

stakkars deg...

Anonymkode: 27d4d...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte bare blått lenge før jeg ble gravid og var så sikker på at min førstefødte kommer til å bli en gutt. Har til og med navn klart og jaggu fikk vi bekreftet igår at det blir gutt:)

 

Anonymkode: b9699...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...