Gå til innhold

Kjønn- stemte magefølelsen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hørt av flere at de " hadde det på følelsen"  men jeg vet ikke jeg.. stemte det for dere? ☺

Anonymkode: 1837c...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, haha. Var så sikker på jente at jeg ikke gadd å diskutere guttenavn engang. Trodde ikke på jordmor da hun sa det var en gutt :-) vi har ingen gutter i familien, derfor var jeg såååå sikker. Så det var sykt gøy å få en gutt :D (jente hadde jeg såklart blitt like glad for) 

Anonymkode: eb7b0...45f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Alle hadde magefølelse på jente, viste seg å være gutt. 

Anonymkode: 31e3f...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg hadde veldig magefølelse på at det var jente, nesten så jeg begynte å handle inn ting i rosa. Men var en gutt :) 

Anonymkode: 7c9a9...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte for meg også. Var mer enn bare en magefølelse, det var vanskelig å forklare. 

Anonymkode: f96de...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen sa gutt på alle 3, hadde kun rett første gangen.

Anonymkode: bd9ea...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på nr 1, da trodde også alle andre at det ble gutt, noe det ble. 

Med nr 2 var jeg OVERBEVIST om at det ble jente, og også denne gangen trodde alle de andre det samme, men vi tok feil alle sammen gitt! Lo godt når vi så det tydelige beviset på at det var gutt på UL 😅

Anonymkode: 46cbf...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt følelse for kjønn hver gang. Kommet veldig tidlig i graviditeten og den har stemt hver gang.

Med sistemann valgte vi å ikke vite kjønn på UL fordi vi ville spare spenningen til fødselen. Men det ble ikke så spennende allikevel, for jeg visste det jo.

Anonymkode: 9a694...a92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte med nr 1 og 2. Med nr 3 varierte det fra dag til dag hva jeg følte. Denne gangen varierer det også. Er veldig spent på hva det er denne gangen. Ny mann og jeg har 1 jente + 2 gutter fra før.

Anonymkode: e180a...8aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stemte magefølelsen med gutt. Jeg var sikker på det ble gutt fordi jeg ikke klarte å finne noen guttenavn jeg likte som ikke var "brukt opp" av familie og venner. Nå har vi kanskje funnet et navn - men er fortsatt litt usikker da navnet er brukt av en kusine som jeg møter svært sjelden

Anonymkode: b4ed3...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var heeeelt sikker på gutt, men det stemte ikke.  Jeg var helt rar etter ultralyden, for jeg følte at det var en gutt så innmari sterkt! :P Jeg var ikke skuffet eller noe altså, mer overrasket! 

Anonymkode: 6cd2f...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...