Gå til innhold

Tegn på at han kun er ute etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23/02/2017 den 6.10, Jordbæra skrev:

Eksen min og jeg snakket om sex fra dag 1, første date hadde vi sex og jeg tenkte at nå hører jeg ikke mer fra han. Men vi var sammen i 2 år etter dette. Alle tegn sa meg at han kun var ute etter sex og.

Han var ute etter å ha sex med deg i to år? Kanskje han ville ha en fast sexpartner, så han slapp det styret med å finne seg ny dame hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får gjøre som du vil. Å krangle med sånne som deg ser jeg meg for god til, reagerte fordi det ikke var et eneste punkt i teksten din som var sant. Menmen, tro hva du vil.

Anonymkode: c5a29...edc

At du hever deg over andre, er vel årsaken til at du må stille et slikt tåpelig spørsmål på KG.

Kom ned av din høye hest og begynn å lytte.

Anonymkode: 6c082...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

At du hever deg over andre, er vel årsaken til at du må stille et slikt tåpelig spørsmål på KG.

Kom ned av din høye hest og begynn å lytte.

Anonymkode: 6c082...104

Liker meg vel i høyden da. Dette var kun et spørsmål. Finn andre å krangle med

 

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker meg vel i høyden da. Dette var kun et spørsmål. Finn andre å krangle med

 

Anonymkode: c5a29...edc

Du har fått såpass entydige svar at det er deg det er noe feil med, og ikke han.

Anonymkode: 6c082...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært interessert i overnatting. Han var bare utrolig frempå med sex, men jeg sa at første date sånn her så kommer det ikke til å skje. Jeg ser flere antar og dømmer meg for å være dritt kjerring. Men eksen min utøvde psykisk og fysisk vold spesielt rundt sex. Samt en voldtekt da jeg var 16. Så jeg får litt angst rundt sex og trenger å vite om han bare skal bruke meg for det.

jeg vet ikke helt hva jeg vil heller ift han for jeg kom ut av et langt forhold full av løgner og skuffelser. Jeg har også gått opp masse i vekt i dette dårlige forholdet så jeg er ikke komfortabel med meg selv til å være naken med ny fyr, hvert fall ikke før jeg har trent noen måneder. 

 

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...