Gå til innhold

Tegn på at han kun er ute etter sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Overrasket
3 minutter siden, canacas skrev:

Det er helt sykt hvor frastøtende jeg er FØR den elendige testrunden. :sulosi:

:sprettoy:

Enten det, eller du har en velutviklet sans for selv-ironi. Du kan velge selv hva som stemmer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Overrasket skrev:

:sprettoy:

Enten det, eller du har en velutviklet sans for selv-ironi. Du kan velge selv hva som stemmer. 

Velutviklet. Generelt. 

Drop mic. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, gjestvest skrev:

Har Dr Ruth endret navn til Dr voff?

Dr. Voff!!!!! Gjestvest, hvorfor i alle dager har du ikke foreslått det før! Det er jo helt genialt. 

Dagens avstemning: Bør jeg skifte navn til Dr. Voff? 100 grønne piler som minstekrav. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det behøver ikke være stjerneskudd sex fra start av. Det kan slå begge veier. Er sexen såå god, så glemmer mannå bli bedre kjent med partnerens andre livsviktige kvaliteter. Det går an å ha sånn passe bra sex, men hvis begge ønsker det, og jobber sammen så kan det bli veldig bra.

men er det superkjiip sex, så ser det mørkt ut.

uansett sikkert best å vente med sex, et par dater iallefall, tenker nå jeg. Men ikke for sent, da blir det bare sipernedelag, hvis du begynner å like daten og så er det kjip sex.:( en balansegang det der

Anonymkode: 7dec4...b17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at mange kviner ikke er ute etter menn som bare vil ha sex. Dere får jo ikke orgasme. Dere får jo ikke så mye ut av sex så ikke ha sex. Det er jo logisk. Si du er aseksuell, som de fleste kvinner er, og se om han fortsatt henger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrGreen
På 21.2.2017 den 23.48, AnonymBruker skrev:

At han dumper deg om du venter til forhold med å ha sex ;) 

Anonymkode: 296d0...2db

Enig i denne. Han dumper deg om du ikke vil ha sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MrGreen skrev:

Enig i denne. Han dumper deg om du ikke vil ha sex. 

Nei ikke alltid dette stemmer. Finnes faktisk utspekulerte typer som spiller gamet all the way. 

vært borti type som holdt ut 1 mnd. Meen til gjengjeld, så maste han litt da om sex, men såpass under radaren at det ikke virket for pushy.

 

Anonymkode: 7dec4...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lee Jones skrev:

Jeg forstår at mange kviner ikke er ute etter menn som bare vil ha sex. Dere får jo ikke orgasme. Dere får jo ikke så mye ut av sex så ikke ha sex. Det er jo logisk. Si du er aseksuell, som de fleste kvinner er, og se om han fortsatt henger på.

Jeg er ikke aseksuell i det hele tatt, jeg elsker sex, men betyr ikke at jeg har det med hvemsomhelst. Det gir meg ingenting å ha ons og den type ting.

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo også hende han er ute etter en fuckfriend? Hvordan finner jeg ut av det?

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke aseksuell i det hele tatt, jeg elsker sex, men betyr ikke at jeg har det med hvemsomhelst. Det gir meg ingenting å ha ons og den type ting.

Anonymkode: c5a29...edc

Så om han er ute etter noe mer enn sex, så vil du gå til sengs med han, men ikke om han kun er ute etter sex????

Fatter og begriper ikke hvorfor du overhodet involverer deg i andre mennesker. Enten ønsker man å gå til sengs så snart som mulig og venter i det lengste, eller så gir man fan i det.
Jeg tror du bare skal gi fan, siden du ikke ønsker å finne ut om han bare vil ha sex eller noe mere også.

Hva om han vil ha noe mer enn bare sex, men så er du like flink i senga som Marilynn Monroe (død)? Skal han ikke da kunne fortelle at dette ikke vil føre noen steder siden han ikke er nekrofil og gjerne vil ha ei med litt mere fart i senga enn det du leverte? Havner han da i drittsekk kategorien som bare ville ha sex?

Anonymkode: 6c082...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo også hende han er ute etter en fuckfriend? Hvordan finner jeg ut av det?

Anonymkode: c5a29...edc

Du kan spørre. ;) 

Anonymkode: badac...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke aseksuell i det hele tatt, jeg elsker sex, men betyr ikke at jeg har det med hvemsomhelst. Det gir meg ingenting å ha ons og den type ting.

Anonymkode: c5a29...edc

OK. Så han tenner deg ikke og er hvemsomhelst. Tror du skal holde deg vekke. Du har alternativer. Du kan få intim kontakt med han, og du kan få intim kontakt med han + et forhold. Om du ikke vil ha minst en av disse godene så dumper du han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Jordbæra skrev:

Eksen min og jeg snakket om sex fra dag 1, første date hadde vi sex og jeg tenkte at nå hører jeg ikke mer fra han. Men vi var sammen i 2 år etter dette. Alle tegn sa meg at han kun var ute etter sex og.

Lenge siden det ble slutt da?

Anonymkode: cfd26...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lee Jones skrev:

OK. Så han tenner deg ikke og er hvemsomhelst. Tror du skal holde deg vekke. Du har alternativer. Du kan få intim kontakt med han, og du kan få intim kontakt med han + et forhold. Om du ikke vil ha minst en av disse godene så dumper du han.

Slutt å anta eller legg ird i munnen min. Hittil er han hvemsomhelst pga 1 date. Men han tenner meg helt sinnsykt. Hvorfor tror du det er greit å anta??

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden det ble slutt da?

Anonymkode: cfd26...4c7

1 måned.

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så om han er ute etter noe mer enn sex, så vil du gå til sengs med han, men ikke om han kun er ute etter sex????

Fatter og begriper ikke hvorfor du overhodet involverer deg i andre mennesker. Enten ønsker man å gå til sengs så snart som mulig og venter i det lengste, eller så gir man fan i det.
Jeg tror du bare skal gi fan, siden du ikke ønsker å finne ut om han bare vil ha sex eller noe mere også.

Hva om han vil ha noe mer enn bare sex, men så er du like flink i senga som Marilynn Monroe (død)? Skal han ikke da kunne fortelle at dette ikke vil føre noen steder siden han ikke er nekrofil og gjerne vil ha ei med litt mere fart i senga enn det du leverte? Havner han da i drittsekk kategorien som bare ville ha sex?

Anonymkode: 6c082...104

Okei, haha! Hva faen?? Her var det mye antagelser.

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, haha! Hva faen?? Her var det mye antagelser.

Anonymkode: c5a29...edc

Når du gir så lite opplysninger, så må man jo anta.

Ikke et punkt dementerte du, så da er alt jeg skrev rett.

Anonymkode: 6c082...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du gir så lite opplysninger, så må man jo anta.

Ikke et punkt dementerte du, så da er alt jeg skrev rett.

Anonymkode: 6c082...104

Du får gjøre som du vil. Å krangle med sånne som deg ser jeg meg for god til, reagerte fordi det ikke var et eneste punkt i teksten din som var sant. Menmen, tro hva du vil.

Anonymkode: c5a29...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg er ute etter kun sex, eller på jakt etter en dame til forhold så vil jeg uansett prøve å få henne til sengs så tidlig som overhodet mulig. Det er et maktspill. Det eneste som jevner ut makten mellom dame-mann er å få sexen unna, da stiller vi likt. Før det er gjort så kan hun teste meg i hytt og pine, utsette dates for å gjøre meg usikker, ikke svare på meldinger, hele tiden komme med utfordringer eller være vanskelig fordi hun vet at jeg vil finne meg i alt mulig dritt for å komme til "belønningen".

Satser alltid på å få damene med hjem på første date...og prøver alltid å få pult dem der. Det verste er at de jentene som jeg har tatt det rolig med, og ikke eskalert så mye med har droppet kontakten ganske fort. Damer respekterer menn som tør å "prøve seg" ,selv om de ikke nødvendigvis er klar for å respondere. Jeg har mistet mange flere damer på å ikke prøve meg, enn det jeg har på å prøve meg. Hadde en dame som kom hjem til meg klokken 22.00 en kveld fordi vi hadde avtalt en aktivitet som vi har til felles...jeg følte ikke at jeg fikk noen signaler fra henne, så turde ikke prøve meg den kvelden..hørte aldri fra henne igjen.

Anonymkode: 6ed7d...e89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...