Gå til innhold

Sex mens bevisstløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Uavhengig om det blir slutt eller ikke, om han viser seg å være et rasshøl, om stemningen blir dårlig, eller om det går 10 år etterpå - det skal uansett ikke anmeldes. Det er snakk om å utføre dette med en jeg stoler fullt og holdent på, og han må selvsagt stole like mye på meg.

 

Anonymkode: 3928f...8a4

Jeg tviler ikke på at du er 100% sikker på det, men jeg hadde aldri tatt sjansen når man ikke kan være 100% sikker på at den andre holder seg til det, og det kan man aldri være. Mener altså ikke at du er uærlig, hverken mot deg selv eller den andre, men at det ikke finnes garanti, og at det derfor er for risikabelt. Du vil aldri kunne bevise noe som ligger frem i tid, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

44 minutter siden, Ananas. skrev:

Jeg tviler ikke på at du er 100% sikker på det, men jeg hadde aldri tatt sjansen når man ikke kan være 100% sikker på at den andre holder seg til det, og det kan man aldri være. Mener altså ikke at du er uærlig, hverken mot deg selv eller den andre, men at det ikke finnes garanti, og at det derfor er for risikabelt. Du vil aldri kunne bevise noe som ligger frem i tid, dessverre.

Sant nok, men det gjelder jo det meste, altså at det ikke finnes garanti og det kan være risikabelt.. Hvem som helst kan bli anmeldt for voldtekt kun for å ta hevn. Man kan også lyve om å gå på p-piller. 

Det er snakk om et trygt forhold der man ikke bekymrer seg for noe av dette. Jeg har absolutt ingen ønsker å bli pult av en fremmed fyr jeg ikke stoler på, bevisstløs eller ikke. 

 

48 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Svarene her blir for teit.

Men jeg har en interessant problemstilling: Jeg har en tendens til å initiere sex i søvne. Både jeg og partner har våknet av at vi er i full gang. Voldtar jeg dermed meg selv óg jenta?

Man skulle tro det av noen av svarene her!

Anonymkode: 3928f...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok, men det gjelder jo det meste, altså at det ikke finnes garanti og det kan være risikabelt.. Hvem som helst kan bli anmeldt for voldtekt kun for å ta hevn. Man kan også lyve om å gå på p-piller. 

Anonymkode: 3928f...8a4

Enig i det, men det som skiller dette fra det meste er at det finnes videobevis som kan havne i feil hender, og da er man 100% avhengig av at den andre forteller sannheten, OG blir trodd på det. Det holder altså ikke nødvendigvis at du velger å være ærlig heller.

Har respekt både for fantasien, at det ikke ER voldtekt og at du helt oppriktig har tenkt til å holde det for deg selv for alltid og å fortelle sannheten ved behov, jeg ville bare ikke satt meg selv i en posisjon der det finnes voldtektsbevis mot meg, så mye tillit vil jeg aldri ha til at fremtiden går som planlagt og at de gode intensjonene man har overlever det, selv om jeg i utgangspunktet har tillit til personen jeg gjør det med. Betyr ikke at jeg ikke unner deg å leve ut fantasien hvis du finner en som vil være med, bare så det er klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2017 den 0.28, Katten.2.0 skrev:

Svarene her blir for teit.

Men jeg har en interessant problemstilling: Jeg har en tendens til å initiere sex i søvne. Både jeg og partner har våknet av at vi er i full gang. Voldtar jeg dermed meg selv óg jenta?

Synes hun det er greit, hva føler hun om det etterpå? Og hva med deg selv? 

Anonymkode: ef426...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun det er greit, hva føler hun om det etterpå? Og hva med deg selv? 

Anonymkode: ef426...b99

Selvfølgelig. Ender som regel i en fantastisk orgasme for oss begge, så sover vi videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Selvfølgelig. Ender som regel i en fantastisk orgasme for oss begge, så sover vi videre.

Har du ny kjæreste? Er hun plukket ut fra kg hun også? 

Anonymkode: ef426...b99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2/26/2017 den 16.10, amativeReflection skrev:

§ 291. Voldtekt

Med fengsel inntil 10 år straffes den som

a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller truende atferd,
b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller
c) ved vold eller truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre handlinger som svarer til seksuell omgang med seg selv.

Så lenge det er avtalt på forhånd tviler jeg *sterkt* på at §291.b) kommer til anvendelse her. Norsk rettstradisjon handler ikke bare om bokstavfortolkning av lovene men også om lovens intensjon. Da kan du spørre deg selv ha formålet med b) er. Er det å detaljregulere nordmenns sexliv, eller er det for å beskytte enkeltindivider mot overgrep? Vi er på en måte ferdige med å detaljregulere sånt her til lands(heldigvis) så da gjenstår spørsmålet om det kan regnes som overgrep å gjøre noe som er avtalt på forhånd..

 

Til trådstarter. Bevisstløshet er kanskje litt drøyt, hva med å sikte på dyp søvn? Noen glass med vin en kveld du er litt trøtt fra før?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Det er voldtekt. Håper inderlig ikke det skjer det. Mange har fått sterke trauma etter å ha opplevd det.

Anonymkode: 5a301...13b

Om hun er med på det så er det ikke voldtekt slik jeg ser det. Om hun ikke er med på det så er det voldtekt.

Anonymkode: 5221e...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ny kjæreste? Er hun plukket ut fra kg hun også? 

Anonymkode: ef426...b99

Poenget med en slik kommentar?

Jeg prater i generelle termer her inne. Kommer nok ikke til å skrive om en spesifikk partner.

Er singel og kommer til å være det i lang tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Voldtekt meg her og voldtekt meg der - det er til å bli gal av. 

Det er utrolig spennende å vite at kroppen din kan brukes til nytelse hele tiden, og det er spennende at det er litt ulovlig. Jeg elsker når han tar på meg, kommer på meg, knuller meg, whatever med meg når jeg sover. Synes det er ekstremt sexy, og utrolig tennende når han forteller om det /viser bilder /viser film. 

For vår del er det så enkelt som at jeg sover utrolig tungt naturlig og han er veldig forsiktig om han ikke vil jeg skal våkne. Om han ikke bryr seg om jeg våkner eller sover bruker han å ta i. 

You do you! Dine fantasier er ikke uforståelige eller teite eller ekle på noe som helst vis! 

Anonymkode: a7819...270

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Det er voldtekt. Håper inderlig ikke det skjer det. Mange har fått sterke trauma etter å ha opplevd det.

Anonymkode: 5a301...13b

Det er ikke voldtekt når man har tillatelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Det er voldtekt. Håper inderlig ikke det skjer det. Mange har fått sterke trauma etter å ha opplevd det.

Anonymkode: 5a301...13b

Herregud. Det er ikke voldtekt om vedkommende selv ønsker det.

Jeg anbefaler at dere skriver en kontrakt som begge får kopi av, sånn i tilfelle.

Anonymkode: 3dd68...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blod skrev:

Det er ikke voldtekt når man har tillatelse.

Det er litt i gråsonen siden samtykke ikke har tilbakevirkende kraft. Man skal liksom ha muligheten til å avslutte når som helst. I utgangspunktet er det ikke voldtekt, men det kan bli det om samtykket blir tilbaketrukket/ikke kan bli tilbaketrukket.

Anonymkode: b76c5...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solomon Grundy

Så lenge man sier det er greit så er det ikke voldtekt.

 

Men jeg personlig kunne aldri hat sex med noen som sov selv om de hadde sagt det var greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv en kontrakt, vis den fram i en filmsnutt som intro til filmen av sexen og gjenta muntlig at du ønsker dette selv.

Ta en muskelavslappende (sobril kanskje) eller bare en zyrtec og legg deg. Etter en time kan resten av filmingen begynne. Om du ikke er helt borte må du bare late som du er.

Lykke til.

Anonymkode: bf04f...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OP her, denne hadde jeg glemt. Jeg luftet ideen for min kjæreste forrige måned og han svarte at han selv kunne tenkt seg dette. Vi har lenge hatt avtale om at han kan ta for seg om jeg sover og det skjer mange ganger i løpet av en uke, noe begge liker godt. Han syntes ideen var søt siden den innebærer veldig mye tillit, spesielt med tanke på å være bevisstløs. Tar gjerne i mot tips om noen har prøvd! :)

Anonymkode: 3928f...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.2.2017 den 21.57, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg å bli knullet av en fyr mens jeg sover dypt eller er bevistløs, at han filmer det og jeg får se etterpå. 

Er det noen her som har prøvd det eller tenner på det?

Anonymkode: 3928f...8a4

Da bør mannen sikre seg skriftlig godkjenning at dette er full aksept fra deg på forhånd. Kanskje muntlig avtale på video. Dette for å styrke hans rettssikkerhet ved en eventuell anmeldelse fra deg på et senere tidspunkt. 

Anonymkode: 3a445...22c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...