Gå til innhold

Sex mens bevisstløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg å bli knullet av en fyr mens jeg sover dypt eller er bevistløs, at han filmer det og jeg får se etterpå. 

Er det noen her som har prøvd det eller tenner på det?

Anonymkode: 3928f...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er voldtekt. Håper inderlig ikke det skjer det. Mange har fått sterke trauma etter å ha opplevd det.

Anonymkode: 5a301...13b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoist. Du gjør jo en annen person til kriminell om du skal leve ut det der. 

Anonymkode: 12dc3...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen skjønte det, så er det snakk om en jeg kjenner godt. Og frivillig fra begges side, ergo ikke snakk om voldtekt. 

Anonymkode: 3928f...8a4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Ikke at dette er veldig viktig for meg personlig, men det er vel strengt tatt ikke voldtekt eller forbrytelse hvis noen sier på forhånd "knull meg mens jeg sover, er du snill". 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne tenkt meg å bli knullet av en fyr mens jeg sover dypt eller er bevistløs, at han filmer det og jeg får se etterpå. 

Er det noen her som har prøvd det eller tenner på det?

Anonymkode: 3928f...8a4

Sex med sovende eller bevisstløs person er straffbart.

Anonymkode: 261ef...d47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sex med sovende eller bevisstløs person er straffbart.

Anonymkode: 261ef...d47

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ingen skjønte det, så er det snakk om en jeg kjenner godt. Og frivillig fra begges side, ergo ikke snakk om voldtekt. 

Anonymkode: 3928f...8a4

 

Anonymkode: 3928f...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Overrasket skrev:

Ikke at dette er veldig viktig for meg personlig, men det er vel strengt tatt ikke voldtekt eller forbrytelse hvis noen sier på fohånd "knull meg mens jeg sover, er du snill". 

Jo, fordi voldtekt er også definert som seksuell omgang med noen som ikke kan motsette seg handlingen. Alle kan endre mening, og det er man ikke i stand til når man er bevisstløs. 

Anonymkode: 94014...c03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal du være forsiktig med. Om du angrer eller føler ubehag har du ikke mulighet til å si i fra. Viktig å være klar på hva som er fantasi og hva du faktisk vil.

Om du prøver deg på dette må du virkelig stole på denne mannen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, fordi voldtekt er også definert som seksuell omgang med noen som ikke kan motsette seg handlingen. Alle kan endre mening, og det er man ikke i stand til når man er bevisstløs. 

Anonymkode: 94014...c03

Men TS her har jo ikke lyst til å motsette seg handlingen. Dersom hun sier på forhånd "ta meg mens jeg sover" og i etterkant "det var helt flott at du tok meg mens jeg sov", så har jo det hypotetiske poenget om at hun kunne ha hatt en annen mening under hendelsen bare akademisk betydning for spesielt interesserte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er voldtekt. Håper inderlig ikke det skjer det. Mange har fått sterke trauma etter å ha opplevd det.

Anonymkode: 5a301...13b

Det er da faen ikke voldtekt når begge er med på det og de planlegger det på forhånd? 

Lær dere dette. Voldtekt = Når noen har sex med deg uten din samtykke, enten i våken tilstand eller i sovende tilstand. Når noen har sex med deg enda du sier nei, hyler og skriker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker når Kjære puler meg om nettene <3 jeg våkner somregel midt i dag, men mmmm herlig! :D 

Og nei, så lenge det er snakk om frivillige personer, hvor dette er avtalt på forhånd, er det ikke voldtekt.. Lag gjerne en kontrakt på det om man er redd for voldtekstanklager i ettertid. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av alt det sære jeg leser her på KG, er dette det særeste jeg har lest denne timen. Dere bør i alle fall lage en kontrakt på det, for dette er virkelig i gråsonen. Kan det virkelig kalles SEX når en person sover eller er bevisstløs? Det er jo overgrep, som flere over her sier. Selv om man har sagt ja på forhånd, har du ingen muligheter til å motsette deg handlinger som da blir begått under akten. Shady business.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er avtalt på forhånd, så ser jeg ikke helt problemet. Dette er ikke noe jeg kunne tenkt meg selv, men det gir ikke meg retten til kalle det voldtekt.

Men nå er jeg litt nysgjerrig, hvordan vil det være rent praktisk gjennomførbart? Har du tenket til å ta ekstra tunge sovemedisiner eller noe? Ikke sjans om at jeg ikke hadde våknet av det der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Overrasket skrev:

Men TS her har jo ikke lyst til å motsette seg handlingen. Dersom hun sier på forhånd "ta meg mens jeg sover" og i etterkant "det var helt flott at du tok meg mens jeg sov", så har jo det hypotetiske poenget om at hun kunne ha hatt en annen mening under hendelsen bare akademisk betydning for spesielt interesserte. 

Man vet jo aldri om noen (i dette tilfelle TS) kommer til å mene det i etterkant. Altså må man være i stand til å kunne motsette seg den seksuelle handlingen fordi alle kan endre mening. 

Anonymkode: 94014...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

33 minutter siden, Silje Lien skrev:

Av alt det sære jeg leser her på KG, er dette det særeste jeg har lest denne timen. Dere bør i alle fall lage en kontrakt på det, for dette er virkelig i gråsonen. Kan det virkelig kalles SEX når en person sover eller er bevisstløs? Det er jo overgrep, som flere over her sier. Selv om man har sagt ja på forhånd, har du ingen muligheter til å motsette deg handlinger som da blir begått under akten. Shady business.

Det blir akkurat det samme som å lage en kontrakt på at noen skal ta abort om man blir gravid. Det er ikke juridisk bindende og det er heller ikke en kontrakt om at man ikke kan kalle det voldtekt om noen har hatt sex med en i bevisstløs tilstand. Man kan aldri avtale sånt på forhånd. En mann som går med på noe sånt er altså en totalt idiot fordi han faktisk setter seg i en svært dum situasjon om personen han har hatt sex med uten at personen var i stand til å motsette seg handlingen skulle føle det var feil/føle seg krenket rett etterpå, for det blir litt som å nærmest be om å få en voldtektsanmeldelse på nakken. Ikke at noen menn med vettet i behold ønsker å faktisk ha sex med et slakt som bare ligger der (noe en bevisstløs person er) 

Anonymkode: 94014...c03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man vet jo aldri om noen (i dette tilfelle TS) kommer til å mene det i etterkant. Altså må man være i stand til å kunne motsette seg den seksuelle handlingen fordi alle kan endre mening. 

Anonymkode: 94014...c03

Nå beveger vi oss jo langt på siden av TS' utgangspunkt for tråden, hun ba om råd fra andre som har gjort det (noe jeg ikke kan hjelpe med, åpenbart), ikke fordømmelser eller juridiske betraktninger. Men lovteksten du referer til har noe implisitt ved seg, nemlig at vedkommende ikke bare har vært forhindret fra å gi samtykke under akten, men ei heller har gitt samtykke på forhånd av handlingen. Det er jo naturlig at man i de fleste tilfeller av sex i bevisstløs tilstand ikke har gitt samtykke. TS' fantasi er motsatt av den implisitte antagelsen, fordi hun faktisk, dersom hun gjennomfører det, kommer til å ha gitt samtykke på forhånd. Ergo kan nok TS sexpartner i verste fall pårope seg god tro, men saken hadde åpenbart ikke vært et lovbrudd i utgangspunktet. 

Bare for å ha det klart, jeg tar sterk avstand fra all voldtekt og sexovergrep, jeg mener sexforbrytelser bør straffes strengere, og jeg har all mulig forståelse for at sex med bevisstløse uten samtykke er og skal være en forbrytelse. Men at forumsbrukere skal dømme TS, og/eller TS sexpartner, i denne spesifikke situasjonen er å gå for langt, mener jeg. Det er ikke en fantasi jeg forstår, men jeg trenger ikke skjønne alle andres preferanser her i verden heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg skjønner ikke hva du får ut av det hvis du er langt inni drømmeland? 

Det er vel derfor det skal filmes :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...