Gå til innhold

Hadde ølbriller i helgen. What to do?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha :ler: Møtte på en kjekkas (trodde jeg) som jeg rotet med på byen. Ikke noe mer skjedde, men jeg ga han nr mitt. Har tekstet litt frem og tilbake om å møtes. Snakket i tlf også. Var veldig mørkt på utestedet og hadde noen drinker innabords.. Fant han på facebook nå, og kremt... Han var ikke noen kjekkas akkurat 😳 Hvordan skal jeg avvise han nå? Og til dere som kommer til å se jeg er overfladisk hurpe, og han fortjener mye bedre enn en som meg. Det driter jeg i. Akkurat nå vil jeg bare ha en kjekkas å kose meg med. Ikke noe seriøst.

Anonymkode: 1cf49...3c1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha :ler: Møtte på en kjekkas (trodde jeg) som jeg rotet med på byen. Ikke noe mer skjedde, men jeg ga han nr mitt. Har tekstet litt frem og tilbake om å møtes. Snakket i tlf også. Var veldig mørkt på utestedet og hadde noen drinker innabords.. Fant han på facebook nå, og kremt... Han var ikke noen kjekkas akkurat 😳 Hvordan skal jeg avvise han nå? Og til dere som kommer til å se jeg er overfladisk hurpe, og han fortjener mye bedre enn en som meg. Det driter jeg i. Akkurat nå vil jeg bare ha en kjekkas å kose meg med. Ikke noe seriøst.

Anonymkode: 1cf49...3c1

Vel. Kanskje han er en av de mange som tar seg bedre ut i virkeligheten enn på fotografi?

Møt han og finn det ut? :jepp:

Eller avvis ham på en høflig og ordentlig måte. Ikke hint, men si rett ut at du ikke er interessert.

Anonymkode: a0adb...b02

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel. Kanskje han er en av de mange som tar seg bedre ut i virkeligheten enn på fotografi?

Møt han og finn det ut? :jepp:

Eller avvis ham på en høflig og ordentlig måte. Ikke hint, men si rett ut at du ikke er interessert.

Anonymkode: a0adb...b02

Han var udigg på alle bildene, så det tviler jeg sterkt på. Han visste mitt fukle navn. Han sa hele navnet mitt i tilf, og da spurte jeg hva han het til etternavn. Ble en liten pause før han kremtet frem etternavnet sitt. Som at han ikke ville si det.. Hvilket jeg godt kan forstå. Var også album med skikkelig teite bilder der! Bilder med kompiser hvor de latet som lange ballonger var pikk og at de sugde pikk... Avtennende.. Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha :ler: Møtte på en kjekkas (trodde jeg) som jeg rotet med på byen. Ikke noe mer skjedde, men jeg ga han nr mitt. Har tekstet litt frem og tilbake om å møtes. Snakket i tlf også. Var veldig mørkt på utestedet og hadde noen drinker innabords.. Fant han på facebook nå, og kremt... Han var ikke noen kjekkas akkurat 😳 Hvordan skal jeg avvise han nå? Og til dere som kommer til å se jeg er overfladisk hurpe, og han fortjener mye bedre enn en som meg. Det driter jeg i. Akkurat nå vil jeg bare ha en kjekkas å kose meg med. Ikke noe seriøst.

Anonymkode: 1cf49...3c1

Kom med dårlig unnskyldning. Typ du er syk ++. Deretter lar du det gli i intet. 

Anonymkode: e63c2...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kom med dårlig unnskyldning. Typ du er syk ++. Deretter lar du det gli i intet. 

Anonymkode: e63c2...fab

Ja, håper han slutter å tekste :) ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha :ler: Møtte på en kjekkas (trodde jeg) som jeg rotet med på byen. Ikke noe mer skjedde, men jeg ga han nr mitt. Har tekstet litt frem og tilbake om å møtes. Snakket i tlf også. Var veldig mørkt på utestedet og hadde noen drinker innabords.. Fant han på facebook nå, og kremt... Han var ikke noen kjekkas akkurat 😳 Hvordan skal jeg avvise han nå? Og til dere som kommer til å se jeg er overfladisk hurpe, og han fortjener mye bedre enn en som meg. Det driter jeg i. Akkurat nå vil jeg bare ha en kjekkas å kose meg med. Ikke noe seriøst.

Anonymkode: 1cf49...3c1

Vel, da er du selv på hans nivå eller du må slutte å drikke så mye?

Anonymkode: 2b796...691

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha :ler: Møtte på en kjekkas (trodde jeg) som jeg rotet med på byen. Ikke noe mer skjedde, men jeg ga han nr mitt. Har tekstet litt frem og tilbake om å møtes. Snakket i tlf også. Var veldig mørkt på utestedet og hadde noen drinker innabords.. Fant han på facebook nå, og kremt... Han var ikke noen kjekkas akkurat 😳 Hvordan skal jeg avvise han nå? Og til dere som kommer til å se jeg er overfladisk hurpe, og han fortjener mye bedre enn en som meg. Det driter jeg i. Akkurat nå vil jeg bare ha en kjekkas å kose meg med. Ikke noe seriøst.

Anonymkode: 1cf49...3c1

TS. Du kunne vært en mann. Med den tankegangen din er det spørs om du ikke er type "født i feil kropp". Her unskylder du deg med at du hadde ølbriller og klager på utseendet til den du ga telefonnummeret til. Dette er da typisk eksempel på hva en mann kunne gjort. 

Skal du avvise han får du si "det er ikke deg. det er meg"

Anonymkode: afc14...732

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom med dårlig unnskyldning. Typ du er syk ++. Deretter lar du det gli i intet. 

Anonymkode: e63c2...fab

NEI, dette er verdens værste råd! Sånt gjør man bare ikke. Vil du ikke gå på date med han så vær ærlig om det!

Men når det er sagt så kan han vise seg å være en kjempefyr, så hvorfor ikke gi han en sjanse?

Anonymkode: 22f10...fce

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er vel tilstede for at han også hadde ølbriller den kvelden, men at han likevel gir deg en sjanse.

Anonymkode: 5ba82...03d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bli med på EN date? En kaffekopp? Så tar du det derfra. Tenker du det samme som nå er det jo bare å være "ærlig" å si at du føler at dere ikke har den kjemien du er ute etter.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg azz du er en overfladisk hurpe!!!!1!!1En

OK, fra spøk til alvor; jeg tenker du kan gjøre det enkelt og greit, og bare si at du ikke tror han er din type allikevel, eller noe slik.
Det er vel temmelig diskré, er det ikke? 

Eller så har du jo den litt mer døve metoden, for noen, som er å bare ro til fiskeskjær. 
Styr unna samtalen om å møtes, og la samtalene dø ut, og interessen hans vil nok forsvinne. 
Med mindre vi snakker om en små-creepy kar som lett blir lettere betatt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS. Du kunne vært en mann. Med den tankegangen din er det spørs om du ikke er type "født i feil kropp". Her unskylder du deg med at du hadde ølbriller og klager på utseendet til den du ga telefonnummeret til. Dette er da typisk eksempel på hva en mann kunne gjort. 

Skal du avvise han får du si "det er ikke deg. det er meg"

Anonymkode: afc14...732

Lol. Så man er mann fordi man bare er interesset i uforpliktende kos med en kjekk fyr en periode? :ler: Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Snoke skrev:

Hvorfor tror du at du er digg nok til å praktisere denne tankegangen?

Jeg er helt vanlig slank og søt lys jente. Ekstremt digg er jeg ikke, men jeg er da vant til å få mye kjekkere menn enn han her. Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

NEI, dette er verdens værste råd! Sånt gjør man bare ikke. Vil du ikke gå på date med han så vær ærlig om det!

Men når det er sagt så kan han vise seg å være en kjempefyr, så hvorfor ikke gi han en sjanse?

Anonymkode: 22f10...fce

Fordi jeg ikke er ute etter forhold, men er kjekkas å kose meg med. Mindre attraktive snille menn kna jeg slå meg til ro med senere. Akkurat nå vil jeg ha en kjekkas. Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen er vel tilstede for at han også hadde ølbriller den kvelden, men at han likevel gir deg en sjanse.

Anonymkode: 5ba82...03d

Ikke sant, så da sparer jeg oss begge for en ubehagelig overraskelse. Vinn-vinn situasjon! :ler: Ts

Anonymkode: 1cf49...3c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du trenger vel bare å skrive til han at du ikke er ute etter et forhold akkurat nå? Det burde vel holde. Det er bedre å være ærlig på en høflig måte ganske tidlig, enn å finne på vage unnskyldninger og hint - som ofte fører til mas i lengden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha :ler: Møtte på en kjekkas (trodde jeg) som jeg rotet med på byen. Ikke noe mer skjedde, men jeg ga han nr mitt. Har tekstet litt frem og tilbake om å møtes. Snakket i tlf også. Var veldig mørkt på utestedet og hadde noen drinker innabords.. Fant han på facebook nå, og kremt... Han var ikke noen kjekkas akkurat 😳 Hvordan skal jeg avvise han nå? Og til dere som kommer til å se jeg er overfladisk hurpe, og han fortjener mye bedre enn en som meg. Det driter jeg i. Akkurat nå vil jeg bare ha en kjekkas å kose meg med. Ikke noe seriøst.

Anonymkode: 1cf49...3c1

Gå på daten og si nei til ny date. Si at du ikke følte noen kjemi likevel. En date klarer du, og dermed er du ferdig med hele greia. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølbriller er en myte. Alkohol reduserer hemninger, men det påvirker vår vurdering av andres menneskers utseende i relativt liten grad. Mindre attraktive blir litt mindre attraktive, mens attraktive blir litt mer attraktive. Det er ikke slik at stygge folk blir plutselig tiltrekkende. Så dette er en elendig unnskyldning. Stå for det du gjorde ts. Du var kåt og hoppet på det første og beste du fant i helga. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en fyr på byen for noen mnd siden. Han tok kontakt dagen etter, jeg husket ikke helt hvordan han så ut men sjekka ut fb profilen. Endel bilder men han så forskjellig ut på alle. Jeg ble ganske skuffet fordi han var ikke særlig kjekk, mer midt på treet. Men jeg mente å huske at jeg hadde likt kroppen hans så jeg tok sjansen på å møte han igjen. Jeg ble ganske overrasket fordi han var MYE kjekkere i virkeligheten. Så nå har jeg en FF da som jeg tenner voldsomt på. Mao han fyren kan være skikkelig lite fotogen.

Anonymkode: dcd65...1bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...