Gå til innhold

Ny oppfinnelse: lim sammen fitteleppene for å slippe mensblod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

A Male Chiropractor Wants Women To Use Controversial Methods To Contain Menstrual Flow

In the medical community, chiropractic care has earned frequent criticism for lacking in supporting evidence at best and for dangerous spinal manipulation of infants and small children at worst. Now one chiropractor is adding bizarre fuel to the chiropractic quackery fire. A widely-shared post on Facebook about Wichita, Kansas chiropractor Daniel Dopps and his “Mensez” adhesive “lipstick” is overflowing with incredulous questions, comments and jokes.

Designated the CEO and President at Mensez Technologies, Dopps describes the product as follows on his LinkedIn profile:

“Mensez feminine lipstick is a natural patented compound of amino acids and oil in a lipstick applicator that is applied to the labia minora and causes them to cling together in a manner strong enough to retain menstrual fluid in the vestibule above the labia minora where the vaginal opening and urethra exit. The Mensez compound is instantly washed away with urine, which releases the menstrual fluid along with the urine into the toilet every time a woman urinates. No pads or tampons are needed. Safe, secure and clean.”
http://www.forbes.com/sites/kavinsenapathy/2017/02/20/male-chiropractor-wants-women-to-glue-labia-shut-with-lipstick-to-contain-menstrual-flow/

Så fint! Nå trenger kvinner ikke bekymre seg for å blø ned trusene sine lenger.

Anonymkode: c11b0...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Idioti. 

Anonymkode: 4609b...0bb

Du stavet "geni" feil.

Anonymkode: c11b0...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en fitteleppe? Fitte er vel et stygt ord for vagina, og jeg har aldri hør om lepper i vagina? Mener du kjønnslepper? 

Anonymkode: 22c61...188

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er en fitteleppe? Fitte er vel et stygt ord for vagina, og jeg har aldri hør om lepper i vagina? Mener du kjønnslepper? 

Anonymkode: 22c61...188

Nei, fitte er opprinnelig et ord for "duggvåt eng". Senere er kvinne-kjønnet blitt til noe stygt, noe ekkelt. Med det også de ord som beskriver det kvinnelige kjønnet, som "fitte". Men det er ingenting stygt med ordet "fitte".

Anonymkode: c11b0...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fitte er opprinnelig et ord for "duggvåt eng". Senere er kvinne-kjønnet blitt til noe stygt, noe ekkelt. Med det også de ord som beskriver det kvinnelige kjønnet, som "fitte". Men det er ingenting stygt med ordet "fitte".

Anonymkode: c11b0...4a8

Feil, det betyr fuktig bresprekk

Anonymkode: 74c11...51c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan sikkert brukes for å lime sammen forhuden så man slipper sæd utover også. Kjempelurt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bruke det på neseborene slik at jeg slipper at det renner når jeg er forkjølet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 11.33, AnonymBruker skrev:

Hva er en fitteleppe? Fitte er vel et stygt ord for vagina, og jeg har aldri hør om lepper i vagina? Mener du kjønnslepper? 

Anonymkode: 22c61...188

Nei, fitte er vel et helt normalt ord for vagina, men hvem sier egentlig vagina? "åh, jeg har så lyst til å knulle deg hardt i vaginaen!" altså... er du 60 år+ eller noe slik? Og at du aldri har hørt andre navn enn kjønnslepper i livet ditt viser til at du er svært lite opplyst innenfor dette med kropp og seksualitet.

Anonymkode: 56948...f45

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 13.02, Viktualia skrev:

Kan sikkert brukes for å lime sammen forhuden så man slipper sæd utover også. Kjempelurt...

Må bare si at jeg synes det er så ironisk morsomt at veldig mange over deg ble sååå fornærmet at noen laget en dum spøk om å lime ting sammen, men med en gang det kommer et innlegg som "tar hevn" så sitter plussene løst :skratte:

Anonymkode: 56948...f45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...