Gå til innhold

Hvilket yrke har du, og hva er årslønnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miljøterapeut 455 000 i året, hvor ca. 80 000 av dette er medlever tillegg.

Anonymkode: 5d99d...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Miljøterapeut 455 000 i året, hvor ca. 80 000 av dette er medlever tillegg.

Anonymkode: 5d99d...3dc

Er du nyutdannet? Mener du burde hatt høyere lønn som miljøterapeut i medleverturnus? Regner med at lønnen som er oppgitt baserer seg på 100% stilling og trodde da at med kveld/helg og bachelor grunnutdanning (spl/vpl eller annet) burde lønnen være høyere. For du jobber som miljøterapeut og ikke miljøarbeider?

Anonymkode: df9ca...8b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleier, nyutdannet. 413 900 i grunnlønn. Ca 34 300 brutto i mnd.

Anonymkode: 0ba91...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpepleier, har grunnlønn på 390 000,- + tillegg i form av kveld, helg og helligdagstillegg. Jobber kun  50 % fast + litt ekstra.

I tillegg har jeg egen bedrift der jeg syr babynest, sengeslanger, klær, lager dørskilt i plexiglass osv, for salg. Der tar jeg ikke fast timespris, men har faste priser på det jeg lager. Lønna der varierer, alt etter hvor mange bestillinger jeg har inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite. Er student. Tjener 156 kr i timen+tillegg, vet ikke hva årslønnen er. Får utbetalt ca. 20-27000 i måneden hvis jeg inkluderer studielånet. Jobber mye, vet at jeg ikke kan ta opp lån mer enn 6 måneder i året hvis ikke jeg vil miste stipendet, så må spare en del for ikke å være dritblakk i høstsemesteret. Man kan spørre seg om det heller hadde svart seg å jobbe mindre for å beholde stipendet, men jobben er relevant for utdannelsen, og tenker at det er mere verdt å ha erfaring og en fot innenfor enn bedre karakterer og mer fritid. Vurderer også å ta opp lån som ikke blir omgjort til stipend i høstsemesteret og spare dette til egenkapital.

Anonymkode: c527b...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i tolletaten på kontor, har ca 370 000, mannen min er elektriker og har 650 000 i året. Ikke jeg som drar lasset her hjemme for å si det slik...

Anonymkode: 4c562...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som konsulent i administrasjonen på en videregående skole og har 402.000 i året.

Anonymkode: 54c1e...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsulent i IT bransjen. Ca 550 000 med 2 års erfaring.

Får bonuser, gratis treningssenter, mobil, internett, iPad etc. i tillegg, så det hjelper jo også på.

Anonymkode: 718b5...082

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som administrativ førstekonsulent i staten, har rett over 450.000 med fire års ansiennitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Butikksjef, utbetalt 229.000,- i året. Kanskje 20.000 +/- i bonuser (på årsbasis). Studerer itillegg, gleder meg til å bli ferdig! Da får jeg utbetalt omtrent 200.000,- mer i året +/-.

Anonymkode: 1feb1...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, venus_ skrev:

Bioingeniør, 450 000 i året.

Hvor mange år har du jobbet? Jeg er bioingeniørstudent og hører så mye forskjellig fra folk i forhold til hva vi tjener. Læreren min sier vanlig lønn er 350 000 som startlønn, mens en jeg kjenner sier startlønnen er 430 000. 

Anonymkode: 8d79d...995

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, venus_ skrev:

Bioingeniør, 450 000 i året.

Jobber du turnus? 

Anonymkode: be9d9...9d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stipendiat på andreåret, 445 000 i året. Det er det lønnsnivået som er mer eller mindre standard for alle stipendiater i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange år har du jobbet? Jeg er bioingeniørstudent og hører så mye forskjellig fra folk i forhold til hva vi tjener. Læreren min sier vanlig lønn er 350 000 som startlønn, mens en jeg kjenner sier startlønnen er 430 000. 

Anonymkode: 8d79d...995

Har jobbet i snart 2 år, men har noen år ekstra med ansiennitet pga tidligere arbeidserfaring. Lønnen varierer rundt om i landet pga lokale lønnsforhandlinger. De to fylkene jeg kjenner til er startlønnen på rundt 400 000. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobber du turnus? 

Anonymkode: be9d9...9d4

Nei, 8-16 mandag-fredag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer. Omtrent 500 000 i året med kontaktlærertillegg.

Anonymkode: 05a2c...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærer (adjunkt). Nyutdannet så ingen ansiennitet enda. Tjener 415000 i året :)

Anonymkode: 8003f...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...