Gå til innhold

Trenger hjelp av klarsynt - sporløst forsvunnet gjenstand!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag var det som om noe ble tryllet vekk rett foran øynene mine! 

Hvor er de splitter nye ørepluggene som fulgte med mobilen jeg fikk i posten i dag? Jeg rakk ikke en gang å plukke de ut av den lille esken de kommer i, så jeg savner en liten, hvit eske med to øreplugger og en liten adapter... Den lå rett ved siden av meg på sofaen da jeg så dem sist, plutselig var de borte :( Jeg har endevendt hele sofaen, men de er sporløst forsvunnet. Begynner å mistenke at noen jeg ikke kan se har gjemt dem for meg!

Anonymkode: c3474...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Den Lille Heksa

Er ikke synsk men kanskje du tok dem med deg når du skulle et annet sted i huset, og så la dem der? F.ex. kjøkkene, badet, kjøleskapet eller andre usannsynlige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag var det som om noe ble tryllet vekk rett foran øynene mine! 

Hvor er de splitter nye ørepluggene som fulgte med mobilen jeg fikk i posten i dag? Jeg rakk ikke en gang å plukke de ut av den lille esken de kommer i, så jeg savner en liten, hvit eske med to øreplugger og en liten adapter... Den lå rett ved siden av meg på sofaen da jeg så dem sist, plutselig var de borte :( Jeg har endevendt hele sofaen, men de er sporløst forsvunnet. Begynner å mistenke at noen jeg ikke kan se har gjemt dem for meg!

Anonymkode: c3474...9c5

Det siste du trenger er vel at noen svindler deg for penger og??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, debatant skrev:

Det siste du trenger er vel at noen svindler deg for penger og??!!

Har ikke tenkt å betale noe som helst, derfor prøver jeg lykken her inne og ser om noen klarsynte er så greie og hjelper meg :) Det siste jeg trenger er at noen forteller meg at klarsynte er noen løgnaktige svindlere.

TS

Anonymkode: c3474...9c5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Den Lille Heksa skrev:

Er ikke synsk men kanskje du tok dem med deg når du skulle et annet sted i huset, og så la dem der? F.ex. kjøkkene, badet, kjøleskapet eller andre usannsynlige steder.

Jeg hadde ikke rørt meg fra sofaen etter jeg åpnet esken :( Mannen derimot, han løftet den opp og kikket på dem, men la dem ned ved siden av meg etterpå...

TS

Anonymkode: c3474...9c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke rørt meg fra sofaen etter jeg åpnet esken :( Mannen derimot, han løftet den opp og kikket på dem, men la dem ned ved siden av meg etterpå...

TS

Anonymkode: c3474...9c5

Utrolig merkelig, det må jo være nisser. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke synsk, men det samme skjedde med telefonen her om dagen, er dere helt sikkre på at dere har faktisk endevendt soffaen? Under noen regninger, lapper, nederst i boksen til telefonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det! Mannen hadde begravd det med en dunge klær på sofaen, og deretter ballet det inn i haugen da han skulle ta med seg klærne igjen. De lå i kleshaugen :)  puh! 

TS

Anonymkode: c3474...9c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant det! Mannen hadde begravd det med en dunge klær på sofaen, og deretter ballet det inn i haugen da han skulle ta med seg klærne igjen. De lå i kleshaugen :)  puh! 

TS

Anonymkode: c3474...9c5

Hehe, da hadde jeg nesten rett da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt å betale noe som helst, derfor prøver jeg lykken her inne og ser om noen klarsynte er så greie og hjelper meg :) Det siste jeg trenger er at noen forteller meg at klarsynte er noen løgnaktige svindlere.

TS

Anonymkode: c3474...9c5

Det synes som om svara fra de klarsynte, er helt blinde gjetninger. Men om du tror det er fornuft i dem, så lykke til..

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 20.20, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt å betale noe som helst, derfor prøver jeg lykken her inne og ser om noen klarsynte er så greie og hjelper meg :) Det siste jeg trenger er at noen forteller meg at klarsynte er noen løgnaktige svindlere.

TS

Anonymkode: c3474...9c5

Dummere råd enn fra de klarsynte her må en lete lenge etter........

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...