Gå til innhold

Lothepus' Farmen-genser


SweetM

Anbefalte innlegg

Er det noen som har strikket den og kan si noe om vanskelighetsgraden? Har sånn halvveis lovet å strikke til stesønnen min, men garnpakken er såpass dyr at jeg ikke tør kjøpe den uten å være sikker på at jeg får til mønsteret... Det er vel heller ikke mulig å returnere pakken etter at jeg  har åpnet den og sett på oppskriften og eventuelt funnet ut at den blir for vanskelig.

Hvis jeg kjøper pakken i en vanlig strikkebutikk, får jeg da lov til å se på oppskriften før jeg bestemmer meg for å kjøpe (lese gjennom oppskriften mens jeg er i butikken, uten mulighet til å kopiere den)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Tuesday, February 21, 2017 den 15.04, SweetM skrev:

Er det noen som har strikket den og kan si noe om vanskelighetsgraden? Har sånn halvveis lovet å strikke til stesønnen min, men garnpakken er såpass dyr at jeg ikke tør kjøpe den uten å være sikker på at jeg får til mønsteret... Det er vel heller ikke mulig å returnere pakken etter at jeg  har åpnet den og sett på oppskriften og eventuelt funnet ut at den blir for vanskelig.

Hvis jeg kjøper pakken i en vanlig strikkebutikk, får jeg da lov til å se på oppskriften før jeg bestemmer meg for å kjøpe (lese gjennom oppskriften mens jeg er i butikken, uten mulighet til å kopiere den)?

På facebook er det mengder av folk som har strikket den. 

Anonymkode: 9e97d...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

På facebook er det mengder av folk som har strikket den. 

Anonymkode: 9e97d...382

Hjelper ikke så mye når jeg ikke er på Facebook...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HappyWaffle skrev:

De fleste garnforetninger lar deg få se på oppskriften før du bestemmer deg :) 

Takk. Det var det jeg håpet på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...