Gå til innhold

Flatbrystet, hva tenker menn om det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nesten ikke pupper, er omtrent helt flat. 

Noe ala dette: http://mylooks.dk/før-og-efter/220-cl-217746/ 

jeg er ganske tynn. 

Hva synes menn om så små pupper? Det er jo bittelitt å kna på, men det er ikke akkurat mye :sjenert: 

Anonymkode: 7d609...493

De som er før eller etter behandling? Er egentlig ikke så opptatt av det. Er de store, så er det bare et pluss. Men er ikke det som er det viktigste akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de var helt fine, jeg. Har vært borti mindre og det gikk helt fint å leke med dem også. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om størrelsen, så lenge de passer på dama. Hadde heller reagert negativt om du hadde forstørret de til en størrelse som ikke passet deg og kroppen din i det hele tatt ;) Jeg synes det er feminint og flott med damer med små pupper, like mye som med større pupper.

Anonymkode: 9c0d8...4af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er ikke til å komme fra at vi menn tenner på bryster. Noe jeg mistenker har noe med evolusjon å gjøre, jo større bryster, jo mere melk. Så for at barnet skal være sikret så går vi menn etter kvinner med store bryster. Små bryster skaper omtrent ikke melk, så sorry, men vi menn tenner ikke på flatbrystede kvinner. Av naturlige grunner. Ikke noe vi kan noe for.

Anonymkode: cad4f...160

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de var finere før. Jeg liker mange typer pupper, men ikke de som ser kunstige ut. Men det er smak og behag. For noen er størrelsen viktig, men jeg hører langt flere kvinner som er opptatt av det, enn menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små pupper er naturlig, hvis man føler at du må forstørre dem for å få aksept eller innpass så bør man heller finne seg andre venner/partnere.

Anonymkode: 3fb7a...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker helt klart små pupper fremfor store som etter vert henger som ei vaskefille på magen. Takke meg til små faste med fine vorter på.

Mvh

Erfaren Mann 55

Anonymkode: 1c879...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er ikke til å komme fra at vi menn tenner på bryster. Noe jeg mistenker har noe med evolusjon å gjøre, jo større bryster, jo mere melk. Så for at barnet skal være sikret så går vi menn etter kvinner med store bryster. Små bryster skaper omtrent ikke melk, så sorry, men vi menn tenner ikke på flatbrystede kvinner. Av naturlige grunner. Ikke noe vi kan noe for.

Anonymkode: cad4f...160

Hahaha! I min familie har alle kvinnene små bryster, og de kunne i grunn ammet 10 barn samtidig fordi de har hatt så mye melk ;) Så nei, det er ikke sånn det funker. 

Mye av brystene er også fettvev, så derfor er det også naturlig at tynne kvinner har små bryster. 

Anonymkode: 2a093...149

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er ikke til å komme fra at vi menn tenner på bryster. Noe jeg mistenker har noe med evolusjon å gjøre, jo større bryster, jo mere melk. Så for at barnet skal være sikret så går vi menn etter kvinner med store bryster. Små bryster skaper omtrent ikke melk, så sorry, men vi menn tenner ikke på flatbrystede kvinner. Av naturlige grunner. Ikke noe vi kan noe for.

Anonymkode: cad4f...160

Puppestørrelsen har ikke noe å si for hvor mye melk man kan lage. Men ut i fra det du skriver tenker jeg at kvinner burde ønske seg små pupper, hele gjengen, så de slipper å drasse på sånne som deg. :snill 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små, faste pupper er uten tvil best. Store pupper er kun fint om de er faste, men det får man bare av silikon.

Anonymkode: 054d3...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nesten ikke pupper, er omtrent helt flat. 

Noe ala dette: http://mylooks.dk/før-og-efter/220-cl-217746/ 

jeg er ganske tynn. 

Hva synes menn om så små pupper? Det er jo bittelitt å kna på, men det er ikke akkurat mye :sjenert: 

Anonymkode: 7d609...493

husker min første kjæreste hadde slike pupper . jeg brydde meg ikke egentlig. selvfølgelig liker jeg store pupper . men for meg så plager det meg ikke . hun var søt god og snill og en ordentlig dame....hun hadde forresten en helt sinnsykt ræv jeg kunne kna på .....hun var veldig usikker på seg selv ang det...damer som har små pupper er ikke noe jeg bryr meg om/plager meg....viktigste er å ha en ordentlig rumpe :D og det kan alle få

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det er ikke til å komme fra at vi menn tenner på bryster. Noe jeg mistenker har noe med evolusjon å gjøre, jo større bryster, jo mere melk. Så for at barnet skal være sikret så går vi menn etter kvinner med store bryster. Små bryster skaper omtrent ikke melk, så sorry, men vi menn tenner ikke på flatbrystede kvinner. Av naturlige grunner. Ikke noe vi kan noe for.

Anonymkode: cad4f...160

Det er faktisk en myte at små pupper ikke produserer like mye melk som større pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, marengsi skrev:

Det er faktisk en myte at små pupper ikke produserer like mye melk som større pupper.

Myte? Nei? Det er logisk. Større bryster, mer fettvev som produserer melk.

Anonymkode: cad4f...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha! I min familie har alle kvinnene små bryster, og de kunne i grunn ammet 10 barn samtidig fordi de har hatt så mye melk ;) Så nei, det er ikke sånn det funker. 

Mye av brystene er også fettvev, så derfor er det også naturlig at tynne kvinner har små bryster. 

Anonymkode: 2a093...149

Kvinner med store bryster får enda mer melk. Det sier seg jo selv, det er logisk. Ja, det er fettvev, som produserer melk. Hva trodde du melk besto av? Om ikke fett? 

Anonymkode: cad4f...160

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Små, faste pupper er uten tvil best. Store pupper er kun fint om de er faste, men det får man bare av silikon.

Anonymkode: 054d3...ac2

din mening er veldig forskjellig fra mange andre menn. vi liker store pupper best. selv om vi kalrer oss fint med små. men puppene skal være myke....har vært borti silikonpupper mange ganger før...det er ikke like digg som ekte og myke pupper

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Myte? Nei? Det er logisk. Større bryster, mer fettvev som produserer melk.

Anonymkode: cad4f...160

Hehe, det er nok ingen sammenheng mellom størrelse og evnen til å produsere melk. Det er ikke fettet i brystene som produserer melken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kvinner med store bryster får enda mer melk. Det sier seg jo selv, det er logisk. Ja, det er fettvev, som produserer melk. Hva trodde du melk besto av? Om ikke fett? 

Anonymkode: cad4f...160

Jeg håper du tuller, og at du seriøst ikke er så uvitende? Melken kommer fra melkekjertler, og nei - størrelsen på brystene er ikke relevant. Kvinner med store bryster har mer fett i puppene, men ikke flere melkekjertler.

Ellers mange oppløftende kommentarer i tråden her - det setter en kvinne med små pupper pris på! :)

Anonymkode: fb54f...45d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...