Gå til innhold

Er det uhørt å kontakte tidligere eier av leilighet for noe slikt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg vært selgeren hadde jeg tolket dette som at du prøvde å sjekke meg opp. 

Anonymkode: 8b098...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et kjøleskap konka etter 1 år i en leilighet jeg solgte.Megleren kontaktet meg for å høre om jeg hadde kvittering osv. 

Dersom det oppstår problemer så er det greit å ta det via megler.

Anonymkode: 87a45...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er upassende å ringe noen etter flere år og spørre hva som er under gulvet. Det er bare å a av en list så ser du jo det. Tviler sommen over sterkt på at det er tregulv i en blokk fra etterkrigstiden, det var for dyrt og upraktisk.

Anonymkode: 10a61...ab4

På 21.2.2017 den 11.54, Loki Laufeyson skrev:

Kan ikke tro at det skulle gjøre noe. Bare spør du :)

Man bruker megler ved salg for å slippe å ordne ting selv, og da ville jeg sluppet slike henvendelser også. 

Anonymkode: 87a45...2c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært selgeren hadde jeg tolket dette som at du prøvde å sjekke meg opp. 

Anonymkode: 8b098...5d3

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. februar 2017 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Hva ser du for deg at de brukte, da? :klo:

Anonymkode: 2ec0e...7ba

Plater, linolium, teppe. Jeg "ser ikke for meg" noe som helst, jeg har pusset opp flere leiligheter fra det blide femtitall, det ligger ikke et nydelig tregulv under til pussing slik ts har sett for seg fra fotballfruebloggen.

Anonymkode: 10a61...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 21.2.2017 den 15.29, AnonymBruker skrev:

Å kontakte tidligere eier på facebook for noe slikt, vil jeg betegne som uhørt. Men å spørre via andre kanaler, vil jeg synes er helt ok. Har du lest igjennom prospektet for leiligheten og sett om der står noe? Hvis du ikke har det, så har megleren garantert dette i sin database. Samtidig kan du spørre megleren hvordan du best tar kontakt med tidligere eier. Da går du tjenestevei, og opptrer ryddig. 

Anonymkode: 3be24...fb0

FB fungerer like greit. Det enkle er ofte det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som følte meg litt snytt da jeg skjønte at det kun var snakk om parkett og tregulv? :cry3: Trodde vi skulle få ta del i TS sitt romantiske fremstøt til han kjekke tidligere eieren, men neida.  #skuffa..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2017 den 21.09, AnonymBruker skrev:

Plater, linolium, teppe. Jeg "ser ikke for meg" noe som helst, jeg har pusset opp flere leiligheter fra det blide femtitall, det ligger ikke et nydelig tregulv under til pussing slik ts har sett for seg fra fotballfruebloggen.

Anonymkode: 10a61...ab4

Jeg ser ikke for meg noe som helst, det er jo derfor jeg vil undersøke da. Jeg har flere familiemedlemmer som med hell har hatt flotte orginale tregulv under sine parketter. Du tror jeg forventer fiskebensparkett som fotballfruen har i en lavblokk fra 50-tallet? :fnise:

Anonymkode: b8e49...c1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært gammel eier så hadde jeg bare svart hyggelig hva jeg viste. Ikke noe rart i å stille et slikt enkelt og greit spørsmål :) Jeg ville kanskje prøvd facebook eller sms. 

Anonymkode: 7337c...b79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis er det vel furugulv under parketten..tror jeg bare ville sjekket selv, uten å spørre tidligere eier. Jeg syns man bare skal ta kontakt med tidligere eier hvis det er absolutt nødvendig, og det er det ikke her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...