Gå til innhold

Puppene mine er ikke like, kan det være noe galt? (bildet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis de plutselig har blitt sånn så er det kanskje ikke normalt. Har de vært sånn hele livet så er det nok normalt.

Anonymkode: dea84...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig at de ikke er helt like. Ofte er venstre litt større, min er også det. Eller, nå som jeg ammer så bytter de litt på :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 9.38, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at det var noe galt, jeg spurte om det kunne være noe galt. Men om du er kvinne selv så har du kanskje hørt om noe som heter brystkreft. Greit og spørre en gang for mye enn en gang for lite... 

Anonymkode: 5de01...4d3

Er det slikt som brystkreft du lurer på så tar du jo kontakt med lege som kan kjenne etter og se nærmere på dem osv.

En kan faktisk ha et sett bryster som ser perfekte ut men som er syke.

For meg så blir det litt for fjernt å slenge ut et bilde her og forvente svar på sånt. Meeen det er jo bare meg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Tuesday, February 21, 2017 den 10.20, Svinpäls skrev:

Det er noe mistenkelig med de der. Du bør nok poste et bilde av rumpa di også, så vi får sjekket at den i hvertfall er normal.

Creep

Anonymkode: 7793e...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare gjentar de over jeg: Ulike bryster er ikke farlig. Det er når de brått skifter form eller utseende, en skal være på vakt og gå til lege.

Anonymkode: 78982...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. februar 2017 den 16.16, AnonymBruker skrev:

Skvatt faktisk litt da jeg så bildet ditt,puppene dine er kliss like mine 😅 Nesten litt sånn at jeg begynte å lure på om noen hadde hacket mobilen min.

Nå er det jo sånn at kroppen ikke er lik på begge sider,og det er faktisk helt normalt at det er litt forskjell på puppene. En annen ting er at dersom man har naturlig store pupper,(dvs.ikke silikon) så vil de alltid "henge" litt. Mine "henger" også litt,men er fortsatt laaangt unna navlen. Navlen er fin å bruke som mål på om du har hengepupper. 

Anonymkode: 6f771...7f1

Man kan ha hengepupper lenge før de rekker navlen.... Det er veldig få som har SÅ hengete bryst.

Anonymkode: 93fd3...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...