Gå til innhold

Puppene mine er ikke like, kan det være noe galt? (bildet)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva vil dere si om mine pupper? Den ene er litt lenger ned enn den andre. Er det normalt?

Og hva slags type pupper vil dere si at jeg har? Føler seg at jeg har hengepupper... Og jeg er under 30.... Har gått litt opp og ned i vekt, det kan kanskje ha noe og si?16833148_1810594919190543_570361794_o.jpg

Anonymkode: 5de01...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt normale pupper. 

Anonymkode: d6b09...141

Joa, men den ene ser jo annerledes ut enn den andre!?

Anonymkode: 5de01...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joa, men den ene ser jo annerledes ut enn den andre!?

Anonymkode: 5de01...4d3

Helt normalt.

Anonymkode: 5fc76...2d8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pupper er like. Dine er kjempefine, ville ikke forandret på de.

Anonymkode: df17c...b1f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske normalt at ene puppen er litt større enn den andre. Ene puppen min er det og. Det er ikke noe jeg egentlig merker på bildet ditt da men. Uansett. Du har normale boobz. Har sett mange pupper ( i forbindelse med helsepersonell-type- jobb før noen misforstår) Så du kan egentlig bare gå og ta deg en kaffe og slappe av og tenke at boobsa er helt okei :nordvesta:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en titt på neseborene dine. ZOMG! De er ikke helt like!!! Hva er galt med deg?! I naturen er det ekstremt sjelden symmetri. Pupper er sjelden helt like. Det er noe herk når forskjellen blir litt merkbar, som med dine, for BHer lages alltid med to helt like "kopper". Det er ingenting i veien med brystene dine. De er helt vanlige, helt normale. Du skulle bare visst hvor vanlig det er...

Anonymkode: 5ea15...881

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa ikke at det var noe galt, jeg spurte om det kunne være noe galt. Men om du er kvinne selv så har du kanskje hørt om noe som heter brystkreft. Greit og spørre en gang for mye enn en gang for lite... 

Anonymkode: 5de01...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at flere mener at de er normale. Men er de ikke litt hengete?

Anonymkode: 5de01...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke hengete. Tyngdekraften drat puppene litt ned, det er lite å gjøre med det. Du har kjempefine pupper, ikke stress med det. Det er heøt vanlig at den ene er litt større enn den andre :) hadde vært fornøyd om jeg var deg!

Anonymkode: 99b81...f18

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe mistenkelig med de der. Du bør nok poste et bilde av rumpa di også, så vi får sjekket at den i hvertfall er normal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi må nok se rumpa også. Det blir ellers vanskelig å avgjøre når vi ikke ser helheten.

 

Anonymkode: bd32b...64a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at det var noe galt, jeg spurte om det kunne være noe galt. Men om du er kvinne selv så har du kanskje hørt om noe som heter brystkreft. Greit og spørre en gang for mye enn en gang for lite... 

Anonymkode: 5de01...4d3

Ved brystkreft skjer endringa brått! Ingenting som tyder på det her! 

Anonymkode: e069c...259

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Greit at flere mener at de er normale. Men er de ikke litt hengete?

Anonymkode: 5de01...4d3

De er overhodet ikke hengete. De ser helt normale ut. Når de henger i høyde med navelen, eller under den kan du begynne å tenke at de henger litt. 

Anonymkode: 2e4a9...597

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sa ikke at det var noe galt, jeg spurte om det kunne være noe galt. Men om du er kvinne selv så har du kanskje hørt om noe som heter brystkreft. Greit og spørre en gang for mye enn en gang for lite... 

Anonymkode: 5de01...4d3

Dersom du reellt er bekymret for brystkreft oppsøker du lege fremfor å poste et bilde på et forum. En mistanke om brystkreft kommer som regel av å kjenne på brystet, og ikke bare av å se på et bilde. Du kan også ta en selvsjekk for å undersøke nærmere. 

Uansett var det ikke denne bekymringen du la frem i hovedinnlegget der du spurte om "hva slags type pupper vi vil si at du har". På meg virker det heller som at du ble litt snurt for de svarene du fikk, som faktisk var veldig hyggelige, særlig med tanke på at vi er på et forum.

Anonymkode: 71775...077

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er som alt annet påvirket av tyngdekraft, og ergo vil alle pupper av en viss størrelse henge. Det er også normalt at ene puppen er litt større enn den andre. Helt normale pupper. 

Anonymkode: 08a8e...f1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har brystene dine alltid vært litt forskjellige eller er det nå i det siste at de har blitt det? Om de alltid har sett sånn ut så er det jo ikke kreft. Og grunnen til at de henger litt er jo fordi de er store og det er jo helt vanlig. Søk litt på nettet så ser du at det er mange som har sånne bryster. 

Anonymkode: 57db5...94b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvatt faktisk litt da jeg så bildet ditt,puppene dine er kliss like mine 😅 Nesten litt sånn at jeg begynte å lure på om noen hadde hacket mobilen min.

Nå er det jo sånn at kroppen ikke er lik på begge sider,og det er faktisk helt normalt at det er litt forskjell på puppene. En annen ting er at dersom man har naturlig store pupper,(dvs.ikke silikon) så vil de alltid "henge" litt. Mine "henger" også litt,men er fortsatt laaangt unna navlen. Navlen er fin å bruke som mål på om du har hengepupper. 

Anonymkode: 6f771...7f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...