Gå til innhold

Bloggerne sesong 6


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser jeg det hen?

Anonymkode: 963f2...1fe

 

Du ser det på TV2 Livsstil.

Anonymkode: 0e8c8...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet når reprisen går?

Anonymkode: 5fcb5...68c

Det er hvert fall maraton med alle episodene på søndager :) 

Anonymkode: b7c4c...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès

Har ikke sett bloggerene tenkte jeg skulle prøve en episode, men det falt ikke i smak, så jeg kommer ikke til å se mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så litt i dag tidlig, det var greit. Har ikke sett på det før, men er litt skap-fan av Kristine Ullebø. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på det denne sesongen for å følge med på Tonje, men hun var ikke med i første episode :/ Mistenker at hun kanskje får mindre skjermtid enn de andre siden hun verken er rosablogger eller kjent for bloggdrama. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NumberSix skrev:

Ser på det denne sesongen for å følge med på Tonje, men hun var ikke med i første episode :/ Mistenker at hun kanskje får mindre skjermtid enn de andre siden hun verken er rosablogger eller kjent for bloggdrama. 

Tv2 sumo dret på draget i går og la ut feil episode, fikk sett 20 min før de sletta den. Hun er mye med i den episoden hvertfall.

Anonymkode: 5291e...627

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna og Jan er dårlige til å spille.. alle vet jo de spiller 

Anonymkode: 89528...5f7

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det er utrolig irriterende at episodene såvidt varer i 15 minutter, og selvfølgelig med mye reklame imellom. Vet ikke om jeg gidder å følge med, altså. Og på slutten så står det 'senere', noe jeg igår trodde betydde det samme som at det ville komme mer etter enda mer reklame imellom. Men nei, plutselig så var det slutt!, og jeg innså at jeg måtte vente til neste dag med å se på mer.

Nei, dette vet jeg ikke om jeg gidder, altså..  :angry:

Anonymkode: 0e8c8...aad

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist å se samspillet mellom marna og Ørjan. Selv senterete mennesker begge 2

Anonymkode: 278ff...bba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørjan og Marna.. oh my god nå er jeg lei de 2! Selvsentrerte begge to som nevnt over her... 

Så pervo Jan er!! Tenker koffert hele tia virker det som og kommer med slike ekle utsagn som når de snakka om spruten på den vannscooteren og eselet i dyreparken.. og ikke minst når de snakka om hest og pikken dens og vasking av den...altså... 

Endret av Sitronmelis
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å bytte ut Marna og gubben. Jeg er SÅ lei de. Synes de er veldig oppbrukt jeg.

Anonymkode: 61a47...ac7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tv2 sumo dret på draget i går og la ut feil episode, fikk sett 20 min før de sletta den. Hun er mye med i den episoden hvertfall.

Anonymkode: 5291e...627

Så bra! Da har jeg en grunn til å se på, for resten av bloggerne var ikke særlig spennende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun der Kristine skjønner jeg ikke hvorfor er med i serien, ho bidro ikke med annet en fjortisfjas og var et gjesp! Så ut som en avmagra transe! 

Marna og gubben er så overspilte at jeg blir flau. Likte dem bedre før.

Anonymkode: f0175...50f

Det triste er at hun er blant de modneste av de som er med på serien. Sier litt når noen av hennes medkolleger er dobbelt så gamle som henne 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun der Kristine skjønner jeg ikke hvorfor er med i serien, ho bidro ikke med annet en fjortisfjas og var et gjesp! Så ut som en avmagra transe! 

Anonymkode: f0175...50f

Jeg synes det er hyggelig å se henne, hun er en humørspreder. Og så klipper de rett til nesten jevngamle Anna, som sitter alene med gubben og venter sitt tredje barn i det hvite, tomme huset. Det var en trist kontrast. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Sophie Elise denne sesongen.

Håper å se se mer av Tonje snart, hun er vel eneste grunnen til at jeg ser på denne gangen.

Spoler forbi Marna og Ørjan, Anna og Jan. Pinlig TV rett og slett.

Kommer det enda en ny sesong ville jeg hatt med bl.a Kristina Andersen. Noen som vet om hun er blitt spurt tidligere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...