Gå til innhold

Mellomrom mellom tennene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om det? Jeg har det, og er litt usikker på hva jeg synes om det. Jeg synes ikke at det er kjempestygt, men synes ikke det er så fint heller. Burde jeg få det fikset? Jeg ble vurdert til tannregulering på ungdomsskolen, men de mente jeg ikke trengte det.

Anonymkode: ad945...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det selv, synes det er søtt... Vi har alle våre småting som gjør oss spesielle, jeg prøver å omfavne mine :)

Anonymkode: 9317e...ab1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har perfekte tenner, men skulle ønske jeg hadde mellomrom mellom dem. Synes det er veldig sjarmerende. 

Anonymkode: b5eb1...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tannlegen til min gutt sa han måtte ha reggis pga skjeve tenner. Det er jo et særpreg, det er ikke sånn at alle skal ha like perlerader heller, synes jeg da.

Nå må min ha reggis likevel, pga tannstilling og han får nye tenner før de gamle detter ut og sånn, men det er noe annet.

Behold tennene dine som de er du. Dessuten er det dritdyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe galt med det. :)

Heldigvis er ikke kosmetisk tannbehandling helt innafor i Norge heller, det ødelegger friske tenner. Hvis man ser rundt seg er det veldig få som har perfekte tenner.

Har skjeve tenner selv, men skal ihvertfall ikke gjøre noe med dem så lenge de er i god stand. Å sementere tennene er dyrt og må som regel gjøres om igjen flere ganger i løpet av livet (tennene ødelegges ved første påføring, så man må bare punge ut for nye behandlinger hvis man vil beholde friske tenner).

Anonymkode: ef52a...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke få tannlegen til å legge kompositt imellom for å tette mellomrommet, så kan du jo se om du trives med det eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er fint. Men det viktigste er jo hva du selv syns

Anonymkode: 1a82c...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...