Gå til innhold

Eldre kjerringer som går etter yngre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes hele "cougar" trenden er litt morsom, fordi det virker som man overforklarer og konstruerer et fenomen av noe veldig enkelt. Det handler antagelig ikke særlig mye om at unge menn har begynt å synes eldre kvinner er mer attraktive enn før, men at mange menn har veldig lave krav for lettvint sex. Når det samtidig blir flere enslige "tanter" som er vant til å ha et mer utsvevende sexliv enn før fører det til at også gutta som sliter med å få seg noe kommer i mål. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri problemer med å bli sjekket opp, jeg trenger ikke å gjøre noe aktivt når jeg er på byen :) den yngste som har sjekket meg opp er 27. De sier at jeg er blid og imøtekommende og ikke desperat, og at jeg ser bra ut. Men morsomt at noen lyver på alderen når jeg sier at jeg ikke er interessert pga at de er for unge. Hvor gammel er du @la.champ? 😉

Anonymkode: a373a...6a8

Det er så morsomt når sammtlige damer her på kg skryter av å bli sjekket opp av menn. Det er ikke noe imponerende. Det er mye mer imponerende med enn mann som blir sjekket opp av en kvinne. Det er så mange desperate menn som sjekker opp hva som helst og går så langt for sex...også med kvinner de ikke engang liker. Kun for å få seg et nummer. Så for all del, det er sikkert kjekt og bli sjekket opp men det betyr ikke at fu er noe eyecandy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, brownbrown skrev:

Det er så morsomt når sammtlige damer her på kg skryter av å bli sjekket opp av menn. Det er ikke noe imponerende. Det er mye mer imponerende med enn mann som blir sjekket opp av en kvinne. Det er så mange desperate menn som sjekker opp hva som helst og går så langt for sex...også med kvinner de ikke engang liker. Kun for å få seg et nummer. Så for all del, det er sikkert kjekt og bli sjekket opp men det betyr ikke at fu er noe eyecandy

Og du tror ikke at det også finnes mange desperate kvinner som tar hva som helst? Hvorfor er det da imponerende å bli sjekket opp? Kan jo hende hun bare vil ha kuken din

Anonymkode: a5a34...1c7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror ikke at det også finnes mange desperate kvinner som tar hva som helst? Hvorfor er det da imponerende å bli sjekket opp? Kan jo hende hun bare vil ha kuken din

Anonymkode: a5a34...1c7

Jah, damer tar faktisk til takke med lite de også, hvis de er desperate selv. Men men, enkelte menn har behov for å føle seg spesiell og bedre enn det de er. De tror også det er amazing når de har sjans på ungjentene, men det er sjeldent de ungjentene er så populære blant de på sin egen alder. Men de er vel såpass gamle blitt at de er fornøyd bare det er "ungt" . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og du tror ikke at det også finnes mange desperate kvinner som tar hva som helst? Hvorfor er det da imponerende å bli sjekket opp? Kan jo hende hun bare vil ha kuken din

Anonymkode: a5a34...1c7

Fordi damer er mye mindre desperat. Til å med de stygge damene får kuk. De stygge mannfolkene må kjøpe sex og har ikke sjangs i havet

Kvinner har høyere standard og ikke i nærheten så desp som menn er. Selvfølgelig finns det desperste kvinner. Men skal love deg. Du skulle sett de værste mannfolkene😂😂 de selger sin egen sjel for 5 min med dårlig sex

Det er ganske vanelig at en vanlig kvinne har mange menn etter seg. Enn venalig mann har ikke noen. Han må være godt over gjennomsnittet for å få flere kvinnelige beundrere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, brownbrown skrev:

Det er så morsomt når sammtlige damer her på kg skryter av å bli sjekket opp av menn. Det er ikke noe imponerende. Det er mye mer imponerende med enn mann som blir sjekket opp av en kvinne. Det er så mange desperate menn som sjekker opp hva som helst og går så langt for sex...også med kvinner de ikke engang liker. Kun for å få seg et nummer. Så for all del, det er sikkert kjekt og bli sjekket opp men det betyr ikke at fu er noe eyecandy

Jeg var AB du siterte, og nei jeg tror ikke jeg er noe eye candy. Ganske rart da, at mennene ikke virker desperate eller spanderer drinker som de gjord når jeg var i 20 årene. Og nei, jeg har ikke sex med de da jeg er ganske kresen. 

Anonymkode: a373a...6a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym Bruker

Det er viktig å tenke på at når ein snakker om alder hos mennesker så handler det om tall......"Alder er bare eit tall"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ts: Du blir gammel en dag du også, hvis du er heldig (eventuelt kan du bli rammet av naturlig seleksjon hvis du plager feil person, med din irriterende personlighet). At noen gidder å henge seg opp i hvem andre ligger med...Må legge til at unge gutter ikke er min kopp med te, men la nå folk drive med hva de enn vil, så lenge de ikke skader andre.

Anonymkode: 92b07...f01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.2.2017 den 19.36, canacas skrev:

Enig i det. Er litt kleint og ekkelt med fulle kvinnfolk på byen. Husker når jeg var i tidlig tyve-årene og lo av kvinner på min nåværende alder. Det er bedre å få seg en profil på sukker eller tinder og la dem finne deg der. 

Funker sukker da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21/02/2017 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Det er feil!
Det er greit om damen er eldst. Det er det som er biologisk riktig. Kvinner holder seg lenger enn menn og modnes sexuelt senere enn menn. Det er bare akkurat når det gjelder å få barn at kvinnen (fra naturens side) er aldersbegrenset. Men på fysisk attraktivitetsnivå holder kvinner seg mye lenger enn menn.

Anonymkode: 73504...9e7

Ikke litt engang. De faktorene som er spesielt ettertraktet på kvinner er ung og friskhetstegn. Disse falmer med årene.

På menn er det sterkhet og dominansetegn (som høyde og sterk kjeve og brede skuldrer) kombinert med enkelte feminine trekk (som fulle lepper) som er ettertraktet utseendemessig. Disse falmer ikke

Mange menn lar kroppen forfalle og får kulemage. Men det er ikke på grunn av aldringen. Det er fordi de ikke ser grunn til å holde seg bra lenger/ikke gidder. Samme med damer som blir lubne. Det har ikke noe med hvor lenge de holder seg

 

På 20/02/2017 den 23.11, AnonymBruker skrev:

Girl, når du vokser litt og blir litt eldre kommer du til å forstå at de fleste mannfolk vil pule en våt potetsekk...og mange av oss eldre kvinner er helt utrolig pulevenner og gjør ting dere uerfaren barbie-dukker er for skremt å gjøre selv.  

Anonymkode: 68b47...5b2

Neitakk. De fleste mannfolk? Du lever i en fantasiverden. Generelt liker både menn OG kvinner best utseende til jenter /unge damer. Bare se på markedet hva som selger. Hollywood, prostitusjon, modeller,... Stort sett unge i store roller. De eldre er gamle stjerner, de som fikk inntak som ung og pen og bare har fortsatt. De få eldre som er der i store roller er.. gjett hva... ikke representativ for sin aldersgruppe i det hele tatt/betydelig nedsminket for å se YNGRE ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Klinke skrev:

Det er viktig å tenke på at når ein snakker om alder hos mennesker så handler det om tall......"Alder er bare eit tall"....

Rynker og hengehud derimot er veldig konkret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
50 minutter siden, Onar skrev:

Funker sukker da?

Tja, når jeg var på sukker rant det inn meldinger fra yngre menn stadig vekk. Men jeg var ikke interessert. Jeg ga dem høflige avvisninger, så de ikke skulle bli så bitre på kvinner (på min alder) i fremtiden. Håper det blir sånn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 19.49, canacas skrev:

Tja, når jeg var på sukker rant det inn meldinger fra yngre menn stadig vekk. Men jeg var ikke interessert. Jeg ga dem høflige avvisninger, så de ikke skulle bli så bitre på kvinner (på min alder) i fremtiden. Håper det blir sånn :laugh:

Tror nok ikke det renner inn for den gjennomsnittlige mann.  Desverre, kjønnsmarkedet fra tenårene og hvertfall til kvinnen er 50 år er i favør for kvinnen. Så sant man ikke bor på Island, russland osv hvor kvinner er i undertall. Da tenker jeg at den gjennomsnittlige mannen er mer ettertraktet.

Samtidig mulig kvinnen tenker likt i disse landene allikevel. De går single hvis de ikke får supermann på alle områdene ut i fra hva kvinnen der og da prioriterer som ellers.

Anonymkode: 7a2fa...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...