Gå til innhold

Går kvaliteten ned på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er noe av grunnen til at kvaliteten går ned... Visse brukere som avsporer trådene og blander andre brukeres meninger fra andre tråder inn i den aktuelle som igjen gjør at alt bare blir unødvendig tull. :( 

Anonymkode: 2614e...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Rainstorm skrev:

Jeg kan spørre! 

Hva får deg til å si at BDSM er perverst? Og hvorfor liker du å stigmatisere andres private, frivillige sexliv? For det er jo det du gjør når du snakker om visse, relativt vanlige praksiser som unaturlige og perverse. Jeg vil påstå at vaniljesex, der mannen koser og kysser og er veldig forsiktig med dama er unaturlig, for i begynnelsen handlet vel sex mest av alt om reproduksjon og kvinnens nytelse ved at mannen tok seg tid til å kose med knappen (klitoris) var ikke naturlig. Unaturlig er det så mange ting som er, men man bruker det sjelden som argument nå lenger. Hva får deg til å så unyansert dømme andres sexliv som du fullstendig slipper å ta del i? 

pervers: sykelig abnorm, stridende mot naturen; unaturlig, abnormt, hysterisk overdrevet; forvridd, fordreid, forskrudd. 

Jeg stigmatiserer ingen. Hvor leser du det? Folk kan foreta seg akkurat hva de vil for meg. Det jeg sier er at for meg er BDSM unaturlig og perverst. Det du i realiteten sier, er at det du kaller vaniljesex, pusesex som det også blir kalt, er unaturlig. Ser du ingen mellomting mellom å bli pisket, bundet, lenket fast med håndjern, slått, lugget, strangulert nesten til døde etc. etc. og kosemyk sex? Det går fint an å ha mye deilig, røff sex uten disse elementene.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
9 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg stigmatiserer ingen. Hvor leser du det? Folk kan foreta seg akkurat hva de vil for meg. Det jeg sier er at for meg er BDSM unaturlig og perverst. Det du i realiteten sier, er at det du kaller vaniljesex, pusesex som det også blir kalt, er unaturlig. Ser du ingen mellomting mellom å bli pisket, bundet, lenket fast med håndjern, slått, lugget, strangulert nesten til døde etc. etc. og kosemyk sex? Det går fint an å ha mye deilig, røff sex uten disse elementene.

Haha, for meg er jo vaniljesex det naturligste i verden, jeg er en stor fan! Jeg er helt enig i at det er mulig å ha deilig og røff sex uten de elementene du lister, hvorfor tror du noe annet... 

Men jeg må arrestere deg, du skrev ikke at for deg er BDSM unaturlig og perverst, du skrev at det ER det. Du som er så god med språk vet godt at det er en forskjell. Du stilte spørsmål til mennesker som aksepterer at andre kan gjøre hva søren de vil i sitt eget hjem med andre frivillige voksne, som om aksept og toleranse på området var galt. Og jo, jeg synes det er stigmatiserende å uttale seg slik du gjør om andres sexliv, spesielt når du ikke kan begrunne det. Her ber jeg deg om begrunnelse til hvorfor det er unaturlig og hvorfor det er perverst, men du har ikke noe svar.

Dét er hva jeg tenker gjør at kvaliteten på kvinneguiden har gått ned. Folk er så opptatt med å mene at de ikke tar seg tid til å forklare eller begrunne meningene sine, og slenger ut av seg i hytt og gevær at dette er ekkelt, og ditt er ekkelt, og de dømmer andre mennesker. Kva skjedde med å akseptere at man ikke alltid vet alt. Jeg husker for flere år siden før jeg fikk bruker her at jeg pleide å lese tråder, og følte at jeg ble opplyst på nye temaer, fordi mennesker så på det som en dyd å begrunne meningene sine, de undret mer og var åpen for andres syn mer enn de er nå. Tror vi at vi må vite alt, og mene noe om alt, og at det er galt hvis vi ikke kan uttale oss på alle områder? 

PS Arabella: At jeg sier at vaniljesex er naturlig begrunnet jeg. Jeg pekte på den opprinnelige betydningen av ordet naturlig, altså noe som kommer fra naturen. Og vaniljesex, til tross for hvor fan jeg er, er ikke det naturligste i verden. I så måte er det mer naturlig med sex der menn tar for seg, og inseminerer kvinnen selv om hun ikke koser seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Arabella skrev:

OK, jeg må bare beklage at jeg uttrykket meg uklart. Det kan gå fort i svingene iblant.

Det skjer ofte her inne når man blir revet med 🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes KG var hyggeligere før, jeg har vært her i mange år. 

For det første så er det mye sensur, man får ikke lov til å mene eller "tenke sjæl" før det er spekulasjoner.

For det andre er det alt for mye useriøst, telletråder og fjas, og åpenbare trolle-tråder ikke minst.

For det tredje er det veldig mye krasse svar. Hvis noen er bekymret for noe kroppslig- GÅ TIL LEGEN. Katten min oppfører seg rart -RING VETRINÆR DA! Barnet mitt oppfører seg rart- BARNEVERNET!!! Er jeg gravid?- TA EN TEST, VI KAN JO IKKE VITE DET! Typen min er dust- SKJERP DEG! DUMP HAN DA! Er jeg overvektig?- HERREGUD, BEGYNN Å TREN OG SPIS MINDRE! Osv.... Er snart ikke "lov" å spørre om noe lenger.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
På 2/22/2017 den 14.33, Cathrine88 skrev:

Jeg har sikkert vært her for lenge, men jeg finner sjeldent tråder jeg gidder å svare på i forhold til før. Akkurat nå virker det som om 80% av trådene er dårlig trolling av typen "Hvorfor kan ingen kvinner kle på seg sokkene selv?", "Hvorfor er alle menn kakerlakker?", "Derfor hater kvinner små peniser" og "Menn misliker kvinner med overarmer". :vetikke: 

Hva faan..? Overarmer og nå? :icon_frown:

På 2/22/2017 den 2.20, Raven.WritingDesk skrev:

... som tidligere nevnt, tråder typ: "hvorfor er alle norske kvinner horer"?, "Er feminister pro innvandring fordi de liker mørk kuk? "Lesber et bare kvinner som ikke kan få seg en mann", "hvorfor er damer så dumme at de ikke liker oss snille menn men bare de slemme"?  osv osv er det MASSE av her inne. Hva har dette med "kritikk av feminisme" å gjøre? Du kan fornekte det så mye du vil men det endrer ikke faktum at mange med store kvinne-issues kommer hit for å ta ut aggresjonen sin og ventilere alle de vrangforestillinger de har ovenfor kvinner. 

Ikke forvent at de som lager disse trådene forstår hvordan de fremstår ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så her enkelt er det:

Er du ikke den som trekker opp kvaliteten her på KG så er du den som trekker ned kvaliteten på forumet.

Anonymkode: dca2e...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg føler trekker ned på kvaliteten er omfanget av kvinnefiendtlige tråder som har poppet opp som paddehatter den siste perioden. Har sett det er en gruppe på 5 nye mannlige brukere som bruker alle anledninger de får i tråder til å sverte kvinner. Om det er den samme lille harde kjernen som også opererer under AB eller om det faktisk er flere menn som holder på slikt vet jeg ikke men jeg syntes det er trist og leit at så mange tråder skal bli regelrette kjønnskriger hvor det egges opp til strid. Kan ikke huske at det var noe særlig av dette i perioden 2014-2016 men nå opprettes det daglig tråder hvor kvinner er under angrep. 

Slike diskusjoner er bare med på å øke avstanden og skape bitterhet ovenfor hverandre. Det er polariserende, splittende og helt unødvendig. Kvinner og menn er fra naturens side skapt for å samarbeide - vi er et team og ikke konkurrenter. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
10 timer siden, Meadow skrev:

Jeg synes KG var hyggeligere før, jeg har vært her i mange år. 

For det første så er det mye sensur, man får ikke lov til å mene eller "tenke sjæl" før det er spekulasjoner.

For det andre er det alt for mye useriøst, telletråder og fjas, og åpenbare trolle-tråder ikke minst.

For det tredje er det veldig mye krasse svar. Hvis noen er bekymret for noe kroppslig- GÅ TIL LEGEN. Katten min oppfører seg rart -RING VETRINÆR DA! Barnet mitt oppfører seg rart- BARNEVERNET!!! Er jeg gravid?- TA EN TEST, VI KAN JO IKKE VITE DET! Typen min er dust- SKJERP DEG! DUMP HAN DA! Er jeg overvektig?- HERREGUD, BEGYNN Å TREN OG SPIS MINDRE! Osv.... Er snart ikke "lov" å spørre om noe lenger.... 

Det mest typiske kg svar er DUMP HAN!!😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...