Gå til innhold

Tips om hotell i London


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en familie med to voksne og to tenåringer som har lyst til å se London i påsken, de typiske attraksjonene. London Eye, shopping, Tower of London etc. Vi vil bo på hotell, ikke leie leilighet. Hvor i London/ hvilket hotell som er rimelig og nær attraksjoner/subway?

 

Tips mottas med takk!

Anonymkode: a2e69...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket

Det eneste virkelig budsjetthotellet jeg vet om som ikke er helt bortkastet å vurdere er caring hotel. Bra beliggenhet, gode transportforbindelser, grei adkomst fra Heathrow via Paddington Station, gangavstand fra Notting Hill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I London bor du sentralt uansett. Undergunnen er helt genial, så du trenger ikke å tenke så veldig mye på avstander.

Bayswater området har mange, rimelige turisthoteller. Ca. 20 min gange til Oxford Street.

Vil du bo mitt i smørøyet velger du områder som West End, Mayfair eller Soho. Dette er dyrere områder.

Kensington er også et flott området. Ikke spesielt dyrt, pga litt avstand til Oxford street.

London er gøy! Bare å glede seg :) 

Anonymkode: 8cabe...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville begynt å lete med en gang på f.eks. booking.com. Bruk kartfunksjonen mens dere leter, så ser dere om hotellet er sentralt eller ved en t-banestasjon. Det er lurt å være ute flere mnd i forveien hvis dere skal ha hotellrom til så mange (4) i London, og få det relativt rimelig. Det å finne ledige rom på spesifikke hoteller nå, kan kanskje være vanskelig så nært opptil påska.

Billige og greie hotell som jeg har bodd på i London, er f.eks. St. Giles og Bedford hotel - men jeg er veldig opptatt av å ha gangavstand til sentrum. Da firer jeg heller litt på standarden :)

Anonymkode: 6e3fa...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnifiq

Millennium Gloucester Hotel London, Kensington er et greit hotell, med OK standar, som ligger rett ved Kensington stasjon. Perfekt sted, hvor det bare er å hoppe på banen når man vil dra et sted.

London er jo en stor by, og man kan ikke bo i nærheten av alle attraksjonene. Derfor er det gull å bo rett i nærheten av en subway. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang jeg var i London bodde jeg på Royal National like ved Russel Square. Gigantisk hotell med greie priser som er helt innafor hvis du vil ha et helt ok hotell. Undergrunden er type 100 meter unna hotellet og tar deg hvor som helst på fem minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

St Giles. Helt greit og veldig sentralt. Eneste jeg syns var kjipt var at de tok ekstra for WiFi, syns det var litt gjerrig nå til dags (så det gadd jeg ikke kjøpe). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London House Hotel - vet ikke åssen prisene er i påsken,
men for fire netter i oktober kom det på under 4000,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Forrige gang jeg var i London bodde jeg på Royal National like ved Russel Square. Gigantisk hotell med greie priser som er helt innafor hvis du vil ha et helt ok hotell. Undergrunden er type 100 meter unna hotellet og tar deg hvor som helst på fem minutter

Faktisk fin frokost. Meget økonomisk hotell mye brukt av lag og foreninger. Deler av hotellet er sykt slitt men rommene er kalde men fine. Jeg ville tatt med fleece liner eller tynn sovepose til alle for å holde varmen. Så muligens siste dagen når dere skal ut og spise på kvelden, ta dem med og gi dem til uteliggerne som dere finner overalt langs port rummene langs veien på kvelden. Gå på resturangen Blue door, det er også en kul  gruppe restuanter rett ved, en bane stasjon der. Hotellet kan anbefales men som sakt kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, 

kommer jo litt an på. Tenkte dere 4 personer på samme rom eller eventuelt 2 hotellrom?

For 4 personer ville jeg vurdert Park Plaza Country Hall. Der er det små studio leiligheter med litt bedre plass til 4 personer og det er svømmebasseng. Men hotellet er ikke blant de billigste.Ellers har jo Premier Inn rimelige familierom på de fleste av sine hoteller, men de er populære så det kan nok hende at du allerede er for sent ute i forhold til påsken der....

Eller kan du lese noen tips på rimelige hoteller i London her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen har nevnt Royal National Hotel. Jeg sier bare HOLD DEG UNNA!!!

Billig ja, men fy f*** for et ræva hotel. Selv har jeg kun et krav om rent bad og rent sengetøy når jeg reiser på shoppingtur til London, men dette hotellet er grusomt.

Det består av to bygg, hvor det ene har resepsjonen og det andre har frokostsalen. Det er konstant kø, siden det er billig og det kommer busslass med ungdommer. Dårlig service og rom som minner om et pensjonat.

Du finner mye bedre hotell til ett par hundrelapper mer. 

Anonymkode: 8cabe...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...