Gå til innhold

Malindus


Mymlen_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trist. Husker henne fra den spede mammabloggperioden. Såvidt jeg skjønte så har jo den minste spesielle behov osv? Synd de ikke klarte å holde sammen da..Men er egentlig glad når jeg hører at mammaer legger opp blogginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Var ikke hun med på Unge Mødre og søsteren var også med? Caroline eller hva hun het.

Nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, smalls skrev:

Var ikke hun med på Unge Mødre og søsteren var også med? Caroline eller hva hun het.

Hun var med i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, LilleLerke skrev:

Hun var med i allefall.

Hun her har aldri vært med på unge mødre😊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, LilleLerke skrev:

Hun var med i allefall.

Du blander henne med hun andre Malin, som fikk barn som 14-åring og som bodde i leilighet under bestemoren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Maydis8 skrev:

Du blander henne med hun andre Malin, som fikk barn som 14-åring og som bodde i leilighet under bestemoren. 

Også heter ikke bloggeren her Malin, hun heter Linn😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigersøsteren var med på Unge Mødre. Caroline var søsteren til eksen til Malin. Tror jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Den røde fare skrev:

Også heter ikke bloggeren her Malin, hun heter Linn😊

Jepp, uansett som jeg skrev: personen blander hun med nettopp Malin, som var med på unge mødre. De første sesongene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsmil
2 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Svigersøsteren var med på Unge Mødre. Caroline var søsteren til eksen til Malin. Tror jeg 

Ja, Malin Wilhelmsen, som hadde bloggen Malinelskerlucas, var med på unge mødre. Ikke bloggeren Malindus, som egentlig heter Linn Thorsen (og datteren heter Malin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Solsmil skrev:

Ja, Malin Wilhelmsen, som hadde bloggen Malinelskerlucas, var med på unge mødre. Ikke bloggeren Malindus, som egentlig heter Linn Thorsen (og datteren heter Malin)

Det var sånn det var. Snakk om å gå helt i surr :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på at Linn var med i unge mødre, følte jeg hadde sett henne mer enn "bare" i bloggen i sin tid. Men google var heller ikke enig med meg:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Solsmil skrev:

Ja, Malin Wilhelmsen, som hadde bloggen Malinelskerlucas, var med på unge mødre. Ikke bloggeren Malindus, som egentlig heter Linn Thorsen (og datteren heter Malin)

Svigersøsteren til Malinelskerlucas var med på unge mødre. Så ble malinelskerlucas med på unge mødre året etterpå. Det var også en annen Malin med i de første sesongene. Hun hadde datteren Lotte, var 14 og bodde under bestemoren. Hun har fått to barn til og er vel godt i dag. Slutta å blogge hun også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil
Akkurat nå, Maydis8 skrev:

Svigersøsteren til Malinelskerlucas var med på unge mødre. Så ble malinelskerlucas med på unge mødre året etterpå. Det var også en annen Malin med i de første sesongene. Hun hadde datteren Lotte, var 14 og bodde under bestemoren. Hun har fått to barn til og er vel godt i dag. Slutta å blogge hun også. 

Ja, Malin Hammersgård? Men den brukeren jeg hadde svart, snakket om "svigersøsteren" til Caroline, altså Malinelskerlucas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Linnpinn9 skrev:

Svigersøsteren var med på Unge Mødre. Caroline var søsteren til eksen til Malin. Tror jeg 

Dere snakker om Malinelskerlucas-bloggeren Malin. Det  er ikke den samme Malin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd hun ikke blogger så mye lenger. Så syns hun burde fjerne dette fra bioen sin på IG da: "Writes one of Norways most read blogs" :fnise: 

Men - hvor har dere det fra at hun er singel?? Syns det er så mye med H på face.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...