Gå til innhold

Folk som handler first price


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det er lavstatus å gå på butikken selv. 

Anonymkode: 722fb...609

Ja, handle selv er så forrige århundre:P

Anonymkode: 03b5c...991

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Thyra skrev:

Hvor får man kjøpt det? 

På bunnpris. Snål heter serien. 

Anonymkode: f3dbf...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger smak over pris og kjøper gjerne økologisk.  Men går glatt for first price hvis smaken er bra, noe annet er jo bare snobberi. Bekymrer meg mer over all maten vi kaster og hvor den kommer fra , om dyrene har gode levevilkår m.m 

Anonymkode: f3dbf...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om folk som handler first price varer? ;)

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Anonymkode: 95bb4...0cf

Dette her må være en av de dummeste innlegg jeg har lyst i år.  Foreldrene dine må være så stolt av oppdragelsen din! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om folk som handler first price varer? ;)

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Anonymkode: 95bb4...0cf

At de er prisbevisste! : - ) 

Jeg ville ha tenkt at de sikkert handler annet også, på andre handleturer, mer raffinerte merker og kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vil si dette - kjøper forskjellige first price produkter...og vi bruker nok 3000-3500kr per uke på mat.  Så du kan sitte der og dømme meg lille venn- kan love at vi spiser veldig bra hos meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

:hoho:

Anonymkode: e2705...989

Det der er jo sant, kuene blir tvunget til å parre seg. 

Endret av clyde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Det er lavstatus å gå på butikken selv. 

Anonymkode: 722fb...609

Tvert i mot, det er et kvalitetstegn å handle selv, det viser at man setter pris på hele mat- og drikkeplanleggingen. Alle kan bestille varer på nett, det er jo bare å klikke. Men ikke alle kan gå rundt i fred og ro og studere vareutvalget i ulike butikker, 

Dette fordrer jo at man har bil hvis man skal handle mye..de som ikke har robot til å kjøre bilen er skikkelig lavstatus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fæn av First Price produkter, men det er jo ikke noe flaut med å kjøpe det, vi liker alle forskjellige ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om folk som handler first price varer? ;)

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Anonymkode: 95bb4...0cf

Ser ut som jeg kan være den eneste som er enig med deg🙈 Flaut å mene det, og flaut å si det. (Og enda litt flauere hvis det er en trolletråd😄)Men jeg hadde syntes det var flaut å komme med handlevognen fullt opp med first price🙄

Er nok fordi jeg anser merkevarene som bedre i kvalitet, og at first price bare er vomfyll, eller dårlige erstatninger😝

Men jeg endrer kanskje litt tankegangen nå👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 2/19/2017 den 22.37, Wenda skrev:

:ler: 

skulle ønske jeg visste hvem du var TS så jeg kunne fotfulgt deg i butikken og latet som at min handlevogn var din 

:fnise: Og snike oppi en og en first price-vare med skriften FIRST PRICE opp, slik at -alle- ser at TS handler first price :hakeslepp:

:laugh: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Før syntes jeg nok det var litt flaut, men tror ikke jeg bryr meg noe særlig mer. Eller kanskje jeg gjør det. Tenker at jeg burde føle meg ganske lur med vognen full av first price mot vognen full av originalvarer til dobbel pris.
Er jo egentlig ikke noe kulere å betale mer når man kan betale mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2017 den 9.45, AnonymBruker skrev:

Det er flaut å kjøpe godteri. Ikke First Price.

Anonymkode: e45df...0bf

Faktisk enig. Jeg elsker godteri og kjøper mye, men syntes det er litt flaut. :fnise: 

Anonymkode: 11ee1...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være det dummeste jeg har hørt! Jobber selv i butikk, og tenker aldri over hva kundene legger på kassabåndet. Er jeg i butikk som kunde selv går jeg da ikke og titter oppi handlekurvene til andre kunder? Hva i all verden får deg, TS, til å tro at du har noe som helst med hva andre mennesker velger å putte i kurven sin og gjøre? Om jeg måtte mene noe om temaet ville jeg si at de som handler First Price-produkter er smarte og sparer masse penger. Som noen andre også påpekte finnes det mennesker som ikke har noe annet valg enn å benytte seg av billig-produktene av økonomiske grunner. Om du synes det er flaut å handle mat for å overleve, så vil jeg be deg tenke deg om en ekstra gang før du poster et slikt idiotisk innlegg neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at de liker den vonde og ekle smaken og at det er fint for dem at de ikke har noe sans for kvalitet overhodet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...