Gå til innhold

Folk som handler first price


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om folk som handler first price varer? ;)

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Anonymkode: 95bb4...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg studerer ikke hva andre kunder har i handlevognen sin.

Selv kjøper jeg mange av billigmerkene på Kiwi, for å spare penger :)

Og jeg bryr meg ikke om at noen evt skulle tenke noe om det.

Anonymkode: 49185...53c

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om folk som handler first price varer? ;)

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Anonymkode: 95bb4...0cf

Jeg tenker at de er smarte og økonomiske. Det er mye mer flaut å lage dårlige trolletråder på Kvinneguiden.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt misunnelig..

Jeg prøver å bruke så lite penger som mulig på mat og First Price er virkelig billig, men noen av dem er så vond at jeg ikke klarer å spise dem. Som laksen. Så må jeg kjøpe dyr laks i stedet. Irriterende. Men sånn diger pakke med vaniljekjeks med fyll i mellom? Namnam..

Anonymkode: f83cb...68d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det flaut? Er da flauere å kjøpe nesten samme vare til dobbelt pris. Det er ikke akkurat smart.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke flaut pga det er billig, men pga produktene er forferdelig dårlig (mange av dem)

Anonymkode: 95bb4...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Oslos vestkant og har aldri tenkt over at det er flaut å kjøpe first price produkter. Det er ikke alt som er godt, men kjøper f.eks ff pasta og tunfisk. Det er bare tull å kjøpe noe dyrere når smaken er det samme. 

 

Anonymkode: eeab0...fd7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider