Gå til innhold

Folk som handler first price


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om folk som handler first price varer? ;)

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Anonymkode: 95bb4...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg studerer ikke hva andre kunder har i handlevognen sin.

Selv kjøper jeg mange av billigmerkene på Kiwi, for å spare penger :)

Og jeg bryr meg ikke om at noen evt skulle tenke noe om det.

Anonymkode: 49185...53c

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om folk som handler first price varer? ;)

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Anonymkode: 95bb4...0cf

Jeg tenker at de er smarte og økonomiske. Det er mye mer flaut å lage dårlige trolletråder på Kvinneguiden.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt misunnelig..

Jeg prøver å bruke så lite penger som mulig på mat og First Price er virkelig billig, men noen av dem er så vond at jeg ikke klarer å spise dem. Som laksen. Så må jeg kjøpe dyr laks i stedet. Irriterende. Men sånn diger pakke med vaniljekjeks med fyll i mellom? Namnam..

Anonymkode: f83cb...68d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det flaut? Er da flauere å kjøpe nesten samme vare til dobbelt pris. Det er ikke akkurat smart.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke flaut pga det er billig, men pga produktene er forferdelig dårlig (mange av dem)

Anonymkode: 95bb4...0cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Oslos vestkant og har aldri tenkt over at det er flaut å kjøpe first price produkter. Det er ikke alt som er godt, men kjøper f.eks ff pasta og tunfisk. Det er bare tull å kjøpe noe dyrere når smaken er det samme. 

 

Anonymkode: eeab0...fd7

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det folk skal henge seg opp i :laugh: "Andre mennesker kjøper produkter jeg ikke liker. Herregud at de ikke blir flau!" :fnise:

Anonymkode: 3d470...dc7

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om folk som handler first price varer? ;)

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Anonymkode: 95bb4...0cf

Er det flaut å ha kurven full av varer du sparer penger på??   Du er sikkert av typen som syns det er flaut å kjøpe klær på Cubus også.    Det er mye rart folk skjemmes over idag.....

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uff så flaut. Bør skamme meg ekstra jeg da, som også alltid kjøper nedprisede datovarer, og billige grønnsaker med "Feil bøy"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Perle skrev:

Ja, uff så flaut. Bør skamme meg ekstra jeg da, som også alltid kjøper nedprisede datovarer, og billige grønnsaker med "Feil bøy"

Ja gud forby om gulerøttene har litt forskjellig størrelse.  Herregud!   Folk som kjøper både små OG store gulerøtter i samme pakke burde bare gå rett hjem å skamme seg!!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 

skulle ønske jeg visste hvem du var TS så jeg kunne fotfulgt deg i butikken og latet som at min handlevogn var din 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker som så at de er gjerrige og bryr seg mer om at det skal være billig enn om smak og kvalitet.

Anonymkode: 4d5f8...d45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig flaut å betale ca 15 kr mindre for en pakke med egg. *Ironivarsel*

Anonymkode: 03b5c...991

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv hadde jeg synes det var flaut om jeg hadde handlekurven full av first price :fnise:

Skikkelig fattighater du TS, eller vet du ikke at mange rett og slett ikke har noe valg?

Anonymkode: d3702...fde

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...