Gå til innhold

Drittlei av å bli avvist når jeg tar hyggelig initiativ!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det har mye med flask å gjøre. 

Anonymkode: 8b2f6...dec

flaks heheh...sorry tjukke fingre på mobb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, jeg blir svett bare av å lese om hvordan du oppførte deg mot de damene... La de komme til deg så går det kanskje bedre... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke damene det er noe galt med, men måten du går frem på. Desperate menn er turn off, selv om de er aldri så kjekke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann

En ting er jo å være litt påan, og snakke med kvinner på forskjellige steder. Men du blir tydeligvis sint når de avviser deg, og virker som du mangler litt folkeskikk. Kanskje det er det du trenger, en leksjon på hva en burde og ikke burde.

Det er det her som er forbannelsen med å være en mann, du blir avvist mye mer enn akseptert.

Endret av Jonasmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vennlige initiativ kan virker stalkerish og plagsomt. Jeg hadde ikke likt det om en mann gjorde det mot meg. Hvis en jente ikke virker interessert, ikke følg etter henne på en pub. Og hvis en person leser bok på en kafé, så er det fordi de vil lese bok på en kafé. Hvis jeg leser bok så er det ikke en invitasjon for at andre kan slå seg ned, da er jeg i min egen verden. 

Altså du kan ikke bli sur fordi andre ikke er etter det du er etter. Bare fordi DU ser en jente og DU er interessert, så kan du ikke forvente at den andre personen tenker det samme. 

Det er ikke noe å bli sur for, she's just not interested. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du virker kanskje litt innpåsliten. Kanskje du heller skal la det være opp til damene å ta kontakt? Å sjekke opp folk på cafe uten noe form for blikkontakt først blir for rart her i Norge, vi blir skremt. Jeg blir irritert hvis innpåslitne mannfolk prøver for hardt ute på byen, ofte vil jeg bare danse med venninner og ha det gøy. Jeg er ikke interessert i å bli intervju mens jeg røyker. Føles bedre hvis man får litt blikkontakt først og kanskje et smil, da er det lettere å komme i prat.

Anonymkode: 4b2a8...6ac

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonasmann

Det jeg pleier å gjøre, er å tenke realistisk på det. Kvinner er veldig nøye på mennene de ønsker, fordi det er en stor byrde å føde barn. Trenger ikke være at du er ille, bare at de er nøye. Hjelper meg å takle avvisninger, når det hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man ikke er interessert i noen i det hele tatt, så er det jo den beste og ærligste sak å avvise. Tenk hvor mye mer irriterende det hadde vært om de snakket mye med deg og avviste deg etterpå. Da hadde du fått falske forhåpninger.

Jeg tror nok også noen av kvinnene plukker opp på hvordan du egentlig er. For det å bli sinna på dem i denne situasjonen er en egenskap du har som sier noe om hvem du egentlig er. Noen kan merke at personer har den type holdning selv om de utad forsøker å være "snille og greie". Jeg ser veldig lett gjennom mennesker og unngår de jeg merker har en tendens til selvsentrert tenkning, passiv aggressiv, fordomsfull osv

Anonymkode: 30dd3...2ee

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig at din taktikk ville fungert bedre i et annet land. Hadde du gjort dette i England f.eks, der jeg nå bor, ville du fått annen respons. Jentene her hadde snakket med deg, men det ville ikke nødvendigvis betydd at de er interessert i deg for det om. Folk her er generelt mer åpne til å møte nye mennesker. Som sagt, den norske kulturen er litt kald

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2017 den 23.42, AnonymBruker skrev:

hun sitter aleine og leser i en bok. Jeg sier at "jeg bør vel introdusere meg, følte vi hadde en god kontakt i sted", hun sier at hun helst vil sitte aleine og lese. Jeg sier vennlig at det går an å være åpent innstilt, sjøl om du vil sitte aleine. Men ok, tar hintet ditt, jeg går..

Det var jeg som satt alene med boka mi:  Jeg hadde blitt kjempeirritert og tenkt du var litt skrudd.  Du føler deg nærmest forpliktet til å introdusere deg etter å ha vekslet to ord i kø?!!  Hvis hun hadde villet snakke med deg hadde hun bedt deg sette deg ned.  Å helst ville sitte alene når man får tilbud om selskap betyr "jeg vil ikke snakke med deg".  Du irettesetter henne nærmest for så å si rett ut at du tar hintet. Stor mangel på sosial intelligens hos deg.

Endret av Nordvesta
Innlegg ryddet for spekulasjon
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, meeeg9 skrev:

Jeg tror egentlig at din taktikk ville fungert bedre i et annet land. Hadde du gjort dette i England f.eks, der jeg nå bor, ville du fått annen respons. Jentene her hadde snakket med deg, men det ville ikke nødvendigvis betydd at de er interessert i deg for det om. Folk her er generelt mer åpne til å møte nye mennesker. Som sagt, den norske kulturen er litt kald

Vet ikke helt jeg. Bitterheten hans lyser nok igjennom bak masken. Skal tydeligvis lite til for å vippe han av pinnen.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å prøve tinder? Det virker som du er for pågående ved første møte i det virkelige liv. På internett kan dere snakke litt sammen før dere møtes, og du slipper å bli avvis på samme måten. Hvis du har en veldig intens fremtoning, vil ikke den synes heller, så fremt du ikke sender tusen meldinger etter hverandre da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ble det av deg, ts?

Anonymkode: 73063...338

Han kastet brannfakkelen sin inn i folkemengden og løp alt han klarte for å slippe å stå til ansvar for det. KåGe's svar på å ringe på døra til folk og stikke. Kjempegøy :P

Jeg er oppdratt til å være høflig og både smiler og svarer dersom folk snakker til meg i kafékøen, men det betyr ikke at jeg ønsker mer kontakt senere. Mest sannsynlig har jeg glemt vedkommende få minutter etterpå og vil bli litt forfjamset dersom denne personen føler for å presentere seg etter å ha vekslet noen få ord i en kø.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slår meg når jeg leser dette er at du ikke klarer å lese kroppspråk. Du tar vanlig vennlighet som en invitasjon. Ekstremt slitsomt. Derfor mange av oss ser fort vekk hvis vi møter blikket til menn eller føler vi må være kalde.

Anonymkode: d4af8...83d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, brownbrown skrev:

nei det er høyst uvanelig. folk er mer folkesky her....

Hvordan kan du da synes at det er bedre å møte damer i virkeligheten enn via tinder? (Referer til den andre tråden "tindertips til gutta angående tinderprofilen")

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, meeeg9 skrev:

Hvordan kan du da synes at det er bedre å møte damer i virkeligheten enn via tinder? (Referer til den andre tråden "tindertips til gutta angående tinderprofilen")

folk er mer folkesky i hverdagen tror jeg ...en annen ting er i helgen når du er ute på sjekkeren eller når du har tatt et par øl :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg som har litt bedre greie på damer har lært meg at hvis man vil unngå avvisning, så må to ting inntreffe før man går bort til et kvinnfolk. Først så skal man ha blikkontakt, og det skal ikke være av den nervøse, flakkende sorten. Og så skal man se et smil bre seg, som visstnok betyr "ok, du kan komme og slå av en prat".

Jeg har fulgt denne oppskriften i flere år nå og kan bekrefte at den fungerer 100%, jeg har ikke opplevd å bli avvist en eneste gang. Nå har jeg riktignok ikke snakket med ei dame siden jeg tok metoden i bruk, men fingrene er krysset og ånden er sterk.

Anonymkode: 5725a...6c6

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...