Gå til innhold

Hvordan har 2017 vært så langt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del har det vært PISS:

Jeg var sammen med en som smitta meg med mycoplasma OG sopp. Har kosta meg 4000 kr i gynekolog og medisiner. Jeg er SÅ blakk pga dette her :( I tillegg dumpa han meg etter dette så jeg har vært langt nede, grått mye og ikke spist noe særlig.

Alt er bare dritt, føles som jeg har en forbannelse over meg. Flere som har fått en dårlig start på året? 

 

Anonymkode: bc685...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5. januar: kontrolltime hos lege etter en rutineoperasjon i desember. Rutinetimen viste seg å ikke bli så rutinemessig likevel, da det var avdekket kreftceller i det vevet som ble operert bort fra kroppen min i desember. Dette er andre gang i løpet av halvannet år at jeg har fått kreftdiagnose. Det gjorde ikke akkurat utmattelsen etter forrige kreftrunde noe bedre, dette her... 

Anonymkode: c2b4a...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5. januar: kontrolltime hos lege etter en rutineoperasjon i desember. Rutinetimen viste seg å ikke bli så rutinemessig likevel, da det var avdekket kreftceller i det vevet som ble operert bort fra kroppen min i desember. Dette er andre gang i løpet av halvannet år at jeg har fått kreftdiagnose. Det gjorde ikke akkurat utmattelsen etter forrige kreftrunde noe bedre, dette her... 

Anonymkode: c2b4a...a99

Uff da snakker vi virkelig dårlig start på året altså :( Håper du blir helt frisk og slipper mer behandlinger. Kan ikke være lett. 

Anonymkode: bc685...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, da kan jeg oppdatere at livet mitt er ENDA verre. Legen ringte i dag og sa at medisinen jeg fikk mot mycoplasma ikke har hjulpet :( Så jeg har fått en ny medisin som kosta meg 1000 kr! OG jeg må ta en ny kontrolltime som også koster penger.. 5000 kr har han jævla drittsekken kosta meg :angry: Jeg er sååå sur og jeg har grått i hele dag. Føler meg skitten. Og ekkel. 

Vet ikke om jeg kan få opphevet denne forbannelsen på noen måte? Hvorfor skal jeg gjennomgå nederlag på nederlag? 

2017 så langt har vært et helvete. Jeg er så sliten og jeg orker bare ikke mer. Har i tillegg en sjef fra helvete på toppen av det hele. Er så dårlig gjort at jeg må leve som det her.. mens andre får alt servert på sølvfat. 

Anonymkode: bc685...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...