Gå til innhold

TOILAX- Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tatt to tabeletter for 9 timer siden , men ingenting er skjedd enda? Skal man ikke få diare? Skal også ta to til nå i 22 tiden i kveld. Skal jeg ta dem tiltross for at de første ikke virker? Noen flere her inne som har tatt slike og hvor lang tid bruker de på å virke? Blir jo litt bekymret her :(

Anonymkode: 3075d...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden jeg tok de. Mener ikke det skjedde noe särlig för jeg hadde tatt alle 4 till angitte tider og den mini klyx saken som fölger med?  For det föler vel fortsatt med en sånn? I så fall, da ble det fart på sakene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, sajk skrev:

Lenge siden jeg tok de. Mener ikke det skjedde noe särlig för jeg hadde tatt alle 4 till angitte tider og den mini klyx saken som fölger med?  For det föler vel fortsatt med en sånn? I så fall, da ble det fart på sakene;)

Ja følger med en sånn tube også. Ok var godt  å høre. Trodde at man skulle få diare etter tablettene jeg :)

Anonymkode: 3075d...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man ble nokså løs i pruppen en god stund etter du har tatt det.

Anonymkode: e1b6f...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde man ble nokså løs i pruppen en god stund etter du har tatt det.

Anonymkode: e1b6f...d83

Jeg og men ingenting skjer. Har tatt to tabeletter til nå og fortsatt ikke noe. Hvordan skal man ta den der tuben? Inni rumpa på meg selv? Kan man sitte på do og gjøre det, eller vil alt renne ut igjen da?

Anonymkode: 3075d...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og men ingenting skjer. Har tatt to tabeletter til nå og fortsatt ikke noe. Hvordan skal man ta den der tuben? Inni rumpa på meg selv? Kan man sitte på do og gjøre det, eller vil alt renne ut igjen da?

Anonymkode: 3075d...ced

Ja, du skal ta den opp i rumpen din og klemme ut det som er i tuben. Gjør det når du står kanskje. Er du obstipert? Den skal jo virke litt også.

Anonymkode: e1b6f...d83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du skal ta den opp i rumpen din og klemme ut det som er i tuben. Gjør det når du står kanskje. Er du obstipert? Den skal jo virke litt også.

Anonymkode: e1b6f...d83

Nei må ta dette pga jeg skal i røngten, Vil det ikke renne ned når jeg står?

Anonymkode: 3075d...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg det som står på pakningsvedlegget før du tar diss, er mitt råd

Anonymkode: 4b125...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei må ta dette pga jeg skal i røngten, Vil det ikke renne ned når jeg står?

Anonymkode: 3075d...ced

Det står i pakkevedlegget Vell? Du trycker det inn i rumpa og lar det väre til du får skikkelig tarmtömmningstrang( kanskje du 5-15min?) Det renner ikke ut av seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...