Gå til innhold

Et must i tacoen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker jalapenos i fordi jeg syns taco er tamt uten.  Er også godt med ananas eller sylteagurk for å lage mer piff.  Er egentlig drittlei taco.  Han du smakt ekte taco blekner den "Norske tacoen" i sammenligning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må ha karbonadedeig og mitt eget tacokrydder som jeg lager selv. Litt spicy :) Med bønner i.

- Elsker knuste tacochips, og selvfølgelig ost, salsa og rømme. Men skulle jeg valgt 1 ting av tilbehøret er det ost :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må faktisk ikke ha noe i. Før var jeg helt rigid på taco, men nå digger jeg nye varianter. Jeg setter veldig pris på at det er litt sting da, krydder, rødløk, chili etc, og jeg setter veldig, veldig pris på en god guacamole. Og helst ost, hvis det ikke er ostesaus. 

Anonymkode: ef368...ffb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avokado og ananas! 

Men nå har jeg smakt indisk taco, så går nok ikke tilbake til norsk taco på en stund :P 

Anonymkode: d55cf...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indisk taco? Utviklet av indere i Texas da eller? :fnise: 

Anonymkode: ef368...ffb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco er ikke taco uten tacokrydder! Men sånn ellers er salsaen det viktigste, tror jeg. Ellers kan jalapeños gjøre jobben. 

Jeg bruker soyamince eller bønner som "kjøtt". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/19/2017 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Hva bare MÅ du ha i tacoen? 

 

Alt.

Avokado, rømme, mais, salsa, kjøtt, paprika, bønner, løk, osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løk! Det gjelder egentlig de fleste middager jeg lager, når jeg tenker meg om. 
Men løk må være med i tacos og burritos. 

Min ultimate fredags-burrito har salat, kjøtt, løk, paprika, mais, jalapeños, ost, rømme, guacamole, salsa, og knuste nachochips wrappet sammen i en tortilla.
Goddamn, jeg fikk nesten en semi-mat-boner nå... Excuse me. 

EDIT: Guacamole. Hvordan kunne jeg glemme guacamole? 

Endret av Skrotnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

helst kyllingkjøttdeig (med krydder så klart), ost, rødløk, mais, agurk, crispisalat, rømme, salsa og nachochips... pleier å ha problemer med rulle sammen tacolompa fordi jeg alltid tar på så mye :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøttdeig (duh!), rømme, ost, guacamole og mais er det jeg MÅ ha. Bruker også lefse. Har ikke noe imot taco skjell, men utrolig upraktisk. KNAS sier det, så sitter meg med alt innholdet i fanget. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2017 den 0.12, Boomonster skrev:

Liker jalapenos i fordi jeg syns taco er tamt uten.  Er også godt med ananas eller sylteagurk for å lage mer piff.  Er egentlig drittlei taco.  Han du smakt ekte taco blekner den "Norske tacoen" i sammenligning. 

Du kan jo lage ekte taco selv da. Du må jo ikke lage "norsk taco" selv om du befinner deg i Norge. 

Anonymkode: a4104...c6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango!

Og tomat, bønner, mais, agurk, guacamole, rødløk, salsa ..åh ble sulten nå.

Anonymkode: e00ee...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...