Gå til innhold

Er det flaut å se fifty shades på kino med moren sin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å, fy fasan! Det der må vel være noen har gjort på pur? At de har hatt med seg agurker de bare har lagt fra seg med vilje for å insinuere at noen har drevet og stimulert seg selv under filmen? Men det er kvalm ass. 

Anonymkode: 08311...3a3

Hahaha jeg og tenjer at her er det noen som bare vil tulle for å ha det litt gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Hahaha jeg og tenjer at her er det noen som bare vil tulle for å ha det litt gøy. 

HÅÅÅPER det! For det hadde vært så sykt drøyt om noen satt med en agurk opp i dåsa ved siden av en venninne (!) mens de var på kino! 

Anonymkode: 08311...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke sett den med mamma. Men jeg blir flau bare noen kysser (når jeg ser med foreldre, ikke ellers). 

Anonymkode: 2e718...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å, fy fasan! Det der må vel være noen har gjort på pur? At de har hatt med seg agurker de bare har lagt fra seg med vilje for å insinuere at noen har drevet og stimulert seg selv under filmen? Men det er kvalm ass. 

Anonymkode: 08311...3a3

Altså, det finnes folk som faktisk kan ha gjort det. Mye rart folk der ute.

Anonymkode: 6c9df...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør ikke se den i utgangspunktet, hold deg langt unna det jævlige greiene der. Det er pur ondskap.

Anonymkode: dacfb...b21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare ikke glem å ta med agurkene etterpå...

Fydda! Nå skremte du katten min.

Anonymkode: 26dfa...824

 

Anonymkode: f9fd5...1b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så første filmen med mamma og noen venninner av henne :fnise: Var i byen hun bor i over helgen, og jeg ble med ut å spise med hun og venninnene hennes (jeg har alltid blitt veldig inkludert i hennes venninnegjeng, hun er eneste som har barn så fra jeg ble voksen har jeg alltid blitt snakket til og respektert som de andre voksne), og etter 2 pils bestemte de seg for å dra å se den på kino og jeg ble med.

Var en skikkelig morsom og hyggelig kveld, men nå har jeg og mamma et veldig trygt og godt forhold hvor vi egentlig er veldig gode venner og kan ha det morsomt sammen utover det å være mor og datter. (Etter jeg har blitt voksen, såklart).

Så jeg ville dratt med mamma overalt, jeg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...