Gå til innhold

Roser i bøtte: yay eller nay?


Fresi

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Frøkensina skrev:

Det kan det sikkert være også.  

Jeg leser ingen slike blogger og ser at jeg ikke har gått glipp av noe i tråder som denne. Hvitt og speil og (baderoms?) søppelbøtteblomster -wow :ler: 

Endelig har jeg forstått konseptet! Perfekt vertinnegave, til slike kjipe mennesker som ikke har søppelbøtte på badet. Har man mensen, så tar man med en slik, og vips er det null stress å måtte skifte bind under besøket:nori:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det meningen at boksen skal være så dominerende? :/ Jeg fikk av kjæresten til Valentinsdagen, men jeg synes rosene drukner litt. Her er bilde: http://imgur.com/a/96vVq

Anonymkode: 8bf00...46c

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det passet fint til korpsuniformen min. http://imgur.com/a/L5lY3

Anonymkode: 8bf00...46c

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ble nok ikke best i test, men de skal ha for kreativt lokk. http://imgur.com/a/dTlJi

Anonymkode: 8bf00...46c

Jeg digger deg. :laugh: 

Anonymkode: da370...b17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ney.

En ting er at bøtta ser ut som emballasje, men den tar jo fokus helt bort fra de flotte rosene. Det er sikkert store flotte roser som jeg skjønner at koster mye (men ikke 1250 kr!), men da vil jeg se blomstene. Ville mye heller hatt en billigbukett i en glassvase enn en stor, stygg bøtte der man så vidt kan skimte flotte roser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, miagunda skrev:

Må vel være noe oppi disse pappbegrene for at de ikke skal lekke?

Sikkert en plastpose...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.2.2017 den 23.19, Fresi skrev:

Denne nye trenden med roser i bøtte brer om seg over det ganske land. I alle fall i det ganske rosabloggerland. Noen synes det er helt påfallende at veldig dyre bøtter med veldig dyre roser sånn helt plutselig har blitt så populært og helt uunnværlig blant bloggere og deres menn og ukjente beundrere. Tenke seg til at så mange menn plutselig digger roser i pappbøtte?!? Har de et hemmelig mannefellesskap sånn bloggervedhengmenn i mellom? Eller hva tror dere? 

 

Skjult budskap: Jeg vil du skal være vaskekjerringa mi :)

Anonymkode: 672de...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2017 den 8.55, Pinkee skrev:

Endelig har jeg forstått konseptet! Perfekt vertinnegave, til slike kjipe mennesker som ikke har søppelbøtte på badet. Har man mensen, så tar man med en slik, og vips er det null stress å måtte skifte bind under besøket:nori:

Jaffor faen hvorfor har ikke enkelte søppelbøtter på badet? Vil de vil skal ta med våre brukte bind og tamponger og hive de i søpla under vasken på kjøkkenet? 

Anonymkode: 672de...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar roser i vase, takk. Til et par hundrelapper, takk.

Anonymkode: f6d72...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...