Gå til innhold

Roser i bøtte: yay eller nay?


Fresi

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Frøkensina skrev:

Herregud så grusomt :ler: Aldri hørt om dette, tydeligvis noe tull noen har funnet på for å selge til folk som ikke liker blomster :vetikke: 

.ja, det skulle man jo tro, for den bøtta er utvilsomt stygg. Likevel dukker den ene etter den andre kjendisen opp med en. Det er liksom det som er så rart. De sier at de har fått dem av menn, både kjente og ukjente. Mulig det er en maskulin forbrødringssak blant menn som er sammen med kjendisdamer, men det virker like sannsynlig som at KG skulle innrømme feil. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som husker Rose Bucket?

b0fc31a529986474bae1c0142b64996d.jpg

Anonymkode: d0c98...3e4

Lignet litt...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dårlig til å følge med i den Rosa Blogge-verdenen men fy fader noe så stygt! Når jeg først trykket på tråden tenkte jeg at det var snakk om sånne gamle, rustikke bøtter med blomster i, sånn som dette. Tenkte at sånt synes jeg jo er fint... :sjenert:

Som det ble nevnt tidligere i tråden, så hadde jeg kastet den stygge "pakningen" hvis jeg hadde fått roser av min kjære i noe sånt og satt de i noe som jeg faktisk synes er fint.

Nå har jeg heller aldri skjønt vitsen med merkeklær, merkevesker og lignende heller. Man betaler for en logo, og ofte er det ikke en fin logo heller. Er man så gira på en logo kan man ta å printe den ut, gratis, og henge den på veggen sin. (Det er uansett bedre enn de dumme "LOVE" og "HOME" og "SMILE"-ordene man finner rundt omkring. Grøss!)

Anonymkode: 5a468...133

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Fresi skrev:

.ja, det skulle man jo tro, for den bøtta er utvilsomt stygg. Likevel dukker den ene etter den andre kjendisen opp med en. Det er liksom det som er så rart. De sier at de har fått dem av menn, både kjente og ukjente. Mulig det er en maskulin forbrødringssak blant menn som er sammen med kjendisdamer, men det virker like sannsynlig som at KG skulle innrømme feil. 

Tenker det er disse kjendis/bloggedamene som enten har bedt kjæresten etc. om å få en slik bøtte eller kjøpt de selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Tenker det er disse kjendis/bloggedamene som enten har bedt kjæresten etc. om å få en slik bøtte eller kjøpt de selv. 

Eller at de evt får de gratis av firmaet, for å reklamere for bøttene?

Anonymkode: ba988...97f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at de evt får de gratis av firmaet, for å reklamere for bøttene?

Anonymkode: ba988...97f

Det kan det sikkert være også.  

Jeg leser ingen slike blogger og ser at jeg ikke har gått glipp av noe i tråder som denne. Hvitt og speil og (baderoms?) søppelbøtteblomster -wow :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått glipp av ting.

Er det noen av dere som vet hva det var snakk om angående uredelig markedsføring?

Anonymkode: ba988...97f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det kan det sikkert være også.  

Jeg leser ingen slike blogger og ser at jeg ikke har gått glipp av noe i tråder som denne. Hvitt og speil og (baderoms?) søppelbøtteblomster -wow :ler: 

Det var grusomt stygt alt sammen! 

Anonymkode: 6f20c...3ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også gått glipp av ting.

Er det noen av dere som vet hva det var snakk om angående uredelig markedsføring?

Anonymkode: ba988...97f

Se inn på ros og ris forumet.

Anonymkode: 20e1c...0fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også gått glipp av ting.

Er det noen av dere som vet hva det var snakk om angående uredelig markedsføring?

Anonymkode: ba988...97f

Se inn på ros og ris forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se inn på ros og ris forumet.

Anonymkode: 20e1c...0fc

For anledningen kalt rose-ris forumet.

Anonymkode: 34b94...c4f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er kjempefine! Men jeg tippet at prisen for en slik bøtte var maks 500 kr, og selv det er veldig dyrt. 1250 kr er fullstendig hårreisende.

Anonymkode: 05900...776

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mannen min kommet hjem med noe slikt, hadde jeg lurt på om det hadde klikka for han.

Ei slik bøtte kunne sikkert, med litt godvilje, fungert som del av pynten utendørs, men da måtte logoen ha vært fjerna, for slik logoflashing er utrolig vulgært. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes disse bøttene må være noe for bruder!

Kunne de ikke komme med en egen brudebøttekolleksjon, da? Bøtte til bruden! Som hun kunne holde i armkroken på veien opp kirkegulvet, lzm? Kunne vært zpeziell dekor på den, sånn at den skilte seg ut fra standardbøtta. Sølv med enhjørningsmønster eller noe. Eller, ååå! Mønster på bestilling, til ekstra pris! Sånn at det passer dersom man FEKS har et eget tema for brudesermonien, typ de dødes dag og sånn. Da kunne man hatt brudebøtte utsmykket med hodeskaller. :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, for å svare på spørsmålet i HI: YAY fra mei!

Synes forresten heller det ikke er så nøye med rosene i bøtta. Hallo, de synes jo knapt nok over kanten. Man kunne jo fylle den med noe annet, feks sponsede tusenlapper, som passer bedre med hele konseptet spørdumeg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én ting er rosene i bøtta, men i de skjulte trådene kom det blant annet frem at man kan bestille eskene på Alibaba til 2,5kr. Og hva koster 25 roser? 450kr for fairtrade? Likevel skal man altså spytte ut 1250kr. Hårreisende! Noen kan business! Håper originaltråden får slippe ut fra sensuren snart. Vi begynner på 4 dagen. 

Anonymkode: d9ba0...714

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...