Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Daisy
1 minutt siden, JulyRed skrev:

Jeg er 40 år og leser ikke ABs blogg. Det av den grunn at det kan se ut som hun retter seg mot yngre lesere. De siste 20 åra har utviklinga gått i et rasende tempo, så å være 20 år nå er noe helt annet enn å være 20 år da AB var ung. Dette ser det ikke ut som AB er særlig bevisst på. Så når ei 40 år gammel dame forsøker å etterape de unge (fordi hun vil være en av de, eller selge seg inn hos de), ser det temmelig spes ut. Jeg blir litt flau faktisk. 

 

 

Ja og de ter greit, men synes det er terping på 40 åringer og at man nesten bør være innsperra 😬 leser forøvrig ikke bloggen hennes selv eller følger henne på snap og det som måtte være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Forventer meg samme opførsel av de på 25-30 og jeg da så å terpe på at dama er over 40 er bare å gnåle etter min mening. Skal ikke uttale meg om snapper vedr. orgasmekremer et. 

Jeg er selv i midten av 30-årene og jeg hadde blitt himmelfallen og uvel om mine venner på 30 hadde sendt meg snapper med egne blondetruser på gulvet; "nå har jeg hatt sex, hihi". Det minner meg mest om tiden på videregående og russetiden. Men kanskje jeg har opparbeidet meg en snerpete vennekrets i voksen alder, hva vet vel jeg.

6 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Ja og de ter greit, men synes det er terping på 40 åringer og at man nesten bør være innsperra 😬 leser forøvrig ikke bloggen hennes selv eller følger henne på snap og det som måtte være. 

Jeg leser ikke innleggene som om man "burde være innesperret" etter fylte 40. Men at folk reagerer på at AB legger ut om sexliv, fyll, fest, sutring, gneldring, trutmunn og øvrig privatliv på sosiale medier som hennes egne tenåringsbarn (samt barnas venner og foreldre) helt sikkert får med seg.

Endret av Ultiva
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Ja og de ter greit, men synes det er terping på 40 åringer og at man nesten bør være innsperra 😬 leser forøvrig ikke bloggen hennes selv eller følger henne på snap og det som måtte være. 

Nja, 40-åringer skal absolutt ikke bli forlangt innesperra. Men det det må være lov å forvente litt substans fra en voksen person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er sikkert et tema blant foreldrene til barnas klassekamerater/venninner.

Og nei det er ikke selvfølge at man sender venner snaper av orgasmekrem osv, kanskje når man er 18 men 40, hallo :klaske: 

Egentlig så synes jeg synd på henne. Hun må alltid forklare seg på bloggen eller snap, at hun ikke er dårlig mor ditt og datt osv. Jeg synes hun er en bra mor. Det er bare de pinlige tingene som hun gjør, som hun bør tenke seg om før hun poster på snap 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Helt enig at man skal forlange nettvett fra voksne personer - men henger meg opp i at man drar opp 40 år gamle damer etc :) Kan vel heller være enige om at særlig når man har barn så bør man utøve ekstra nettvett. Jeg har barn som er tenåringer og jeg må utvise utrolig skjønn på hva jeg legger ut. Men det er person - er forøvrig 40 sjøl så sikkert derfor jeg henger meg ekstra opp i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ms. Daisy skrev:

Helt enig at man skal forlange nettvett fra voksne personer - men henger meg opp i at man drar opp 40 år gamle damer etc :) Kan vel heller være enige om at særlig når man har barn så bør man utøve ekstra nettvett. Jeg har barn som er tenåringer og jeg må utvise utrolig skjønn på hva jeg legger ut. Men det er person - er forøvrig 40 sjøl så sikkert derfor jeg henger meg ekstra opp i det :)

Jeg er bare fem år unna førti selv men føler meg overhodet ikke truet eller truffet av å forlange mer fornuft og nettvett av en 40-åring. Jeg er ikke redd min egen alder, om 5-10 år er jeg middelaldrende, so what. Forlanger for øvrig samme nettvett av folk på min egen alder, hadde blitt helt satt ut om jeg fikk slike intime og private snapper av mine bekjente (jeg har for øvrig ikke AB på snap, la henne til i tre dager men måtte bare fjerne henne, ikke engang den store og fluffy hotellputen min kunne skjerme meg fra alle pinlighetene). Jeg forventer også mer substans enn furteleppe og utskjelling når folk reagerer på det offentlige tryllematbudsjettet hennes.

Endret av Ultiva
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grunnen til at dette med at hun er over førti dras fram, er vel fordi folk forventer en viss stil og finesse fra en voksen dame. Ikke fordi man mener hun burde sitte hjemme i gyngestolen med strikketøyet og la seg gro mose på. For all del, lev livet og ha det gøy - men la det være litt klasse over det.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat like gammel som AB, og ser ikke problemet med snap´en i seg selv, MEN det er sånt man sender kun til venninner man er på nivå med. (Også førtiser kan være fjortiser.) Problemet er når man deler det med gud-og-hvermann. 

Supert at AB har det gøy med noen hun liker, men barna hennes skal spares for sånt. Foreldre har ikke sex, sånn er det bare. Opplest og vedtatt! :opplyser:

Men seriøst - det finnes en tid for alt, kan hun ikke være sex-kitten på privaten? Hva andre voksne folk måtte tenke er likegyldig, men hun har ingen kontroll på hvem som følger henne. Før hun vet ordet av det er snap´ene hennes blitt en snakkis i skolegården på ungdomsskolen til guttungen. Det blir kult, tenker jeg...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Jeg har lagt merke til at de jeg er venn med på FB som stadig delte hennes statuser før, aldri gjør det lenger... Noe har skjedd med bloggen og interessen for den...

Hun har jo selv gått ut med at bloggen har forandret seg, og de som ikke liker det kan la være å klikke seg inn 👍🏼 

De tre eldste har hver sin iPhone, og følger GARANTERT moren sin på Snap og hun følger dem. Det gjør jeg med mine, og de følger meg. Derfor sitter jeg aldri på fest og legger ut bilder/filmsnutter på My Story. Om jeg vil sende en snap til en venninne (evt mamma) og vise hvem jeg er med, hvor jeg er eller lign så er det meget enkelt å huke av den/de personen(e) snappen skal til! Må være bra distré AB som "tilfeldigvis" og "beklager" at snappene "skulle til noen venninner".  Er det ikke bedre å legge fra seg mobilen og heller nyte nuet? ALT må på snap virker det som. Er bra underholdning da, selv om jeg skjemmes på hennes vegne ikke har bedre nettvett. For ikke å snakke om sponsorene hennes, hvorfor reagerer ikke DE på alt hun legger ut og vil assosieres med henne? Hva med managementet? De bør følge med og gi henne (mange) råd og tips..... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Viking-girl skrev:

Hun har jo selv gått ut med at bloggen har forandret seg, og de som ikke liker det kan la være å klikke seg inn 👍🏼 

De tre eldste har hver sin iPhone, og følger GARANTERT moren sin på Snap og hun følger dem. Det gjør jeg med mine, og de følger meg. Derfor sitter jeg aldri på fest og legger ut bilder/filmsnutter på My Story. Om jeg vil sende en snap til en venninne (evt mamma) og vise hvem jeg er med, hvor jeg er eller lign så er det meget enkelt å huke av den/de personen(e) snappen skal til! Må være bra distré AB som "tilfeldigvis" og "beklager" at snappene "skulle til noen venninner".  Er det ikke bedre å legge fra seg mobilen og heller nyte nuet? ALT må på snap virker det som. Er bra underholdning da, selv om jeg skjemmes på hennes vegne ikke har bedre nettvett. For ikke å snakke om sponsorene hennes, hvorfor reagerer ikke DE på alt hun legger ut og vil assosieres med henne? Hva med managementet? De bør følge med og gi henne (mange) råd og tips..... 

Bare til info: det er mulig å velge bort de som ikke skal ha tilgang til my story. Det kan godt være dette er gjort for barna og deres venner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, tror dere AB plukker bringebær og blåbær i skogen for så å legge de i sånne plastkurver som butikkbær ligger i eller? Eller blir frysebæra så fine når hun tiner den?

Kilde: Snap

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
Den 2. juli 2016 at 9.54, singellei skrev:

 

28 minutter siden, Sol79 skrev:

Jøss, tror dere AB plukker bringebær og blåbær i skogen for så å legge de i sånne plastkurver som butikkbær ligger i eller? Eller blir frysebæra så fine når hun tiner den?

Kilde: Snap

Det der irriterer livet av meg. Haha. Hun som aldri kjøper ferske bær fordi det er for dyrt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ricecrispies skrev:

 

Det innlegget er jo en reklamepost så det er nok ikke tatt med i budsjettet og ukemenyen ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies
1 minutt siden, StJames skrev:

Det innlegget er jo en reklamepost så det er nok ikke tatt med i budsjettet og ukemenyen ;)

Det er vel ikke så vanskelig å holde seg til 1000 kr i uka om man ikke regner med all maten man bruker ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en uke med pølsegrateng, torskegryte og taco? Jøss, jammen meg spennende. Si meg, er det samme meny som forrige uke, bare at pølsegratengen er på mandag nå?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vipser skrev:

Bare til info: det er mulig å velge bort de som ikke skal ha tilgang til my story. Det kan godt være dette er gjort for barna og deres venner. 

Hun har jo flere ganger sendt beskjeder til kidsa gjennom snap "ååå, no gleda ho mamma seg til å kom heim tell dokk, ongan mine *suss*". Dumt hvis de er blokkerte da :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Vipser skrev:

Bare til info: det er mulig å velge bort de som ikke skal ha tilgang til my story. Det kan godt være dette er gjort for barna og deres venner. 

Det er mulig hun ikke lar barna ha tilgang til hennes my story, men veldig snart er det andre foreldre som forteller sitt barn, hva hun legger ut, som igjen forteller hennes barn osv. Dette kommer til å bli kleint:-(

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, BeverTramp skrev:

Hun har jo flere ganger sendt beskjeder til kidsa gjennom snap "ååå, no gleda ho mamma seg til å kom heim tell dokk, ongan mine *suss*". Dumt hvis de er blokkerte da :)

Ja.. Man kan velge my story + enkeltprofiler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Navigasjon skrev:

Det er mulig hun ikke lar barna ha tilgang til hennes my story, men veldig snart er det andre foreldre som forteller sitt barn, hva hun legger ut, som igjen forteller hennes barn osv. Dette kommer til å bli kleint:-(

Da er det jo noe galt med denne forelderen som forteller barnet sitt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Birdo skrev:

Da er det jo noe galt med denne forelderen som forteller barnet sitt sånn.

Men folk snakker sammen og små gryter har dessverre også ører, så barn vil få greie på sånt uten at noen foreldre nødvendigvis forteller det direkte til dem. Og det er noe alle foreldre bør tenke på i mange situasjoner.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...