Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne natta skal hun døgne og være våken til kl 22 i morgen og snappe hver time... Tipper hun ikke klarer det og kommer til å ha på vekking hver time for å ta en snap 😜 Ellers syns jeg synd på de som skal være rundt henne i morgen. Så sant ikke han hun liker skal holde henne med selskap hele natta da.... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sugemerke skrev:

Hun ser mye eldre ut, faktisk. 

Det fikser hun jo bare med Snapfilter.... Og bilderedigering på pc'n sin. Hun har jo gått på fotokurs må vite! Det er bare til å se på bildet som VG bruker om denne budsjettsaken. Der ser hun myyye eldre ut enn hun er, altså sånn som hun EGENTLIG ser ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Viking-girl skrev:

Denne natta skal hun døgne og være våken til kl 22 i morgen og snappe hver time... Tipper hun ikke klarer det og kommer til å ha på vekking hver time for å ta en snap 😜 Ellers syns jeg synd på de som skal være rundt henne i morgen. Så sant ikke han hun liker skal holde henne med selskap hele natta da.... 

But why? :vetikke: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, loffen skrev:

But why? :vetikke: 

Because "helvetesuka", tenker jeg. But why er et veldig godt spørsmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært dårlig med snap gjennom natten da (les: ingen), og heller ikke nå på morgenen. Unormalt stille fra den kanten.

Endret av Janice73
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Janice73 skrev:

Det har vært dårlig med snap gjennom natten da (les: ingen), og heller ikke nå på morgenen. Unormalt stille fra den kanten.

😱 Da klarte hun ikke Helvetesuka da! Hun lovet jo å snappe hver time. Er rystet. 🤓

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Viking-girl skrev:

Halve dagen gått og fortsatt ingen snap?! Sover hun ennå? 😳👍🏼

Har da blitt lagt ut flere snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ikke lest Sunn Fornuft plakaten hun: på snap så må hun selvsagt presisere at hun bruker str XS i den grimme, nye KappAhl kjolen 🙄 Djisess!! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Viking-girl skrev:

Fortsatt ikke lest Sunn Fornuft plakaten hun: på snap så må hun selvsagt presisere at hun bruker str XS i den grimme, nye KappAhl kjolen 🙄 Djisess!! 

Det reagerte jeg også på! Hva er vitsen med å poengtere det liksom :klo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Agurk skrev:

Det reagerte jeg også på! Hva er vitsen med å poengtere det liksom :klo:

For å skryte av hvor spinkel hun er!! Hun er jo ikke så høy heller... Både KappAhl og H&M har endret seg voldsomt i størrelsene de siste årene. Før brukte jeg M. Nå må jeg ned i S og noen ganger opp i M og andre ganger L. Kjøper ikke klær uten å prøve lenger for størrelsene er så forskjellige. Men KappAhl handler jeg uansett INGENTING hos!! 

Forrige uke sto hun jo på vekta og viste hvor mye hun veier også 😡  Vet ikke hvilken målgruppe hun henvender seg til lenger!! Jeg er 174 cm høy og er under 60 kg, men jeg flagger det ikke på snap til familie, barn og venner, naboer. Her er det greit for her er jeg anonym...  ❤️

Endret av Viking-girl
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skal datteren med Gucci briller når hun ikke trenger briller??! 😳 Sløseri!! Well, da blir det boikott av Interoptik også!! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det vel og merke i innlegget at datteren ikke får briller denne gangen i og ned at synet er helt i orden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...