Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Siden du leser her Anne Brith:

Hadde det vært mulig å lage et innlegg rundt sprøytespiss og teknikk? Vet du har kurs osv, men jeg hadde i alle fall klikket meg inn på bloggen din hvis du skrev rundt dette. Med hånda på hjertet lager du nydelige toppings på cupcakes, og du har en teknikk på marengs og makroner jeg ikke klarer å ta fra bildene på instagram. Er lenge siden du har delt noe rundt dette.

Endret av Milio
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er jo venninne med Lene Alexandra også.. ta heller i mot styrketreningstips fra henne Anne Brith! 👍🏻

100 airsquats blir mer kondisjonstrening enn styrke.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Nå ligger hun på topp på VG med 1000 kroners budsjettet sitt igjen. Hånete og tåpelig. Sjekker ikke VG i det hele tatt hva de skriver? I tillegg er det en betal-artikkel! Det tar kaka. Skal jeg betale for å bli lurt i stry??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugemerke skrev:

Nå ligger hun på topp på VG med 1000 kroners budsjettet sitt igjen. Hånete og tåpelig. Sjekker ikke VG i det hele tatt hva de skriver? I tillegg er det en betal-artikkel! Det tar kaka. Skal jeg betale for å bli lurt i stry??

Ikke la deg lure!!! Humbug!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugemerke skrev:

Nå ligger hun på topp på VG med 1000 kroners budsjettet sitt igjen. Hånete og tåpelig. Sjekker ikke VG i det hele tatt hva de skriver? I tillegg er det en betal-artikkel! Det tar kaka. Skal jeg betale for å bli lurt i stry??

Enig, håper VG vil ha bra og nyttige artikler, både i papir og på nett. Dette 1000kroners opplegget har vi jo funnet ut at bare er juks.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellapropella

Jeg kunne virkelig ønske at VG hadde gjort en jobb med å finne ut og informere/rette opp i nytt innlegg i forhold til spons og hva som er spons. Om hun sponses med alt av bakevarer og el paso og kanskje mer (?), så er det villedende så det holder. Jeg har ingenting i mot bloggeren, men jeg liker å vite hva som er realiteten slik at man ikke blir lurt. Jeg sendte spørsmål til vg under artikken, der det står "gi tilbakemelding" eller noe slikt. Jeg spurte om de visste om hun ble sponset og av hvem. :ph34r: I tillegg satte jeg spørsmålstegn ved budsjettet på grunn av dette. 

Endret av Ellapropella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det fra en på din alder, Anne Brith; jeg rødmer alene i egen stue av snappene dine. Please, litt aldersdekvat opptreden, ja? 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger, personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Francis skrev:

Ta det fra en på din alder, Anne Brith; jeg rødmer alene i egen stue av snappene dine. Please, litt aldersdekvat opptreden, ja? 

Alder er jo ingen hindring. Hun har jo oppdaget alle forskjønnelses-filtrene på snap. Vips, 10 år yngre.:fnise:.

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en del år yngre enn Anne Brith og blir rett og slett flau av nesten alle Snappene hennes. Hun er så klein at jeg ikke har ord. Hun er nesten like gammel som moren min og hadde moren min oppført seg sånn hadde jeg bedt henne slette seg selv fra sosiale medier. Det. Er. Virkelig. Flaut. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sailor skrev:

Jeg er en del år yngre enn Anne Brith og blir rett og slett flau av nesten alle Snappene hennes. Hun er så klein at jeg ikke har ord. Hun er nesten like gammel som moren min og hadde moren min oppført seg sånn hadde jeg bedt henne slette seg selv fra sosiale medier. Det. Er. Virkelig. Flaut. 

Og jeg er like gammel som Anne Brith OG er j**** flau over henne. Gjemmer meg under puten når jeg ser snappene hennes. Kan sikkert slette, men bare måååå se hvor mye hun driter seg ut. Som ei skrev tidligere her, dama må ha lus i håret slik som hun klør seg hele tiden.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis noen som har hatt seg på morrakvisten 🙈 Snap av hans klær hengende rundt om og #nårhanlager en helt vanlig brødskive med hvitost og et hjerte med syltetøy #denfølelsen 🙄😂😂 Nå skal hun motbevise på bloggen at det hun sier til VG er sant. Oy oy oy!! Spent! Alt for at vi skal klikke oss inn! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, pøbelsara skrev:

Jeg har slettet henne på snap.

Hvorfor? Har du ikke elsk på klær fra kappal eller?

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"travel morgen" skrev hun på snap, men masse hjerte- og apesomgjemmeransiktetihendene-emoticons, samt bilde av "han jeg liker" sine klær.

Skyt meg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjelpes. Håper ikke de hun bor sammen med som kan lese, følger henne på snap. Slike har lett for å synes at hentydninger til foreldrenes sexliv er ørlitegrann kleint.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Slettet henne jeg også. Har nok med fjortis-søsteren min irl, om jeg ikke skal ha fjortis-førtiser på snap også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Hjelpes. Håper ikke de hun bor sammen med som kan lese, følger henne på snap. Slike har lett for å synes at hentydninger til foreldrenes sexliv er ørlitegrann kleint.

Det er DØDSKLEINT!!!! Syns det selv som er 40!! 😳 Stakkars familie sier jeg bare. Og ikke minst "hanjegliker". Han kommer nok til å finne ut baksiden av fasaden hennes innen jul! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hulderjenta skrev:

Slettet henne jeg også. Har nok med fjortis-søsteren min irl, om jeg ikke skal ha fjortis-førtiser på snap også. 

Fjortis-førtiser....:fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...