Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Æææhh

luftbrød da?

Om hun kalkulerer de som gratis så er det jo fjusk

Det er jo det som er greia; det er lett å leve billig så lenge fryseren er full, melet er sponset, skuffer er fulle av basisvarer. Meeeeen, når dette skal fylles opp igjen, da kommer en ikke langt med kr 4000,- pr mnd, i hvert fall ikke hos oss😟

Derfor gleder jeg meg til å se hvordan hun gjør det👍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jenny90
3 timer siden, Marthe75 skrev:

Ja, for da blir de gratis 👍

Jeg ser frem til den handlelisten hennes, følger vi den frem til jul, vil julegavebudsjettet blir langt hyggeligere enn tidligere år🍀

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kjøpte tørre riskaker da... De er jo bare luft og fulle i kvikksølv og bør ikke gis til barn i følge ekspertene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marthe75 skrev:

Det er jo det som er greia; det er lett å leve billig så lenge fryseren er full, melet er sponset, skuffer er fulle av basisvarer. Meeeeen, når dette skal fylles opp igjen, da kommer en ikke langt med kr 4000,- pr mnd, i hvert fall ikke hos oss😟

Derfor gleder jeg meg til å se hvordan hun gjør det👍

Da er det fjusk i mine øyne.

Med mitt lager kunne jeg levd på kr 0,- men det er jo fordet jeg har en langt over snittet matbod.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut en slags handleliste og ukesmeny, men så ufullstendig at det ikke kan brukes til noe. Melk og havregryn står feks så vidt jeg kan se ikke på handlelista, men er en del av menyen. Samtidig skriver hun at hun "kommer ikke til å bruke mer tid på å overbevise noen på at det faktisk går an å leve på kr. 1000.- i uka for en familie".

 

Tror med det vi kan slå fast at de slett ikke lever for 1000 kr uka.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, ¤flicka¤ skrev:

Nå har hun lagt ut en slags handleliste og ukesmeny, men så ufullstendig at det ikke kan brukes til noe. Melk og havregryn står feks så vidt jeg kan se ikke på handlelista, men er en del av menyen. Samtidig skriver hun at hun "kommer ikke til å bruke mer tid på å overbevise noen på at det faktisk går an å leve på kr. 1000.- i uka for en familie".

 

Tror med det vi kan slå fast at de slett ikke lever for 1000 kr uka.

Jeg tror vi kan slå fast at hun faktisk er inne her og leser, og som nevnt, slett ikke lever for 1000 kroner uka.

Håper de som ga henne publisitet på dette stuntet tar opp tråden igjen, og arresterer henne på løgnene hun har servert.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg, for et grettent innlegg hun skrev om de 1000/uke. :overrasket: 

Og suppe at 1(ett) blomkålhode til middag for fem pers? Er ikke det veldig lite? :vetikke:

 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hjelpe meg, for et grettent innlegg hun skrev om de 1000/uke. :overrasket: 

Og suppe at 1(ett) blomkålhode til middag for fem pers? Er ikke det veldig lite? :vetikke:

 

 

Ikke om alle 5 er småbarn og på diett....

Jo selvfølgelig er det for lite til å bli mett på 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blomkålsuppen, hvordan er det nok til 4 unger og en voksen?

en blomkål og 2 dl melk??

 

Og  har de ikke middag 7 dager i uken?

Det kan jo ikke være en restemiddag i uka i tillegg til det hun har skrevet opp, for hun skriver jo at hun lager omelett til middag med rester.

 

En annen ting, lørdagsgodteriet kostet 72 kr så det skal hun ikke handle på kiwi mere. Hva mener hun her, at det var for dyrt?  Hvor får hun lørdagsgodt nok til 4 unger for mindre enn 72 kr??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida. Her i huset er vi to voksne pluss en 19 og 15-åring alle trener mye og trenger mat.. Vi hadde gått drastisk ned i vekt på den dietten der!
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Sjarmerende innlegg, Anne Brith! Jeg synes det er litt spesielt at en godt voksen kvinne som lever av kommunikasjon og er utdannet innen markedsføring velger å fremstille seg på en så lite sympatisk måte. Hun burde jo ha forstått at hun hadde muligheten til å skaffe seg et nytt bloggtema, da saken tok av i mediene, men i stedet valgte hun a) å utsette innlegget til høsten og b) når hun først publiserer noe, å skrive et innlegg der hun surmuler over kritikken. Var ikke dette dama som ønsket å spre nestekjærlighet og inspirasjon? 

Det at hun ikke umiddelbart kunne dele en handleliste med leserne sine og at hun "ikke gidder å bevise noe" er en tynn unnamanøver. Like tynn som handlelista, for her mangler flere ingredienser, i alle fall en middag og for ikke å snakke om mengden mat som virker å være svært snau.

Endret av CecilieX
Endret feelgood til inspirasjon etter kildesjekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jesse james
2 timer siden, fjær skrev:

Den blomkålsuppen, hvordan er det nok til 4 unger og en voksen?

en blomkål og 2 dl melk??

 

Og  har de ikke middag 7 dager i uken?

Det kan jo ikke være en restemiddag i uka i tillegg til det hun har skrevet opp, for hun skriver jo at hun lager omelett til middag med rester.

 

En annen ting, lørdagsgodteriet kostet 72 kr så det skal hun ikke handle på kiwi mere. Hva mener hun her, at det var for dyrt?  Hvor får hun lørdagsgodt nok til 4 unger for mindre enn 72 kr??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CecilieX skrev:

Sjarmerende innlegg, Anne Brith! Jeg synes det er litt spesielt at en godt voksen kvinne som lever av kommunikasjon og er utdannet innen markedsføring velger å fremstille seg på en så lite sympatisk måte. Hun burde jo ha forstått at hun hadde muligheten til å skaffe seg et nytt bloggtema, da saken tok av i mediene, men i stedet valgte hun a) å utsette innlegget til høsten og b) når hun først publiserer noe, å skrive et innlegg der hun surmuler over kritikken. Var ikke dette dama som ønsket å spre nestekjærlighet og inspirasjon? 

Det at hun ikke umiddelbart kunne dele en handleliste med leserne sine og at hun "ikke gidder å bevise noe" er en tynn unnamanøver. Like tynn som handlelista, for her mangler flere ingredienser, i alle fall en middag og for ikke å snakke om mengden mat som virker å være svært snau.

Fatter ikke at så store barn og en voksen kan bli mett på et blomkålhue!! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, makroner og cupcakes @jesse james

Er det næring nok i denne maten tenker jeg.

en blomkål, 2 dl melk resten er vann og buljong. Med brød til. For meg høres dette mer ut som kosemat etter treninger ikke en skikkelig middag..

 

Men men, jeg prioriterer mat, og næring og ikke ha som mål å få frokosten ned til 1 kr pr porsjon.

Men så har jeg heller ikke råd til luksusferier med han jeg liker, eller nye klær og fest og fjas. Men da igjen jeg har ikke behov for alt dette ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. En pakke havregryn.. ca 700 gram? Delt på 35 frokostporsjoner? Også koker hun det på vann? 20 gram havregryn per porsjon? 

Også 1/5 blomkålshode og 2 dl melk til hver til middag + litt brød?

Hva med proteiner? Det er noe de får som lørdagsbelønning, eller?

Man kan altså sulte familien sin med 1000 kroner i uka. Gratulerer!

 

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Kanskje hun har betalt det selv?

Greit nok det at hun kanskje har betalt det selv, men hun ser sånn opp til Lene Alexandra og kler seg som henne. Pinlig!!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, fjær skrev:

Den blomkålsuppen, hvordan er det nok til 4 unger og en voksen?

en blomkål og 2 dl melk??

 

Og  har de ikke middag 7 dager i uken?

Det kan jo ikke være en restemiddag i uka i tillegg til det hun har skrevet opp, for hun skriver jo at hun lager omelett til middag med rester.

 

En annen ting, lørdagsgodteriet kostet 72 kr så det skal hun ikke handle på kiwi mere. Hva mener hun her, at det var for dyrt?  Hvor får hun lørdagsgodt nok til 4 unger for mindre enn 72 kr??

Er jo sånn at går en f.eks på europris så har de rimeligere snop enn kiwi, men det kommer ann på mengden en gir og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Viking-girl skrev:

Greit nok det at hun kanskje har betalt det selv, men hun ser sånn opp til Lene Alexandra og kler seg som henne. Pinlig!!! 

Så lenge hun føler seg vel i klærne så gir jeg beng i hvordan hun kler seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, neiognei skrev:

Eh. En pakke havregryn.. ca 700 gram? Delt på 35 frokostporsjoner? Også koker hun det på vann? 20 gram havregryn per porsjon? 

Også 1/5 blomkålshode og 2 dl melk til hver til middag + litt brød?

Hva med proteiner? Det er noe de får som lørdagsbelønning, eller?

Man kan altså sulte familien sin med 1000 kroner i uka. Gratulerer!

 

 

Tok ned havrgrynene fra hylla for å se.

Bjørns er på 1,1kg og de beregner 40g pr porsjon.

1100/40= 27,5 posjoner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Så lenge hun føler seg vel i klærne så gir jeg beng i hvordan hun kler seg.

Det er jeg enig i, men jeg har vanskelig for å tro at noen på hennes alder føler seg vel i det treningsantrekket det ble henvist til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...