Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Så festen på Snap i går kveld. Jeg blir så flau på hennes vegne.  Hun kunne vært mora til disse "Pærra-jentene", men fester med dem og kjører på med shots osv.  

Når noen spør hvorfor hun henger med dem er jo svaret at er gode kollegaer. Og hun hjelper dem jo (snill som hun er...:fart2:) og håper hun kan bli en god manager for dem når hun slutter å blogge (altså har hun en agenda).  Men hun er jo oppriktig glad i Sofie og Andrea da!  (http://annebrith.blogg.no/1520180206_derfor_gjorde_jeg_det.html)

Det er så falskt og lite troverdig.  Hun er desperat etter klikk og kjendisstatus og jeg tror hun skulle ønske hun var 20 år yngre, så hun kunne vært med på "Pærra" selv.

Den forklaringen på at hun blokkerer folk... Altså, hva pokker er greia med at bloggere tror at følgerne deres er lettlurte idioter som tar alt de sier for god fisk?:scorpis:  

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Eneste jeg vet om jodel er at det er et sted AB ikke er 😂

http://annebrith.blogg.no/1518602624_ryktene_fra_jodel.html

At AB ikke saumfarer alle fora hun blir diskutert, er vel like sannsynlig som at hun kan fø fem personer på en kasse nødproviant 😉 #ogdetvarmattilovers

For en fantastisk hashtag!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor publisere hun plutselig masse kritiske kommentarer i dag? For å spore ip adresse som hun kan ta med til politiet i morgen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg selv i å ville si noe her. Noe smart og gjennomtenkt. Men for en skjelden gangs skyld er jeg tom for ord. Jeg er så glad dette mennesket ikke er i min omgangskrets for jeg tror jeg kunne komme til å gjøre noe som ville resultert i en anmeldelse. Hun er faen meg ikke sann. 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Så beklager så mye for det, og beklager til dere som venter på et innlegg som skulle komme på fredag. Jeg har på langt nær glemt det, men jeg kan ikke dele det før jeg har snakket med de som er involverte og det skjer til uken. 

http://annebrith.blogg.no/1520182067_alle_gjr_feil_ogs_jeg_10084.html

Anne Brith har ikke glemt det innlegget, tvert i mot. Hun må bare få sponset noe annet enn noen kasser med nødproviant til disse alenemødrene hun skal endre livet til før hun kan annonsere den store nyheten.:tommelopp:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Christiane_W skrev:

Så festen på Snap i går kveld. Jeg blir så flau på hennes vegne.  Hun kunne vært mora til disse "Pærra-jentene", men fester med dem og kjører på med shots osv.  

Når noen spør hvorfor hun henger med dem er jo svaret at er gode kollegaer. Og hun hjelper dem jo (snill som hun er...:fart2:) og håper hun kan bli en god manager for dem når hun slutter å blogge (altså har hun en agenda).  Men hun er jo oppriktig glad i Sofie og Andrea da!  (http://annebrith.blogg.no/1520180206_derfor_gjorde_jeg_det.html)

Det er så falskt og lite troverdig.  Hun er desperat etter klikk og kjendisstatus og jeg tror hun skulle ønske hun var 20 år yngre, så hun kunne vært med på "Pærra" selv.

Den forklaringen på at hun blokkerer folk... Altså, hva pokker er greia med at bloggere tror at følgerne deres er lettlurte idioter som tar alt de sier for god fisk?:scorpis:  

Hva er det egentlig hun skal hjelpe/bidra med? Sofie har vel alltid hatt en høyere plassering enn mor sjøl (bortsett fra når mor provoserer og får døgnflueplassering). Jeg skjønner ikke.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så denne "min historie".. har på ingen måte noe tanke om at hun ikke har opplevd noe vanskelig eller at jeg ikke har forståelse for det, men dette blir bare litt rart...så halvveis og med en presisering av at fortsettelsen ikke er tidfestet, blir for meg tilgjort og så klikkvennlig at jeg blir mistroisk. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2018 den 20.30, Asti skrev:

Nå er det ca. 3 1/2 døgn siden Anne Brith la ut innlegget "Disse sjekket skatten min", jr. https://imgur.com/a/YqlM6 . Hun skrev samme dag "Noen ganger er det vanskelig å finne de riktige ordene for å uttrykke seg her på bloggen. Det stokker seg liksom litt. Jeg har en del ting på hjertet og ser at dere spør i kommentarfeltet om ting, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge meg for at ting skal bli riktig. Så gi meg noen dager så skal jeg dele mine tanker rundt det å legge igjen spor på internett med dere", jfr. https://imgur.com/a/BvzVU

Har hun skrevet noe om det?

Jeg kan ikke se at Anne Brith har skrevet dette blogginnlegget enda.  :venter: 

Til de som ikke er oppdatert: 15.02.18 publiserte Anne Brith opplysninger om 39 skattelistesøkere: https://imgur.com/a/3bPkP . Såvidt jeg kjenner til har ikke Anne Brith tatt kontakt med de hun hengte ut, jfr. http://chocolatewasted.blogg.no/1518713039_blogging_og_det_etiske_ansvaret_som_flger.html (står i kommentarfeltet at hun ikke har tatt kontakt med en av de iallefall).  Hun har heller ikke bedt de offentlig om unnskyldning på bloggen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit
36 minutter siden, steinbukk00 skrev:

Hvorfor publisere hun plutselig masse kritiske kommentarer i dag? For å spore ip adresse som hun kan ta med til politiet i morgen?

Politiet har vel andre ting å bruke tiden på enn at folk stiller kritiske spørsmålstegn rundt arbeidet hennes. Hun får vokse opp, hun velger å dele ting andre mennesker knapt forteller sine nærmeste venner, hun velger å reklamere for f.eks proviant under falske premisser og hun velger å dele alt som omhandler sine barn med mange tusen ukjente hver dag. Det er ikke de som kritiserer dette som er problemet. Hun velger å gjøre jobben sin på denne måten, på en måte som folk flest finner kynisk og særdeles lite moralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
11 minutter siden, Asti skrev:

Jeg kan ikke se at Anne Brith har skrevet dette blogginnlegget enda.  :venter: 

Til de som ikke er oppdatert: 15.02.18 publiserte Anne Brith opplysninger om 39 skattelistesøkere: https://imgur.com/a/3bPkP . Såvidt jeg kjenner til har ikke Anne Brith tatt kontakt med de hun hengte ut, jfr. http://chocolatewasted.blogg.no/1518713039_blogging_og_det_etiske_ansvaret_som_flger.html (står i kommentarfeltet at hun ikke har tatt kontakt med en av de iallefall).  Hun har heller ikke bedt de offentlig om unnskyldning på bloggen. 

 

Hun er flinkere til å angripe enn å si unnskyld. I morgen skal hun til politiet igjen og anmelde noen nye stalkere. Lurer på om hun kommer til å følge politiets råd denne gangen, eller om det kommer en tårevåt historie om mennesker med stusselig liv som legger seg langflate og beklager. Og så kan mor sjøl med sitt store hjerte (:hjerte:) invitere på kaffe og gi dem noen kloke råd på veien. Er de heldige får de ei torokasse også.

Endret av Sorbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsAvenger
2 minutter siden, Sorbus skrev:

Hun er flinkere til å angripe enn å si unnskyld. I morgen skal hun til politiet igjen og anmelde noen nye stalkere. Lurer på om hun kommer til å følge politiets råd denne gangen, eller om det kommer en tårevåt historie om mennesker med stusselig liv som legger seg langflate og beklager. Og så kan mor sjøl med sitt store hjerte (:hjerte:) invitere på kaffe og gi dem noen kloke råd på veien. Er de heldige får de ei torokasse også.

:alice::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg lest litt inne på bloggen til hun Sofie, og jeg kan virkelig ikke fatte hva AB/en dame i 40årene får ut av å henge med disse jentene?

Det eneste inntrykket er at det var en utrolig higen etter å være spesiell, unik og kul. Veldig typisk usikker jente tidlig i 20-årene, som ønsker å fremstå som kul og trygg.

Eller jo, jeg skjønner jo godt hva AB ser i disse jentene, de er jo like moden. Det må vel være forfriskende å snakke med noen som forstår en så godt. Som gjerne viser litt pupp uten å reflektere noe rundt det, så lenge en kan fremstå som kul. 

Da jeg var tidlig i 20-årene så hadde nok jeg også synes det var topp med en kjæreste tidlig i 30årene.. 

 

Endret av ~Mocca~
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, visningsnamn skrev:

Jeg tror AB driver å blokkerer folk på FB for å se hvem som nevner det her inne rett etter at hun har blokkert og hva de skriver om hva de eventuelt har skrevet, liket osv., sånn at hun kan knytte ekte (eller i alle fall FB-) navn til brukernavn her inne og dermed vite hvem hun skal fortsette å blokkere.

Isåfall, ikke rart det er mye arbeid å være blogger. Hvis man skal etterforske folk samtidig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

Jeg er på samme alder som Sofie, Andrea og Isabell, men det kunne aldri ha falt meg inn å feste sammen med folk i 40-åra. Holder meg til mine jevnalderende.

Kommer aldri til å forstå hva de har til felles, men dem om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, visningsnamn skrev:

Jeg tror AB driver å blokkerer folk på FB for å se hvem som nevner det her inne rett etter at hun har blokkert og hva de skriver om hva de eventuelt har skrevet, liket osv., sånn at hun kan knytte ekte (eller i alle fall FB-) navn til brukernavn her inne og dermed vite hvem hun skal fortsette å blokkere. Jeg ble blokkert en gang for en god stund siden, selv om jeg aldri har skrevet hverken til eller om henne, kun likt et par kommentarer i Some-gruppa. Jeg nevnte ikke noe om det her, dagen etter var jeg plutselig ikke blokkert lenger. Jeg tror det er en del som har vært blokkert uten å vite om det, fordi de ikke oppdager det (og dermed heller ikke nevner det her inne) før de ikke lenger er blokkert fordi AB ikke fikk "respons" her inne og opphever blokkeringen igjen.

Det der høres helt vilt ut, men jeg tviler ikke på at det er sant. Dama er kreativ, det skal hun ha. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BeverTramp skrev:

Hva er det egentlig hun skal hjelpe/bidra med? Sofie har vel alltid hatt en høyere plassering enn mor sjøl (bortsett fra når mor provoserer og får døgnflueplassering). Jeg skjønner ikke.

Hun skal vel støtte dem i motgang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde vært AB, som den 43 åringen hun er. 

Jeg har kun ett råd, slutt å drite deg selv ut på sosiale medier.

Jeg er 48.

Det er vondt å se en kvinnelig voksen stemme bruke en høy plassering i blogglandia, på så pubertale ytringer.

Og jeg sier det ikke for å dra andre kvinner ned i søla, men når man har en slik intensiv drive. Og bruke den på hjernedøde klickbaits, uhemmet utleveringer av egne barn, og fest med 20 åringer!

Jeg FATTER ikke mål og mening med måten hun fremstiller seg på sosiale medier.

 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn på bloggen hennes i dag for å se hva hun (for)svarte/ skrev i innlegget om at hun også kunne gjøre feil. 

Det bekrefter bare at for meg er det en svada blogg som jeg overhodet ikke kan relatere meg til.

Og så et lite tips til deg AB. Ikke end en unnskyldning med et MEN... Da nulles liksom unnskyldningen ut.

Og så måtte jeg flire litt av svaret hennes til en kommentar om det var på KG hun hadde lest at hun var en dårlig mor. 

Hun svarte; KG ?   Yeah right. Hun leser alt her inne. Bombesikkert.

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...