Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, Viking-girl skrev:

Og hva skjedde fredag? Skriver hun A men ikke B igjen nå, i typisk bloggerånd? 

Det gjør hun og disse alenemødre er glemt virker det som..nesten så jeg vedder en 100 lapp på at vi ikke får noe innlegg om hva de har fått

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis skal hun svare på alle spørsmål på bloggen i kveld. Så dette blir kjempespennende... :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre....

Jeg klarer overhodet ikke å skjønne prioriteringen....når alle barna er hjemme på en lørdagskveld og ingen planer (ifølge mor sjøl er dette en sjeldenhet), og så velger mor sjøl å dra ut og feste med ungdommer som hun UMULIG kan ha noe til felles med. Når hun kunne ha hatt litt kvalitetstid med sine egne barn hjemme. Jeg fatter det ikke. 

Men mor sjøl er viktigst, tydeligvis. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, orfeus skrev:

Det er noe som skurrer alvorlig. 

Årets underdrivelse. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Max Potente

jada, veldig troverdig: Tidligere i uka fikk hun vite av "svigerforeldrene" at "de" er mye nærmere drømmehuset enn de trodde, men nå er hun alene i boligjakten og 'ikke alle er som de gir seg ut for'.
 

Her var det morgenkos på sofaen med de minste, varming under dyna og loddrett på storfamilien et par uker etter introduksjon. De fleste gjennomskuer opplegget her, men forstår ikke den kalkulerte og gjennomførte bloggeren hvor ustabilt hun fremstiller hjemmet og tilværelsen sin? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Max Potente skrev:

jada, veldig troverdig: Tidligere i uka fikk hun vite av "svigerforeldrene" at "de" er mye nærmere drømmehuset enn de trodde, men nå er hun alene i boligjakten og 'ikke alle er som de gir seg ut for'.
 

Her var det morgenkos på sofaen med de minste, varming under dyna og loddrett på storfamilien et par uker etter introduksjon. De fleste gjennomskuer opplegget her, men forstår ikke den kalkulerte og gjennomførte bloggeren hvor ustabilt hun fremstiller hjemmet og tilværelsen sin? 

Eller hvor zpezielt det må føles for hennes aller nærmeste å måtte være en del av denne forestillingen... :roll: 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Max Potente skrev:

Pizza dude har et identisk uttrykk på samtlige bilder jeg har sett av ham, samme type happy-happy gapesmil som de andre har på de oppstilte bildene. Det bidrar heller ikke til økt troverdighet, akkurat. :dry:

Troverdighet er det siste i verden jeg forbinder med bloggere generelt, og AB spesielt. 

At unge folk holder på sånn er én ting, men en middelaldrende firebarnsmor, liksom. Det  er jo sjukt. Jeg forsøker å forestille meg yngre venninner av meg i en del av de settingene som AB stadig befinner seg i, men jeg greier ikke. Det blir bare latterlig, liksom.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Malum skrev:

Eller hvor zpezielt det må føles for hennes aller nærmeste å måtte være en del av denne forestillingen... :roll: 

Det du sier her har jeg undret meg over lenge, hvorfor er det ingen rundt henne som reagerer og får stoppet dette? Jeg har tenkt mange ganger når hun er på det verste(som egentlig er hele tiden forresten) hvordan hadde det vært for min familie og venner og opplevd meg slik? De hadde jo fått meg kraftig ned på jorden og det ganske kjapt, ingen oppegående mennesker ser vel på at noen ødelegger så mye for seg selv og sine barn? Nå har jo bakemor vist veldig tydelig at hun ikke har noe særlig med venner, men familien da? Og jeg kan bare forstille meg hvis vi hadde hatt et slik drama her hvor jeg bor, en mor i klassen til et av barna mine, det hadde jo vært noe alle hadde visst om. 

 

Nei, jeg klarer bare ikke å forså at folk rund kan sitte å se på. 

 

Har jo tenkt hva folk rundt pizzagutten tenkte når de skjønte hvordan opplegget var, men det vel kanskje det de har gjort nå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senil
16 minutter siden, Max Potente skrev:

jada, veldig troverdig: Tidligere i uka fikk hun vite av "svigerforeldrene" at "de" er mye nærmere drømmehuset enn de trodde, men nå er hun alene i boligjakten og 'ikke alle er som de gir seg ut for'.
 

Her var det morgenkos på sofaen med de minste, varming under dyna og loddrett på storfamilien et par uker etter introduksjon. De fleste gjennomskuer opplegget her, men forstår ikke den kalkulerte og gjennomførte bloggeren hvor ustabilt hun fremstiller hjemmet og tilværelsen sin? 

En grunn til at jeg tror hele forholdet er tull er at man som mor til 4 aldri i livet ville funnet på å kjøpe hus med en fyr før man har bodd sammen noen år. For er det 1 ting man bør ha lært som 40+ og alenemor er at forhold varer ikke evig, og man vet ikke hvordan noen er før man har bodd sammen noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ingenting om de alenemødrene hun skulle hjelpe 🙄 

Men om hun tror jeg ringer henne fordi hun har blokkert meg tror hun faen meg feil :fart2: da får jeg bare være blokkert! (Jeg tror ikke hun åpner en blokkering om jeg lager en Hotmail som noen har foreslått - da har hun jo ikke kontroll på meg 😂)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, camie skrev:

Noen som har lest siste innlegget på bloggen? 

Fikk med at hun skal anmelde til politiet

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var rart at hun måtte ut og feste for å tenke på noe annet når det hadde skjedd noe trist i familien... skulle tro at da var det desto viktigere å være sammen med barna, det hadde vel skjedd noe trist i deres familie også, og så går mor på byen for å glemme??

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var på jakt etter 10-12 personer som skriver stygge ting til deg så da måtte du også blokkere andre, tom de som kun likte kommentarer andre hadde skrevet, AB? Å forfølge noen og skrive stygge ting er selvfølgelig ikke bra, ei heller noe en skal tolerer, men at dette er grunnen til den katastrofale lanseringen av Proviant? Tror ikke på det, sorry, det er nok et eksempel på en tilstand bloggere lider av; total mangel på å ta selvkritikk. Med en gang peker fingeren utover! Det er helt utrolig å følge med på! 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Jobbermedbarn skrev:

Du var på jakt etter 10-12 personer som skriver stygge ting til deg så da måtte du også blokkere andre, tom de som kun likte kommentarer andre hadde skrevet, AB? Å forfølge noen og skrive stygge ting er selvfølgelig ikke bra, ei heller noe en skal tolerer, men at dette er grunnen til den katastrofale lanseringen av Proviant? Tror ikke på det, sorry, det er nok et eksempel på en tilstand bloggere lider av; total mangel på å ta selvkritikk. Med en gang peker fingeren utover! Det er helt utrolig å følge med på! 

Haha så enig! Jeg er også blokkert av henne, har aldri fulgt henne på facebook eller kommentert hos henne, men jeg har trykt liker på kommentarer på stort og smått gruppen, må være der hun har blokkert meg.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er navnet til AB fjernet herfra https://proviant.no/i

Er på mobilen nå,  og ser det ikke.  Sist jeg sjekket (fra pc)  mener jeg der var henvisning til AB og at hun er matblogger.

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Asti skrev:

Er navnet til AB fjernet herfra https://proviant.no/i

Er på mobilen nå,  og ser det ikke.  Sist jeg sjekket (fra pc)  mener jeg der var henvisning til AB og at hun er matbokser. 

Jeg vet ikke om dette er det du ser etter, men dette står på forsiden der: 

“Mat på døra har aldri vært enklere eller billigere.”

-Anne Brith, Matblogger 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...