Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Ift at hun skal ut å henge med venner hele tiden tenkte jeg først at det var fordi hun fikk barn tidlig, og nå skulle ta igjen for tapt ungdom (har noen gamle klassevenner som var sånn. Fikk barn da de var 21-23, for så et par år senere legge ut fyllebilder på Facebook hver eneste helg). Men dersom AB er 43 nå, og eldstemann skal konfirmeres i år var hun vel i slutten av 20-årene da hun ble mor. Og bør derfor ha klart å rase i fra seg i 20-årene...

Endret av lillesky
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Nobile skrev:

Ser at pizzaboy kaller seg influencer på Instagram. Er dette noe alle kan kalle seg ? Har han en egen blogg?  Å kalle seg influencer gir i mine øyne et ansvar så det er ikke en tittel jeg bare ville slengt ut. 

Alle kan kalle seg det, det er ikke akkurat en beskyttet tittel. :Knegg: I starten var det et lite utvalg bloggere som brukte det, nå er det like vanlig som å skrive at man har gått Livets Harde Skole. Og det er dét jeg assosierer det med; folk som tror de skryter av noe, men driter seg ut uten å innse det selv. Litt i den gata. 

(Generaliserer som f, er klar over det.) 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at AB henger, og fester med jenter som bare er 5-6 år eldre enn hennes førstefødte....

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Sikkert fått beskjed om å ligge lavt ja. Er nok derfor vi ikke får høre om disse stakkars alenemødrene heller. Den gaven som skulle forandre deres liv, var garantert noen esker nødproviant. 

Synes det er ille om disse alenemødre skulle få denne kassa.. Jeg synes det er bra om de kunne fått mat men da får hun bidra med sunn næringsrik og nok mat

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsAvenger
5 minutter siden, camie skrev:

Interessant at AB henger, og fester med jenter som bare er 5-6 år eldre enn hennes førstefødte....

Noe som egentlig gjør det enda verre at hun legger ut snap av at hun andre blotter puppene.

Hva hadde hun tenkt om noen hadde gjort det mot hennes datter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Malum skrev:

Hun som tok en selfie flashet jo ikke puppen sin selv, det ble gjort av hun som sto bak henne, og det så ikke ut som hun selv tok bilde med blottet pupp. Og AB står og filmer det hele og legger ut på storyen sin. Selv om det i mitt hode er ape-oppførsel å legge ut sånt håper jeg i det minste hun spurte om lov først.

Har ikke AB på snap, så har ikke sett snapene selv, men dette høres jo helt sykt ut. Hun som kunne vært moren deres gjør bare ikke sånn. Greit at ungdommer i begynnelsen av 20-årene ikke alltid tenker over hva de gjør i fylla, og mister alle hemninger. Men ei dame på 42 burde ha lært såppas at å legge ut snaper der andre har fått flashet puppen sin ikke er greit, selv om man er full. Og hva er greia med AB og puppeflah? Hva er det hun syns er så stas med det? Ikke lenge siden hun selv flasha puppen sin på snapen til Espen liksom. 

Endret av lillesky
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På snap spør en av ungdommene gjentatte ganger om Anne brith snakket med «Eirik». Er det Erik hun mener? Kanskje så dypt vennskapet stikker, at hun ikke engang vet hva typen hennes heter

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

«Hei dere <3 akkurat nå er jeg ferdig med å ordne til jentekveld. Anne Brith ringte meg tidligere i dag "hei, hva skal du i dag? La oss dra ut". Jeg hadde egentlig tenkt å ha en helt rolig kveld hjemme, men fant fort ut at jeg snart må begynne å komme meg ut døren igjen. Jeg har vært mye hjemme de siste ukene, så det er virkelig på tide å ta en fest igjen. Det er liksom så ork å dra ut på vinteren, så det ender alltid med at man blir sittende inne istedenfor.»

http://sofienils1.blogg.no/1520099036_en_gladnyhet.html

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, minister-mio skrev:

På snap spør en av ungdommene gjentatte ganger om Anne brith snakket med «Eirik». Er det Erik hun mener? Kanskje så dypt vennskapet stikker, at hun ikke engang vet hva typen hennes heter

Spørsmålet om hun har snakket med ham kommer "sånn tilfeldig" mens hun filmer. Hva er vitsen med å legge ut den snutten på story, liksom, om det ikke er for å skape spekulasjoner? For meg virker det i hvert fall helt åpenbart, og det blir så patetisk at jeg nesten rødmer på hennes vegne.

En del av disse bloggerne skaper en fiktiv versjon av livene sine som de velger å vise fram for å skape mest mulig spekulasjoner, baluba og klikk, og enkelte av dem gjør det så åpenbart at det rett og slett er flaut å være vitne til.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Kinder skrev:

Har ikke AB på snap, så har ikke sett snapene selv, men dette høres jo helt sykt ut. Hun som kunne vært moren deres gjør bare ikke sånn. Greit at ungdommer i begynnelsen av 20-årene ikke alltid tenker over hva de gjør i fylla, og mister alle hemninger. Men ei dame på 42 burde ha lært såppas at å legge ut snaper der andre har fått flashet puppen sin ikke er greit, selv om man er full. Og hva er greia med AB og puppeflah? Hva er det hun syns er så stas med det? Ikke lenge siden hun selv flasha puppen sin på snapen til Espen liksom. 

Jeg har henne på Snap men jeg ser ikke noe av disse.. Eller ligger de på snapstory eller hva det heter? Er ikke så god på alt dette:-)

Men så at hun etterlyste spørsmål som hun skulle svare på å lage eget blogginnlegg.. Har vel mine tvil på om alt blir besvart

Endret av lillesky
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, steinbukk00 skrev:

Jeg har henne på Snap men jeg ser ikke noe av disse.. Eller ligger de på snapstory eller hva det heter? Er ikke så god på alt dette:-)

Men så at hun etterlyste spørsmål som hun skulle svare på å lage eget blogginnlegg.. Har vel mine tvil på om alt blir besvart

Ligger på story'en hennes. Puppeflashen er slettet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, latterliggjøring og spekulasjoner, samt svar til dette.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun vært ansvarsbevisst, hadde hun holdt seg hjemme istedet og skrevet innlegget om de 3 alenemødrene vi skulle få historien om...for 14 dager siden.  Makan til neglisjering av sine lesere! Etter så lang tid må det være lov å spørre om dette bare var et PR triks De nevnes jo ikke engang. 

 

 

Endret av lillesky
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Nobile skrev:

Ser at pizzaboy kaller seg influencer på Instagram. Er dette noe alle kan kalle seg ? Har han en egen blogg?  Å kalle seg influencer gir i mine øyne et ansvar så det er ikke en tittel jeg bare ville slengt ut. 

Om du har jobb, og eller barn, så er du en påvirker. Vi er alle påvirkere av/med hverandre. Så hvemsomhelst kan si, skrive, skryte over at de er en influencer (høres litt mer «posh» ut in English) Om man er en GOD påvirker/influencer har veldig mye å si for populæritet og omdømme... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk snappen til venninnen hennes fra i går. AB shotter. Unødvendig å gjøre det på film når man har små barn og tenåringer... (sofieeec)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Sjekk snappen til venninnen hennes fra i går. AB shotter. Unødvendig å gjøre det på film når man har små barn og tenåringer... (sofieeec)

Av alle rare ting Anne brith gjør på sosiale medier er shotting det minste problemet 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest margrit

...hun skriver at festingen i går var en virkelighetsflukt for å forsøke å glemme det som skjedde på fredagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, som hun spiller opp mot at det er knute på tråden med pizzabakern. Så da er det bare å vente på Den Store Romantiske Gjenforeningen. Hele forholdet er jo regissert som en dameroman. :roll: 

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, margrit skrev:

...hun skriver at festingen i går var en virkelighetsflukt for å forsøke å glemme det som skjedde på fredagen.

Og hva skjedde fredag? Skriver hun A men ikke B igjen nå, i typisk bloggerånd? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, minister-mio skrev:

På snap spør en av ungdommene gjentatte ganger om Anne brith snakket med «Eirik». Er det Erik hun mener? Kanskje så dypt vennskapet stikker, at hun ikke engang vet hva typen hennes heter

Ja, det skulle ikke forundre meg. 🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...