Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Har hun skrevet dette innlegget om alenemødrene nå? Eller er hun fortsatt for trist til å skrive om sin gode gjerning, som egentlig burde vært perfekt å skrive om når man er trist. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor er det gamlemor føler hun faktisk passer inn sammen med disse unge menneskene🙄

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, KaraThrace skrev:

Ja, hun er en flink selvutnevnt "bloggmamma" som føler at det er helt konge å legge ut at ei venninne som er 20 år yngre får brystene blottlagt etter å ha shotta X antall shots like før... Kjempeflink. Ekstra lekkert er det jo når makronene er nøye dokumentert noen snaps før dette. Blir slik en lekker blanding av innsyn i de små sine hverdag og fullstendig klin kokos midtlivskrise. Blir rett og slett kvalm.. 

Helt bak mål. Dama er 43 og bør være hjemme med ungene sine, i stedet for å henge med gamle Paradisedeltakere på 20 år! Ufattelig! 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så langt unna AB i alder og jeg har, gjennom jobb og fritidsaktiviter, omgangsvenner som er 20-25 år yngre enn meg. Jeg er noen ganger på samme fest som dem, men jeg hadde dratt hjem hvis nivået ble holde seg for nesa så man greier drikke, toppa med puppeflash. 

 

Jeg er så skamfull på hennes vegne. Men kompisene til ungene er sikkert glade for henne da. Hun ga dem jo nok en gang litt pupp for øyet. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hummingbird2 skrev:

Eneste jeg vet om jodel er at det er et sted AB ikke er 😂

http://annebrith.blogg.no/1518602624_ryktene_fra_jodel.html

At AB ikke saumfarer alle fora hun blir diskutert, er vel like sannsynlig som at hun kan fø fem personer på en kasse nødproviant 😉 #ogdetvarmattilovers

Joda, ble lagt ut flere jodler fra festen hun var på i går. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrsAvenger

Det er jo veldig mye fokus om dagen, på at man IKKE skal spre bilder/filmer av andre i "nakne" situasjoner, fordi man har et ansvar av å ikke delta på sånne ting! Bare se på saken med  f. eks Nora Mørk, altså......man skal ikke spre av andre mennesker.

En ting får nå være at hun som blottet puppen tok et selfie, en helt annen ting er at AB filmer dette og legger det ut på en offentlig snap. Her syns jeg det er helt uansvarlig og egentlig forkastelig at ei voksen dame på 42 år gjør dette. Hun burde vite bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stikkontakt skrev:

Har hun skrevet dette innlegget om alenemødrene nå? Eller er hun fortsatt for trist til å skrive om sin gode gjerning, som egentlig burde vært perfekt å skrive om når man er trist. 

Nei det er ikke skrevet..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, KaraThrace skrev:

Ja, hun er en flink selvutnevnt "bloggmamma" som føler at det er helt konge å legge ut at ei venninne som er 20 år yngre får brystene blottlagt etter å ha shotta X antall shots like før... Kjempeflink. Ekstra lekkert er det jo når makronene er nøye dokumentert noen snaps før dette. Blir slik en lekker blanding av innsyn i de små sine hverdag og fullstendig klin kokos midtlivskrise. Blir rett og slett kvalm.. 

Er disse Snap slettet? Jeg får ikke frem dette på ab sin snap

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Det er jo veldig mye fokus om dagen, på at man IKKE skal spre bilder/filmer av andre i "nakne" situasjoner, fordi man har et ansvar av å ikke delta på sånne ting! Bare se på saken med  f. eks Nora Mørk, altså......man skal ikke spre av andre mennesker.

En ting får nå være at hun som blottet puppen tok et selfie, en helt annen ting er at AB filmer dette og legger det ut på en offentlig snap. Her syns jeg det er helt uansvarlig og egentlig forkastelig at ei voksen dame på 42 år gjør dette. Hun burde vite bedre!

Kropp er topp:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, steinbukk00 skrev:

Er disse Snap slettet? Jeg får ikke frem dette på ab sin snap

Kanskje hun har våknet med fyllenerver og skjønt at fyllerør ikke er like gøy dagen derpå.... ;)

lurer egentlig litt på hva som skjer da. Hun skulle jo være hjemme med alle barna i går kveld, og plutselig er hun ute og fester med "pærra-gjengen" som de kaller seg...  Har hun ikke nok ungdommer hjemme?

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jenki skrev:

Kanskje hun har våknet med fyllenerver og skjønt at fyllerør ikke er like gøy dagen derpå.... ;)

lurer egentlig litt på hva som skjer da. Hun skulle jo være hjemme med alle barna i går kveld, og plutselig er hun ute og fester med "pærra-gjengen" som de kaller seg...  Har hun ikke nok ungdommer hjemme?

Kommer nok ett innlegg igjen i dag om hvor trist og lei seg hun er.. Å disse alenemødre er nok ikke nevnt med ett ord 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MrsAvenger skrev:

Det er jo veldig mye fokus om dagen, på at man IKKE skal spre bilder/filmer av andre i "nakne" situasjoner, fordi man har et ansvar av å ikke delta på sånne ting! Bare se på saken med  f. eks Nora Mørk, altså......man skal ikke spre av andre mennesker.

En ting får nå være at hun som blottet puppen tok et selfie, en helt annen ting er at AB filmer dette og legger det ut på en offentlig snap. Her syns jeg det er helt uansvarlig og egentlig forkastelig at ei voksen dame på 42 år gjør dette. Hun burde vite bedre!

Hun som tok en selfie flashet jo ikke puppen sin selv, det ble gjort av hun som sto bak henne, og det så ikke ut som hun selv tok bilde med blottet pupp. Og AB står og filmer det hele og legger ut på storyen sin. Selv om det i mitt hode er ape-oppførsel å legge ut sånt håper jeg i det minste hun spurte om lov først.

Endret av Malum
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis hun var den eneste i førtiårene og resten tjueåringer på den festen virker det for meg noe merkelig. Veldig merkelig😮.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Jeg håper, for hennes skyld, at PH-jentene liker henne og ikke har henne som en teit maskot de kan le av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AB kaller seg toppblogger. Men hva er en toppblogger. En som ligger i toppen over tid,med stabilt lesefølge?  AB raser lista opp og ned , i det siste fra 8-15 plass. At hun lå høyere en gang...gir det henne grunnlag til tittelen toppblogger? Eller er det en tittel hun stjeler og pynter seg med? Realy, I do`t know

Endret av Scorpion57
stavefeil
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser at pizzaboy kaller seg influencer på Instagram. Er dette noe alle kan kalle seg ? Har han en egen blogg?  Å kalle seg influencer gir i mine øyne et ansvar så det er ikke en tittel jeg bare ville slengt ut. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker litt på dette med Proviant matkassa:-) hun har ikke reklamerte om det en eneste gang etter forrige søndag.

Har hun fått beskjed om å ikke uttale seg? Om jeg hadde jobbet med ett prosjekt i mange måneder så ville jeg jo fått det frem i bloggen for å få mange til å kjøpe produktet. Hun nevner det ikke med ett eneste ord

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, steinbukk00 skrev:

Tenker litt på dette med Proviant matkassa:-) hun har ikke reklamerte om det en eneste gang etter forrige søndag.

Har hun fått beskjed om å ikke uttale seg? Om jeg hadde jobbet med ett prosjekt i mange måneder så ville jeg jo fått det frem i bloggen for å få mange til å kjøpe produktet. Hun nevner det ikke med ett eneste ord

Sikkert fått beskjed om å ligge lavt ja. Er nok derfor vi ikke får høre om disse stakkars alenemødrene heller. Den gaven som skulle forandre deres liv, var garantert noen esker nødproviant. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...