Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Nordblomst skrev:

Og nå har hun visst slettet den kommentaren og svaret sitt 🤔

Sjokk. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, elisaday skrev:

Sjokk. 

Tåler vel ikke dagens lys.  Synes det er dårlig stil, hause opp(= mange klikk) et kommende innlegg som har stor interesse blant publikum, for så  å ignorere/bortforklare overfor sine lesere.  Unnskyld meg, men har denne også lagt seg i fosterstilling etter å lurt sine lesere, og andre, til klikk? Jeg har så store forhåpninger til at disse tre alenemødrene som sliter  virkelig får en bedre hverdag. Klikker meg inn...men nei.  Er det ikke syting og jamring, så handler det om hvor hjelpsom)?)  og flinke hun. barna og kjæresten er.  Hun er tross alt godt voksen blogger.  En kakediva??. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamerer for betakaroten.

Dama er den bleikeste personen jeg har sett. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Flisespikker skrev:

Reklamerer for betakaroten.

Dama er den bleikeste personen jeg har sett. 

Hahaha ja er det ikke fantastisk? Hun har jo selv uttalt at hun har en hudtype som aldri blir brun 😂 men hvis du spiser nok betakaroten blir du hvertfall oransje 💛💚

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, orfeus skrev:

Herregud så frekk hun er i kommentarfeltet. I stedet for å ta innover seg at hun formulerer seg så uklart at folk lurer på hva hun mener, er hun frekk! Makan. Jeg tror jeg må poste et innlegg jeg hadde i CBE-tråden, her også, for her skorter det jammen på både selvinnsikt og ydmykhet.

Kom med det :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
56 minutter siden, elisaday skrev:

Sjokk. 

Hun sitter klistret til KG og følger utviklingen denne tråden og prøver etter beste evne å redigere der etter...

Ikke rart bloggingen tar alle døgnets våkne timer. Hvis jeg kunne regne timene på KG som jobb så hadde jeg vært overarbeidet:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg nå er blokkert på både Facebook og Instagram, hvordan kan jeg få tak i henne og spørre henne om blokkeringen uten å sende henne en Mail? Jeg lurer litt på grunnen nemlig (siden det eneste jeg har gjort er å like en kritisk kommentar og stilt noen spm på proviant sin side.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nordblomst skrev:

Og nå har hun visst slettet den kommentaren og svaret sitt 🤔

Skjønner ikke hva hun driver med :klo: Mye skriving, sletting og styr! Det blir såå lite troverdig hele greia. Ikke at troverdighet er noe jeg forbinder med bloggere da... 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sorbus skrev:

Hun sitter klistret til KG og følger utviklingen denne tråden og prøver etter beste evne å redigere der etter...

Ikke rart bloggingen tar alle døgnets våkne timer. Hvis jeg kunne regne timene på KG som jobb så hadde jeg vært overarbeidet:fnise:

Jeg hadde seriøst vært utmattet av å manisk følge med her. Og jeg får i meg mye mer næring enn hun liksom får 😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Flisespikker skrev:

Reklamerer for betakaroten.

Dama er den bleikeste personen jeg har sett. 

Hun bruker selvbruningsprodukter som hun har skrytt oppi skyene. Hun fikk prøve de via Treningsfrue som jobber i firmaet som selger disse. Er selv en stor bruker av merket, spesielt etter jeg ble voksen og ikke vil utsette meg for mer solskader og rynker. Om noen er i tvil; goggle Anne Brith + selvbruning. Som hun selv sier: «jeg har en hudtype som aldri blir brun». Hun blir rød, og nå skal hun ha leserne til å tro at hun er en svoren tilhenger av Betakaroten. Et produkt som ikke er ufarlig, og man kan ende opp som ganske gul-oransje :balltre:

Endret av Viking-girl
skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Viking-girl skrev:

Hun bruker selvbruningsprodukter som hun har skrytt oppi skyene. Hun fikk prøve de via Treningsfrue som jobber i firmaet som selger disse. Er selv en stor bruker av merket, spesielt etter jeg ble voksen og ikke vil utsette meg for mer solskader og rynker. Om noen er i tvil; goggle Anne Brith + selvbruning. Som hun selv sier: «jeg har en hudtype som aldri blir brun». Hun blir rød, og nå skal hun ha leserne til å tro at hun er en svoren tilhenger av Betalaroten. Et produkt som ikke er ufarlig, og man kan ende opp som ganske gul-oransje :balltre:

Håper du vet hva du holder på med hvis du tar betakaroten 💛

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elisaday skrev:

Håper du vet hva du holder på med hvis du tar betakaroten 💛

Jeg har aldri i mitt liv tatt Betakaroten og er svært bekymret for ei venninne som tar det og er røyker :tristbla:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Viking-girl skrev:

Jeg har aldri i mitt liv tatt Betakaroten og er svært bekymret for ei venninne som tar det og er røyker :tristbla:

Det bør du være... 😕

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, pelikanen skrev:

Vet om folk som er syke.  De orker ikke gå på nett. De er alvorlig syke. De skriver ikke på fb...ligger syk. De er ikke ute engang.

Sant. Men AB har da vært i aktivitet hele uka. Besøk hos svigers bla, Oslo i går. Var ei som skrev opp hele uka til AB tidligere i tråden 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
16 minutter siden, Trollmora skrev:

Når jeg nå er blokkert på både Facebook og Instagram, hvordan kan jeg få tak i henne og spørre henne om blokkeringen uten å sende henne en Mail? Jeg lurer litt på grunnen nemlig (siden det eneste jeg har gjort er å like en kritisk kommentar og stilt noen spm på proviant sin side.

Velkommen i foreningen for de blokkerte :sno:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Sorbus skrev:

@elisaday @Viking-girl @Flisespikker Hvis dere fortsetter mer med det betakaroten-greiene, så kommer det snart en advarsel sammen med reklamen på bloggen hennes. Godt jobba! :klappe:

Hadde det vært feil hvis det kom en advarsel mot bruk av betakaroten? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Trollmora skrev:

Når jeg nå er blokkert på både Facebook og Instagram, hvordan kan jeg få tak i henne og spørre henne om blokkeringen uten å sende henne en Mail? Jeg lurer litt på grunnen nemlig (siden det eneste jeg har gjort er å like en kritisk kommentar og stilt noen spm på proviant sin side.

Hvis grunnen er at du ikke vil brukte din egen mailadresse, hva med å lage en ny mail som du kan bruke de gangene du ikke vil benytte deg av din egen?

Endret av Viernes
Evt skrive på snap kanskje?
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Trollmora skrev:

Når jeg nå er blokkert på både Facebook og Instagram, hvordan kan jeg få tak i henne og spørre henne om blokkeringen uten å sende henne en Mail? Jeg lurer litt på grunnen nemlig (siden det eneste jeg har gjort er å like en kritisk kommentar og stilt noen spm på proviant sin side.

Du får opprette deg en hotmailkonto, lett som en plett 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Trollmora skrev:

Når jeg nå er blokkert på både Facebook og Instagram, hvordan kan jeg få tak i henne og spørre henne om blokkeringen uten å sende henne en Mail? Jeg lurer litt på grunnen nemlig (siden det eneste jeg har gjort er å like en kritisk kommentar og stilt noen spm på proviant sin side.

Såpass... 

Hele denne bloggen fremstår som et usammenhengende surr i mine øyne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...