Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

I siste innlegg er denne  blusen merket. Sist hun viste den /se under)  var den ikke. Regler følges av og til eller noe jeg misset underveis`?
 

annebrith_117-1986596-12-1518601387845-n

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppsummering av morgenens post:
- Livet er fullt av overraskelser, særlig de vonde skulle man vært foruten.
- Man må bruke lang tid å bli kjent med mennesker, hvis ikke kan man bli såret.
- Husjakten fortstetter.
- Jeg har vært syk noen dager og fått testet hvem som er støttespillere.
- Gårsdagen endte litt trist.
- Jeg skal bake.

"Jeg lå også syk denne uken. I 3 hele dager måtte jeg mer eller mindre flytte på avtaler og avlyse en del morsomme ting."
Jeg lurer litt på når disse tre dagene var. Tirsdag? Da hun var på sponset middag på Olivia. Onsdag? Da hun var på besøk hos svigers. Torsdag? Da hun var på besøk hos en eller annen ung blogger. Eller i går? Da hun var i Oslo. Eller bare antyder hun at hun lå syk i tre dager? Kanskje hun lå et par timer ekstra i sengen en dag og var litt snufsen i tre dager? 

Dette er nok et sympatiinnlegg der hun sier A uten å si B. Hvor ble det av innlegget om disse alenemødrene?

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ESFP skrev:

Man må bruke lang tid å bli kjent med mennesker, hvis ikke kan man bli såret.

Hvor lang tid?

Endret av kvinneguide
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsAvenger

Dagens innlegg er som alle andre AB innlegg, clickbait, og man ender bare opp med å føle seg veldig skuffet...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ESFP skrev:

Oppsummering av morgenens post:
- Livet er fullt av overraskelser, særlig de vonde skulle man vært foruten.
- Man må bruke lang tid å bli kjent med mennesker, hvis ikke kan man bli såret.
- Husjakten fortstetter.
- Jeg har vært syk noen dager og fått testet hvem som er støttespillere.
- Gårsdagen endte litt trist.
- Jeg skal bake.

"Jeg lå også syk denne uken. I 3 hele dager måtte jeg mer eller mindre flytte på avtaler og avlyse en del morsomme ting."
Jeg lurer litt på når disse tre dagene var. Tirsdag? Da hun var på sponset middag på Olivia. Onsdag? Da hun var på besøk hos svigers. Torsdag? Da hun var på besøk hos en eller annen ung blogger. Eller i går? Da hun var i Oslo. Eller bare antyder hun at hun lå syk i tre dager? Kanskje hun lå et par timer ekstra i sengen en dag og var litt snufsen i tre dager? 

Dette er nok et sympatiinnlegg der hun sier A uten å si B. Hvor ble det av innlegget om disse alenemødrene?

Jeg var inne på bloggen hennes i går bare for å sjekke om hun hadde skrevet noe om det. En leser hadde spurt henne om innlegget i kommentarfeltet, og da svarte AB noe med at det var meningen at det det skulle komme ut ja, hun måtte bare komme seg hjem fra et eller annet opplegg hun var på.

Så hvorfor drøye det innlegget med alenemødre med å heller legge ut et sympati-innlegg om seg selv? Jeg tviler på at hun fremdeles er på dette opplegget hun var på i går, så da burde jo dette alenemødre-innlegget vært det første hun la ut. Så hva er det med dette alenemødre-innlegget hun kvier seg for å legge ut? Skjønte hun at det ble for dumt å påstå st hun skulle gjøre livene til disse alenemødrene bedre med noen kasser fra proviant, og stresser nå etter å dra i land flere sponsavtaler så innlegget ser litt bedre ut.

Om dette derimot er en taktikk hun bruker for å bygge opp forventninger har hun i alle fall feilet, for det er jo grenser for hvor mange ganger folk gidder å bli lovd et innlegg uten at det kommer før forventningen går over til at de blir lei av å vente. Ikke minst blir troverdigheten hennes enda dårligere ved å holde på sånn, og er det en blogger som burde jobbe med å få troverdigheten opp så er henne.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kinder skrev:

Jeg var inne på bloggen hennes i går bare for å sjekke om hun hadde skrevet noe om det. En leser hadde spurt henne om innlegget i kommentarfeltet, og da svarte AB noe med at det var meningen at det det skulle komme ut ja, hun måtte bare komme seg hjem fra et eller annet opplegg hun var på.

Så hvorfor drøye det innlegget med alenemødre med å heller legge ut et sympati-innlegg om seg selv? Jeg tviler på at hun fremdeles er på dette opplegget hun var på i går, så da burde jo dette alenemødre-innlegget vært det første hun la ut. Så hva er det med dette alenemødre-innlegget hun kvier seg for å legge ut? Skjønte hun at det ble for dumt å påstå st hun skulle gjøre livene til disse alenemødrene bedre med noen kasser fra proviant, og stresser nå etter å dra i land flere sponsavtaler så innlegget ser litt bedre ut.

Om dette derimot er en taktikk hun bruker for å bygge opp forventninger har hun i alle fall feilet, for det er jo grenser for hvor mange ganger folk gidder å bli lovd et innlegg uten at det kommer før forventningen går over til at de blir lei av å vente. Ikke minst blir troverdigheten hennes enda dårligere ved å holde på sånn, og er det en blogger som burde jobbe med å få troverdigheten opp så er henne.

Lå sikkert klart til en gang hun trengte et sånt innlegg da vettu.:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MrsAvenger

Da har jeg lagt igjen en kommentar under innlegget hennes i dag, så får vi se om den godkjennes og får et svar.

Kommentaren jeg la inn :

"Off topic her, men jeg venter veldig på innlegget om disse alenemødrene. Når kommer det? Tror vi er mange som har ventet lenge og er spent på dette, du har jo lovet en stund nå. God lørdag!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Da har jeg lagt igjen en kommentar under innlegget hennes i dag, så får vi se om den godkjennes og får et svar.

Kommentaren jeg la inn :

"Off topic her, men jeg venter veldig på innlegget om disse alenemødrene. Når kommer det? Tror vi er mange som har ventet lenge og er spent på dette, du har jo lovet en stund nå. God lørdag!"

Det er helt sykt hvor lenge hun har levd på denne greia her, hvis det var meg hun skulle hjelpe her så hadde jeg følt veldig på at det ble så mye mas om det. Det blir så tilgjort og falskt, "se på meeeg, jeg hjelper, jeg redder de fra fattigdom. Se hva for et fantastisk menneske jeeeeg er"

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
56 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Det er helt sykt hvor lenge hun har levd på denne greia her, hvis det var meg hun skulle hjelpe her så hadde jeg følt veldig på at det ble så mye mas om det. Det blir så tilgjort og falskt, "se på meeeg, jeg hjelper, jeg redder de fra fattigdom. Se hva for et fantastisk menneske jeeeeg er"

Alenemødre og unnskyldning for at hun publiserte navn . Hva sier advokaten i dag tro😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, pelikanen skrev:

Alenemødre og unnskyldning for at hun publiserte navn . Hva sier advokaten i dag tro😂😂😂😂

Når kommer innlegget om alenemødre. Er så spent ❤

1966693_200x_1507352755244.png

Anne Brith

03.03.2018 kl.12:45

Anonym: Skulle skrive det i går men klarte ikke :(
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
3 timer siden, MrsAvenger skrev:

Dagens innlegg er som alle andre AB innlegg, clickbait, og man ender bare opp med å føle seg veldig skuffet...........

Skjønner ikke folk som gir klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Herregud så frekk hun er i kommentarfeltet. I stedet for å ta innover seg at hun formulerer seg så uklart at folk lurer på hva hun mener, er hun frekk! Makan. Jeg tror jeg må poste et innlegg jeg hadde i CBE-tråden, her også, for her skorter det jammen på både selvinnsikt og ydmykhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen

Med tanke på nødprovianten, og samarbeidet med AB. Valgte de henne pga kunnskap? Kunnskap på mat, ernæring, markedsføring?

Når en vet hun har studert markedsføring, så lurer jeg på hvor hun har jobbet tidligere, og brukt kunnskapene om markedsføring? Det er iallefall,  noe hun ikke kan.

Skal du markedsføre noe, er regel nr 1...vær ærlig!

Krev pengene tilbake fra skolestedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Scorpion57 skrev:
Når kommer innlegget om alenemødre. Er så spent ❤

1966693_200x_1507352755244.png

Anne Brith

03.03.2018 kl.12:45

Anonym: Skulle skrive det i går men klarte ikke :(

Så hun opplevde noe i går (kveld?) som gjorde henne så trist at hun ikke klarte å skrive innlegget om alenemødre da hun kom hjem i går? Men hun er ikke så trist at hun ikke klarte å skrive et innlegg om at det hadde skjedd noe trist(?) i går og at livet er fullt av overraskelser og at hun har ligget strak med sykdom i 3 dager og fått sjekket hvem som er hennes støttespillere (hva mener hun egentlig med det? Trenger hun som voksen dame med store barn så masse støtte når hun er syk? Jeg fatter ikke at det er mulig å synes så synd på seg selv som det hun gjør!). I tillegg har hun vært aktiv i kommentarfeltet i dag. Men likevel er hun trist nok til at enda er for vanskelig å skrive innlegget om alenemødre? Høres litt rart ut... 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
1 minutt siden, Kinder skrev:

Så hun opplevde noe i går (kveld?) som gjorde henne så trist at hun ikke klarte å skrive innlegget om alenemødre da hun kom hjem i går? Men hun er ikke så trist at hun ikke klarte å skrive et innlegg om at det hadde skjedd noe trist(?) i går og at livet er fullt av overraskelser og at hun har ligget strak med sykdom i 3 dager og fått sjekket hvem som er hennes støttespillere (hva mener hun egentlig med det? Trenger hun som voksen dame med store barn så masse støtte når hun er syk? Jeg fatter ikke at det er mulig å synes så synd på seg selv som det hun gjør!). I tillegg har hun vært aktiv i kommentarfeltet i dag. Men likevel er hun trist nok til at enda er for vanskelig å skrive innlegget om alenemødre? Høres litt rart ut... 

Vet om folk som er syke.  De orker ikke gå på nett. De er alvorlig syke. De skriver ikke på fb...ligger syk. De er ikke ute engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Kinder skrev:

Så hun opplevde noe i går (kveld?) som gjorde henne så trist at hun ikke klarte å skrive innlegget om alenemødre da hun kom hjem i går? Men hun er ikke så trist at hun ikke klarte å skrive et innlegg om at det hadde skjedd noe trist(?) i går og at livet er fullt av overraskelser og at hun har ligget strak med sykdom i 3 dager og fått sjekket hvem som er hennes støttespillere (hva mener hun egentlig med det? Trenger hun som voksen dame med store barn så masse støtte når hun er syk? Jeg fatter ikke at det er mulig å synes så synd på seg selv som det hun gjør!). I tillegg har hun vært aktiv i kommentarfeltet i dag. Men likevel er hun trist nok til at enda er for vanskelig å skrive innlegget om alenemødre? Høres litt rart ut... 

Men å få ordnet neglene sine,det får hun gjort.. Hva med å heller gitt disse 3 alenemødre noe av den egenpleie som hun utfører hver uke?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pelikanen skrev:

Vet om folk som er syke.  De orker ikke gå på nett. De er alvorlig syke. De skriver ikke på fb...ligger syk. De er ikke ute engang.

Vet om mange jeg også. Men kan disse alenemødre ha sagt nei til proviant kassa? Synes de det har blitt for mye styr rundt det?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Scorpion57 skrev:
I siste innlegg er denne  blusen merket. Sist hun viste den /se under)  var den ikke. Regler følges av og til eller noe jeg misset underveis`?
 

annebrith_117-1986596-12-1518601387845-n

Denne skjorten er brukt 14.2. Og 18.2 uten merking med annonse.. Ble også brukt 13.2 men der er det merket annonse.

For meg så ser d ut til å være samme skjorte. 

Endret av steinbukk00
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Scorpion57 skrev:
Når kommer innlegget om alenemødre. Er så spent ❤

1966693_200x_1507352755244.png

Anne Brith

03.03.2018 kl.12:45

Anonym: Skulle skrive det i går men klarte ikke :(

Og nå har hun visst slettet den kommentaren og svaret sitt 🤔

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...