Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Klarer ikke la vær å se på SC. Rett og slett F-A-C-I-N-E-R-E-N-D-E. 😳

:fnise: Hun er en av de få jeg ser på med lyd... Blir flau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SC?

Ser hun har begynt med samme fingeren som Anette-Marie også nå.

 

Samt "Lag deg en fin dag", "Over og ut", synger mens hun danser og snapper. Mye er ganske så likt AM sin snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samt "Lag deg en fin dag", "Over og ut", synger mens hun danser og snapper. Mye er ganske så likt AM sin snap.

Å herregud, hva heter disse menneskene på snap? trenger litt togkræsj- underholdning i en ellers kjedelig fredagskveld :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, hva heter disse menneskene på snap? trenger litt togkræsj- underholdning i en ellers kjedelig fredagskveld :P

 

Haha, man vil egentlig ikke se, men klarer ikke å se bort bort :P Anne Brith heter: annebrith på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, man vil egentlig ikke se, men klarer ikke å se bort bort :P Anne Brith heter: annebrith på snap.

Å herlig fred, la dem til, og anette marie hadde ikke mindre enn over 900 sekund med bare vas! Anne brith var jo ikke noe bedre :P At det går an! Må si at det ekteparet Eriksen legger ut er smårips i forhold til det her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Hun var jo alenemor med 4 (!) barn og hadde ikke noe fast lønn i måneden, hvordan hun har klart seg skjønner jeg ikke :P

 

Med 4 barn regner jeg med hun får inn endel kr. i trygdeytelser hun har rett på.Utvidet barnetrygd, barnebidrag osv..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 4 barn regner jeg med hun får inn endel kr. i trygdeytelser hun har rett på.Utvidet barnetrygd, barnebidrag osv..

Hun får da 5 barnetrygder, 950x5. Vil jo tro hun får noen tusenlapper i barnebidrag, skulle vel bare mangle om hun har dem mesteparten av tiden.

Endret av Bootybuilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk inntrykket av at hun mente hun var så mye bedre og flinkere enn alle andre som var der.

Akkurat hva hun sa og gjorde, husker jeg ikke nå lenger. Men det var ihvertfall inntrykket jeg satt igjen med.

 

 

Glemte å sitere deg, Honey Dew :)

Du burde lest et innlegg på bloggen hennes, hun ble headhuntet til å melde seg på, samt utsatt for vold i hjemmet rett før. Hun skriver om det på bloggen. Jeg har veldig sansen for AB:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde lest et innlegg på bloggen hennes, hun ble headhuntet til å melde seg på, samt utsatt for vold i hjemmet rett før. Hun skriver om det på bloggen. Jeg har veldig sansen for AB:)

Neeh, bryr meg ikke egentlig. Så spørs det hvor mye man egentlig kan tro på av det slike bloggere skriver.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker en så glad og sprudlende person som henne, som roser og oppmuntrer barna på en veldig bra måte, enn sånne personer mange av dere her virker som! Kritiske, sure og kjedelige. Ikke noen man har det noe bra sammen med. Kjefter og er skuffet over ungene sine osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker en så glad og sprudlende person som henne, som roser og oppmuntrer barna på en veldig bra måte, enn sånne personer mange av dere her virker som! Kritiske, sure og kjedelige. Ikke noen man har det noe bra sammen med. Kjefter og er skuffet over ungene sine osv osv.

Akkurat. 😖😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker en så glad og sprudlende person som henne, som roser og oppmuntrer barna på en veldig bra måte, enn sånne personer mange av dere her virker som! Kritiske, sure og kjedelige. Ikke noen man har det noe bra sammen med. Kjefter og er skuffet over ungene sine osv osv.

Ganske far fetched å trekke paralleller mellom å synes at en 40-år gammel copy cat er smått teit og å være skuffet over egne barn og hele tiden kjefte på dem. Det er to saker som går hånd i hånd?

Å, for en enkel verden vi lever i!:)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at det har blitt kommentert om noen som har snappet noe upassende på innlegget om barn som føler seg tykke. noen har snappet om å kaste opp eller at de føler seg tjukke på 55 kg. noen som vet hvem det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ser at det har blitt kommentert om noen som har snappet noe upassende på innlegget om barn som føler seg tykke. noen har snappet om å kaste opp eller at de føler seg tjukke på 55 kg. noen som vet hvem det var?

 

Anette-Marie hadde takeover på Espen Hilton sin snapchat i helgen og "kastet" opp. Syns selv det var veldig unødvendig. Uansett hvor ironisk det skulle være så er ikke sånt noe man snapper bare for morro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette-Marie hadde takeover på Espen Hilton sin snapchat i helgen og "kastet" opp. Syns selv det var veldig unødvendig. Uansett hvor ironisk det skulle være så er ikke sånt noe man snapper bare for morro.

Jeg følger både Espen og Anette. Har aldri sett at hun oppfører seg sånn på sin egen snapchat. Skjønte ikke helt det. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger både Espen og Anette. Har aldri sett at hun oppfører seg sånn på sin egen snapchat. Skjønte ikke helt det. :vetikke:

 

Kan hend at det ble slettet, men lå i allfall ute på lørdag på Espen sin snap. Kan hende de fikk tilbakemelding på at det var unødvedig og slettet det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hend at det ble slettet, men lå i allfall ute på lørdag på Espen sin snap. Kan hende de fikk tilbakemelding på at det var unødvedig og slettet det :P

Jeg så snappen. Jeg ordla meg kanskje litt rart. Ville frem til at jeg har aldri før sett hun oppføre seg slik på snapchat. Ikke før hun "tok over" Espen sin :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...