Gå til innhold
Vikinggirl

Anne Brith

Anbefalte innlegg

Norabora
19 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg håpet at AB kunne legge bort mobilen 1 kveld når hun skal ut med sin nye kjæreste. Men neida☹ nå kom Snap iført skjørt og bh.. veldig viktig at vi ser hvilket undertøy dama bruket

... og tar en CBE og suger inn magen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

happygilmore
1 time siden, Sh999 skrev:

Et forhold kan umulig gå bra i lengden når hun streber sånn etter oppmerksomhet, ros og perfeksjonisme. Når man er bikket 30 så er det jo noe som skurrer når de må bevise for hele verden hvor forelsket de er osv.. Det blir så påtatt og falskt. Håper jo så klart for AB din del at dette vil vare altså, men noe sier meg at det skal holde hardt dessverre.

Håper for barna sin del at forholdet varer ei stund, og at eksponeringen (både av romantikk og familieliv) dabber veldig av... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
My <3

Omg 🙈🙈🙈 Det er det kleineste valentinesinnlegget jeg noen gang har lest. Også så oppstilt og tilgjort med de ballongene 😂😂😂 Hjelpe meg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lapper
20 minutter siden, happygilmore skrev:

Håper for barna sin del at forholdet varer ei stund, og at eksponeringen (både av romantikk og familieliv) dabber veldig av... 

Dette kommer ikke til å avta.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pås

HA ha jeg har lite å gjøre og sjekket begges insta! Litt spesielt at han har større bilde av en annen blogger (husker ikke hvem) enn sin egen kjæreste, AB er med nede i hjørnet! 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Max Potente
1 hour ago, Christiane_W said:

Jeg tipper at bildene i Valentine-innleggene er de som ble tatt på "fotoshooten" lørdag før Vixen-utdelingen.  I "This week" innlegget den uka hadde hun det jo travelt med bl.a. henting av roser og ballonger.  Det har såvidt jeg har fått med meg vært ganske stille rundt selve fotoshooten, det skulle jo bli så bra etc, men jeg har bitt meg merke i at det verken kom snap eller en liten "sneak peak" fra den på bloggen.  Sååå kleint opplegg!

Du har nok rett. Det sier i grunnen alt om forholdet om Anne Brith på forhånd hadde booket en stor Valentine's Day photo shoot, når jeg tenker meg om. 

Det er så flaut, og så bortenfor oppstilt og kunstig! Jeg blir flauere enn jeg ble da jeg så foreldrene mine danse disco.

:flau:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

skrivegladanonym

Dette har sikkert blitt tatt opp før men det er litt vel mye å lese gjennom for meg.

Hvordan har det seg at hun har 4 barn alene?
Er det med samme far eller hva?

Alle er jo prikklik mora

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lapper
9 minutter siden, skrivegladanonym skrev:

Dette har sikkert blitt tatt opp før men det er litt vel mye å lese gjennom for meg.

Hvordan har det seg at hun har 4 barn alene?
Er det med samme far eller hva?

Alle er jo prikklik mora

3 stk med samme mann og 1 stk med en annen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ESFP

Instagram: hele innlegget handler om "me, myself and I". Det er et stort ansvar han har fått når han forventes å fortsette å gjøre hverdagene hennes lettere ved tjenester og støtte hennes prosjekter.

"De små tingene i hverdagen-Hverdagen-det er de som gjør oss to så gode sammen"

WTF? Hverdag? Har de opplevd en ordentlig hverdag sammen 2,5 måneder etter de matchet på Tinder? Hverdagen kommer når han ikke lenger måker snø, henter ungene, tar bilder og blir med på hennes greier i forelskelsens rus. Hverdagen kommer når de løser konflikter, man blir skuffet på hverandre, man ikke prioriterer hverandre like mye, men likevel klarer å få ting til å gå rundt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mikrobe
3 minutter siden, ESFP skrev:

Instagram: hele innlegget handler om "me, myself and I". Det er et stort ansvar han har fått når han forventes å fortsette å gjøre hverdagene hennes lettere ved tjenester og støtte hennes prosjekter.

"De små tingene i hverdagen-Hverdagen-det er de som gjør oss to så gode sammen"

WTF? Hverdag? Har de opplevd en ordentlig hverdag sammen 2,5 måneder etter de matchet på Tinder? Hverdagen kommer når han ikke lenger måker snø, henter ungene, tar bilder og blir med på hennes greier i forelskelsens rus. Hverdagen kommer når de løser konflikter, man blir skuffet på hverandre, man ikke prioriterer hverandre like mye, men likevel klarer å få ting til å gå rundt.

Ut fra hva som har vært skrevet i tråden av "gullkorn", så sitter jeg igjen med et inntrykk av at hun har samlet random hyggelige ting folk har sagt om kjærestene sine i artikler hun har lest, og nå har hun hastverk med å få tatt alt i bruk. Hun finner opp kruttet på nytt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kollontaj
1 time siden, Pås skrev:

HA ha jeg har lite å gjøre og sjekket begges insta! Litt spesielt at han har større bilde av en annen blogger (husker ikke hvem) enn sin egen kjæreste, AB er med nede i hjørnet! 😂

Du peker på noe som lugger, ja. Veldig spesielt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Viking-girl
3 minutter siden, Kollontaj skrev:

Du peker på noe som lugger, ja. Veldig spesielt. 

Hele greia lugger spør du meg... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Oppland

Hun skriver på bloggen at han sendte opp raketter, noen dager før nyttårsaften.  Får håpe han hadde søkt brannvesenet om  tillatelse til det da, ellers er det ulovlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Citronella

Jeg liker Anne Brith når hun på Bloggerne. Hun er frisk og morsom.

På bloggen er hun ikke like morsom:

4 egg skal rekke til en middag for 4 voksne (jeg skriver voksne siden barna trener hardt og vil da spise som en voksen om ikke mer).

En pose med blomkålssuppe er fullverdig middag til 4 voksne.

Om jeg var barn hadde jeg sultet ihjel....

Ooooog! Jeg tror jeg har funnet ut av hemmeligheten som bare Stina hittil har funnet ut. Hvorfor hun alltid er på topp. 

Well. Hun benytter seg av cliffhengers. Og i kommentarfeltet så spiller hun på det. Snakker med "venninner" og kynisk spiller på det.

Ikke noe nyskapende, men tydeligvis effektivt.

Jeg vurderer å starte en blogg. Helt seriøst. Jeg har materiale og jeg er smart. Vet hva som skal til. Har en IG-konto med ca 500 000 følgere. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kollontaj

Husk å piske og praise leserne med jevne mellomrom, da. Og hjertene, ikke glem hjertene. 

🤮

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lapper
6 timer siden, Citronella skrev:

Jeg liker Anne Brith når hun på Bloggerne. Hun er frisk og morsom.

På bloggen er hun ikke like morsom:

4 egg skal rekke til en middag for 4 voksne (jeg skriver voksne siden barna trener hardt og vil da spise som en voksen om ikke mer).

En pose med blomkålssuppe er fullverdig middag til 4 voksne.

Om jeg var barn hadde jeg sultet ihjel....

Ooooog! Jeg tror jeg har funnet ut av hemmeligheten som bare Stina hittil har funnet ut. Hvorfor hun alltid er på topp. 

Well. Hun benytter seg av cliffhengers. Og i kommentarfeltet så spiller hun på det. Snakker med "venninner" og kynisk spiller på det.

Ikke noe nyskapende, men tydeligvis effektivt.

Jeg vurderer å starte en blogg. Helt seriøst. Jeg har materiale og jeg er smart. Vet hva som skal til. Har en IG-konto med ca 500 000 følgere. 

Må bare rette på en vesentlig ting😀

Ikke 4 personer men 5 stk. Hun har minstemakronen denne uka.  Personen er ikke stor men noe mat spises vel. Så med 4 egg til middag er det ca 45 gram egg pr  person.  

Endret av Lapper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christina73
6 timer siden, Oppland skrev:

Hun skriver på bloggen at han sendte opp raketter, noen dager før nyttårsaften.  Får håpe han hadde søkt brannvesenet om  tillatelse til det da, ellers er det ulovlig.

Den har jeg venta på, har tenkt akkurat det samme. Håper også det ikke var bolig hus i nærheten, så ikke hundeeiere ( og hundene) ble del av denne «romantiske» overraskelsen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
My <3
7 timer siden, Viking-girl skrev:

Hele greia lugger spør du meg... 

Han oppfører seg på en måte som om han EGENTLIG ikke vil vedkjenne seg henne og er flau...Han virker ikke forelsket eller stolt. Det hele er bare så vanvittig kleint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norabora

Jeg tror han har lagt ut det bildet på IG pga han selv. Han virker som en kar med masse selvtillit☺️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   6 medlemmer

• SpA
    • Illusen
    • MrsAvenger
    • MissCortado
    • Porcelain
    • Fiorella

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her