Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Alex_rude skrev:

Synes ikke hun er så gale ! Men de extensionsvippene hennes må hun jo se selv ikke er noe pent😕. 

Synes ikke det er pent på noen 😝

Nå har jeg ikke barn, men når man er alenemor til 4, så holder man sikkert på å bli GAL noen ganger. Som hun ble i dagens episode :fnise:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Synes ikke det er pent på noen 😝

Nå har jeg ikke barn, men når man er alenemor til 4, så holder man sikkert på å bli GAL noen ganger. Som hun ble i dagens episode :fnise:

 

Gal blir jeg og til tider 🙊. Men skrev at jeg ikke synes hun var så gale 😉🙊.

nei, men på henne er det liksom ekstra lite pent. Ikke bra kvalitet og altfor "hardt" i hennes ansikt 😏

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg liker Anne Brith på Bloggerne! Hun byr på seg selv på en positiv måte og virker raus og morsom. Måten hun involverer barna i famileråd er helt fair, og ikke uthenging av barn. Det finnes mange dokumentarer hvor barn er i fokus, og ivaretas, slik som hos Anne Brith. 

Synd at Blogg-AB er så annerledes enn på skjermen. Men kanskje det er på skjermen hun viser sitt sanne jeg? Kunne godt ha tatt en kaffe og kake med AB, jeg. Flott dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Britt gjør mye rart, men som mamma kan jeg si det at unger kan få det verste ut av folk! Synes hun er en god mamma, og på sin plass med litt kjeft 👍🏻

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert skeptisk til Anne Brith i utgangspunktet, men jeg kjøper ikke denne "nye" versjonen helt. På bloggen gir hun inntrykk av å ha stålkontroll som mor, hun har flere ganger skrevet innlegg som forteller hvor dårlige andre foreldre er (implisitt i motsetning til henne) osv. 

I mine øyne prøver hun å være mer "relatable" som f.eks Marna som viser at hun ikke er en perfekt mor og kan synes ting er vanskelig. Jeg synes AB faller gjennom her - det virker ikke ekte med bloggen hennes i bakgrunn. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Citronella skrev:

Ingen barn har vondt av å delta i husholdning. Og hun har store barn, bortsett fra den ene, han kan enn så lenge knekke egg og lage kaker. Og jeg tror at barn som tar del i husarbeid er bedre rustet for sitt vider liv som voksne. Jeg er imponert over AB ; jeg synes hun virker å være en veldig god mor, og som alenemor store deler av tiden behøves det at alle hjelper til for å få Familien AS til å gå opp. 

Enig :)  Synes hun gjør en god jobb. Ingen mødre er helt perfekte. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår frustrasjonen helt jeg..

Men det gjør man neppe før man har vært 100% alene med barn,hvor man ikke har noen å bytte med når frustrasjonen tar overhånd.

Syns hun er flink med de jeg. 👌

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Femilie skrev:

Jeg er sikkert skeptisk til Anne Brith i utgangspunktet, men jeg kjøper ikke denne "nye" versjonen helt. På bloggen gir hun inntrykk av å ha stålkontroll som mor, hun har flere ganger skrevet innlegg som forteller hvor dårlige andre foreldre er (implisitt i motsetning til henne) osv. 

I mine øyne prøver hun å være mer "relatable" som f.eks Marna som viser at hun ikke er en perfekt mor og kan synes ting er vanskelig. Jeg synes AB faller gjennom her - det virker ikke ekte med bloggen hennes i bakgrunn. 

Enig med deg!

Plutselig er løgn, overeksponering og "alle som ikke jobber som oss er tapere", glemt, fordi at hun plutselig spiller en halvenkel husmor på TV. Kjøper det ikke.

Hun lyver jo rett ut støtt, men nå er det greit, for hun er jo så søt på TV. Hello??

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponser VG bloggere? Er om dem på snap nå. Vgrampelys. Hu mor sjøl er på 2.plass, de bare venter på mtm som er på 8. nå. Lite å skrive om i landet altså...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, TomineB skrev:

Det tror jeg handler mer om hvor i nord man kommer fra. AB er fra Helgeland, der sier ordføreren, advokater og politiet jævler, idioter og hestkuker.  

Hm. Ikke opplevd at folk i slike posisjoner har hatt et slikt språkbruk, men du har sikkert rett. Helgelands rurale strøk er ukjent for meg, har kun kjennskap til byene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes virkelig ikke hun er dårlig mamma jeg😳 Hun strever jo med å få ting til å gå opp i hverdagen, og prøver å stille opp for barna. Ikke rart hun er frustrert innimellom!?virker for meg som en tilstedeværende mamma hvertfall, man har forskjellige personligheter

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, TomineB skrev:

Det tror jeg handler mer om hvor i nord man kommer fra. AB er fra Helgeland, der sier ordføreren, advokater og politiet jævler, idioter og hestkuker.  

Nei! Det er ikke sånn på Helgeland. Jeg har er født og oppvokst på Helgeland og har bodd her i snart 30 år. Folk kaster ikke rundt seg med jævel og idiot og hestkuk. Noen selvsagt, men ikke i større grad enn i resten av landet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
2 timer siden, orfeus skrev:

Hm. Ikke opplevd at folk i slike posisjoner har hatt et slikt språkbruk, men du har sikkert rett. Helgelands rurale strøk er ukjent for meg, har kun kjennskap til byene. 

Må få poengtere at det jeg har opplevd er i private settinger. Alle kjenner alle😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest TomineB
1 time siden, maipai skrev:

Nei! Det er ikke sånn på Helgeland. Jeg har er født og oppvokst på Helgeland og har bodd her i snart 30 år. Folk kaster ikke rundt seg med jævel og idiot og hestkuk. Noen selvsagt, men ikke i større grad enn i resten av landet. 

Helgeland er stort med mange kommuner. Jeg har opplevd dette fra folk med høy utdanning. Jævel trenger ikke være negativt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innslaget om Gannigenseren på God Morgen Norge nå og der kom jaggu AB og datteren inn, AB i rosa Gannigenser. Jaja. Puseintervju fra pusete programleder. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...