Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Kaktuspotte skrev:

Man skal pinadø ikke gjøre mange «feil» før det blir kommentert. I dag er det den store smørfeilen. 

Jeg mente det ikke som en feil, jeg lurte oppriktig på hvorfor man veier smør når det står gram på pakken. Har ikke sett pakker uten slike mål, og lurte derfor.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker også alltid merkene på papiret, og veier aldri om det er 50, 100, 150 osv gram jeg skal ha. Om jeg skal ha 130 g. veier jeg det, og kan da ha skåret av alt fra  125 til 140 g, og om jeg har kjempeflaks, så havner jeg kanskje på 130 + - et par gram, siden jeg ikke baker så ofte at jeg har øyemålet inne. Vil tro AB er såpass dreven at hun mye lettere enn f.eks meg kan skjære av nokså nøyaktig selv mellom merkene på papiret. Det er jo naturlig, og virker sikkert for noen som.unødvendig å si noe om, men jeg kan virkelig ikke skjønne at det er noe å kritisere eller le av heller. Det får da være grenser for hva man skal henge seg opp i.

Endret av Stinkerbell
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Soeuh skrev:

Hun la ut en snap om at hun skulle veie 330 gram smør og klarte det på øyemål. Må man egentlig veie smør? Står det ikke streker på pakka for hvert 50. gram?

Alt ettersom hva man baker så kan nøyaktig veiing være nødvendig for et godt resultat. Professionelle konditorer veier bortimot alt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, foreveralone skrev:

Anne Brith sa på snapchat hun var live på nettavisens Facebook. Har noen her sett det?

Der var det mye knising og fnising gitt. Aldri sett en voksen dame knise og fnise så mye på 6 minutter før.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Viernes skrev:

Der var det mye knising og fnising gitt. Aldri sett en voksen dame knise og fnise så mye på 6 minutter før.

Ja, grøss... Skikkelig usjarmerende vesen, måtte bare skru av. Godt hun fikk pes både fra programlederen og i kommentarfeltene!

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det Kristoffer Hivju hun irettesatte for å ha forsynt seg med for mange cupcakes på eventet som ble vist i dagens episode av Bloggerne? 😂

Endret av Acerola
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Acerola skrev:

Var det Kristoffer Hivju hun irettesatte for å ha forsynt seg med for mange cupcakes på eventet som ble vist i dagens episode av Bloggerne? 😂

Ja 😂😂

Tydelig at hun ikke visste det var en kjendis! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Highhopes skrev:

Ja 😂😂

Tydelig at hun ikke visste det var en kjendis! 

😂 og den himlinga med øynene. 

Og det morsomste var når hun trodde de blomstene kom fra en hemmelig beundrer. Jeg hadde syntes det var creepy om en mann hadde sendt blomster mens jeg var på jobb på et kjøpesenter. Litt stalking-følelse. Og så vet jo vi at det var et stunt fra blomsterbøtte-folka...

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Acerola skrev:

Var det Kristoffer Hivju hun irettesatte for å ha forsynt seg med for mange cupcakes på eventet som ble vist i dagens episode av Bloggerne? 😂

Ahhhhhh, cringe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Highhopes skrev:

Ja 😂😂

Tydelig at hun ikke visste det var en kjendis! 

Unnskyld meg, men selv om han er kjent så betyr det ikke at han kan få ta flere, eller datteren hans.. Lite frekt å svare at det andre var til søsteren når hun ikke var der en gang! Noen foreldre tenker kun på seg og sine barn.. blæh.. Synes det var helt greit at hun sa i fra til han også,når hun gjorde det til alle andre.. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Sola321 skrev:

Unnskyld meg, men selv om han er kjent så betyr det ikke at han kan få ta flere, eller datteren hans.. Lite frekt å svare at det andre var til søsteren når hun ikke var der en gang! Noen foreldre tenker kun på seg og sine barn.. blæh.. Synes det var helt greit at hun sa i fra til han også,når hun gjorde det til alle andre.. 

At han er kjendis gir han ikke rett til å forsyne seg grovt nei. Tenkte mer på at jeg er ganske sikker på at hun hadde oppført seg annerledes om hun hadde visst hvem han var. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sola321 skrev:

Unnskyld meg, men selv om han er kjent så betyr det ikke at han kan få ta flere, eller datteren hans.. Lite frekt å svare at det andre var til søsteren når hun ikke var der en gang! Noen foreldre tenker kun på seg og sine barn.. blæh.. Synes det var helt greit at hun sa i fra til han også,når hun gjorde det til alle andre.. 

Signerer. Hva så om han er kjendis? Spiller ingen rolle. Folk kunne bare ta en så alle kunne få og det ikke skulle bli fort tomt. Da skjønner jeg godt at hun ble overgitt når folk bare forsynte seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Anne Brith er i sitt ess når hun driver med baking. :) Likte godt siden man så av henne i dagens episode (på bakeverkstedet), og skjønner godt frustrasjonen hennes. Det blir jo feil om noen får beskjed om at man kan ta flere, mens noen bare får ta én - man burde jo være konsekvent.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sprang jo rundt til alle og sa det bare var en til hver, så regner med at det ikke var noe skilt/info om at man kun kunne ta en? Skjønner godt at folk misforstår da :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...