Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skape blest om noe så privat? Jeg begynner å lure på om samtlige av rosa-husmorbloggerne er mindre begavet. Men. De er jo underholdende, da 😬😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan betale 35.000 for å få seg mannebein, men matbudsjettet fordelt på 4 stk er på kun 1500 kr/mnd? Enten er hun ekstremt egoistisk eller så er matbudsjettet en stor løgn. Jeg går for begge

Endret av gjestgitt
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, gjestgitt skrev:

Hun kan betale 35.000 for å få seg mannebein, men matbudsjettet fordelt på 4 stk er på kun 1500 kr/mnd? Enten er hun ekstremt egoistisk eller så er matbudsjettet en stor løgn. Jeg går for begge

Nå må vi huske at dama gikk opp fra 1000 til 1500 kr i matbudsjett😊 fortsatt skjønner ikke jeg at 1500 kr kan dekke frokost,matpakker,mat før trening til 3 meget aktive barn,middag og kveldsmat. Og dette til 4(noen ganger 5 personer)

Endret av Theboss
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser siste innlegg som ble lagt ut i går kveld.. Er det bare meg som synes Frøken Anne Brith henger ut andre bloggere? Hun skal fortelle Ullebø ved neste møte om hva hun må gjøre for å bli nominert til neste wixenawards..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Theboss skrev:

Leser siste innlegg som ble lagt ut i går kveld.. Er det bare meg som synes Frøken Anne Brith henger ut andre bloggere? Hun skal fortelle Ullebø ved neste møte om hva hun må gjøre for å bli nominert til neste wixenawards..

Akkurat den bet jeg meg også merke i. Nå har skittkastingen mellom bloggerne begynt. Anna hater på Espen og Marna, Kristine sier alt er egentlig bare teit, AB slenger ut stikk til KUB, Kristin og Ørjan disser Anna, Anna gir seg, forsvarstalen til Jan og Espen svarer med Instagrambilde. Dette er bare begynnelsen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ellevill skrev:

Hva slags instagrambilde la Espen ut?

Bilde av seg selv i en trapp og skrev "dette er fiasko"

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er spons med datingtjenesten! Men, når hun finner "drømmemannen", må hun ikke merke med "spons" "ad" "reklame" hver gang han vises på bloggen?🙄🤔🙄😜

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, rundtfingern skrev:

Akkurat den bet jeg meg også merke i. Nå har skittkastingen mellom bloggerne begynt. Anna hater på Espen og Marna, Kristine sier alt er egentlig bare teit, AB slenger ut stikk til KUB, Kristin og Ørjan disser Anna, Anna gir seg, forsvarstalen til Jan og Espen svarer med Instagrambilde. Dette er bare begynnelsen. 

Også kommer hun med innlegg i dag om mobbing av lærer i skolealder😯 dette er ikke greit men da burde hun ikke gjøre dette ovenfor andre

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva defineres som spons? At man får produktet eller får den sterkt rabattert? I såfall, kan det være mulig at hun (og andre) faktisk kjøper produktet, men samtidig inngår en avtale om reklame som skal komme ved en senere anledning? Ikke ment som spekulasjon, men som et spørsmål om ting kan løses på denne måten eller ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sandin skrev:

Hva defineres som spons? At man får produktet eller får den sterkt rabattert? I såfall, kan det være mulig at hun (og andre) faktisk kjøper produktet, men samtidig inngår en avtale om reklame som skal komme ved en senere anledning? Ikke ment som spekulasjon, men som et spørsmål om ting kan løses på denne måten eller ei. 

Nei. Det foreligger jo da en avtale og det er reklame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, neiognei skrev:

Nei. Det foreligger jo da en avtale og det er reklame.

Jeg lurte vel også på litt når det gjaldt innlegget til AB hvor hun og makronen har på seg disse tykke vinterjakkene. Er flere bilder i innlegget med jakkene og jeg trodde det da måtte merkes.. Hun er jo sponset med jakkene. Men de må kanskje ikke merkes så lenge innlegget ikke omhandler jakka? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun la ut en snap om at hun skulle veie 330 gram smør og klarte det på øyemål. Må man egentlig veie smør? Står det ikke streker på pakka for hvert 50. gram?

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, Soeuh skrev:

Hun la ut en snap om at hun skulle veie 330 gram smør og klarte det på øyemål. Må man egentlig veie smør? Står det ikke streker på pakka for hvert 50. gram?

Jo, jeg bruker alltid de strekene når jeg skal bruke smør. Har aldri brukt vekt til å veie smør...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Soeuh skrev:

Hun la ut en snap om at hun skulle veie 330 gram smør og klarte det på øyemål. Må man egentlig veie smør? Står det ikke streker på pakka for hvert 50. gram?

Ser egentlig ikke hva dette er å diskutere. Det finnes mange som tar ut smørblokken fra pakningen og legger det i en egen boks for eksempel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Manor skrev:

Ser egentlig ikke hva dette er å diskutere. Det finnes mange som tar ut smørblokken fra pakningen og legger det i en egen boks for eksempel. 

Man ser smørpapiret under... :fnise:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...