Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Eplekjekk skrev:

Gud bedre, dere skjønner at det er en viss forskjell på å diskutere Trump - SIDEN HAN HAR POLITISK MAKT! - og ... en blogger? Som man ikke liker engang! Nei?

Og hvem var det som ikke tålte konstruktiv kritikk, nå igjen..?

La denne tråden dø hen og diskuter noe dere liker, heller.

FFS!

Klart det er viktig å diskutere bloggere som har en stor forbrukermakt og påvirkning på lesere..på godt og (mye) vondt. 

Jeg tror at AB blir heftig diskutert fordi man kanskje forventer mer av en voksen kvinne på 42 år, men hun viser seg å være blant en av de verste på bl.a eksponering av uskyldige tredjeparter som er svært kritikkverdig. Hun er dobbeltmoralsk og fremmer et usunt fokus på kropp. Hun burde vite bedre, men man skal ikke fortelle henne noe for AB vet best. Det lyser desperasjon av henne og alt gjøres for klikk og kroner i kassen, selv om det koster hennes egen& de-som-ikke -skal-nevnes verdighet. Det er mye berettiget kritikk (& klart litt søppel også, men det blir fjernet fort) i trådene og jeg er glad for at det finnes et talerør for kritikk, for hos bloggerene er det ikke ytringsfrihet. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Eplekjekk skrev:

Gud bedre, dere skjønner at det er en viss forskjell på å diskutere Trump - SIDEN HAN HAR POLITISK MAKT! - og ... en blogger? Som man ikke liker engang! Nei?

Og hvem var det som ikke tålte konstruktiv kritikk, nå igjen..?

La denne tråden dø hen og diskuter noe dere liker, heller.

FFS!

LMD!! 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
15 timer siden, Lambigirl skrev:

Jeg synes hun er tøff jeg :) Og jeg har sansen for henne.

det synes jeg oxo og jeg liker humoren hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2017 den 14.38, Chloe skrev:

Vet at det er enklere nå enn før i tida. De er ikke lenger så nøye på om man har fast jobb eller ikke, og man må ikke nødvendigvis ha egenkapital. Dessuten er det ikke så nøye på regelen 2,5 ganger inntekt. Hun virker som en tilsynelatende målbevisst dame, så syns egentlig det er rart hun ikke eier eget.

Der tar du feil, bankene er blitt veldig strenge nå etter nyttår. Færre % av bankkundene kan gis dispensasjon fra Finanstilsynets krav.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anne Brith på Snapchat i dag: "I dag tænkt æ å starte dagen med filter"

Ehhh, gjør du ikke det H V E R dag??? Jeg har i hvert fall aldri sett henne snapp'e uten filter 🙈

Endret av Hummingbird2
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser disse snappene (spesielt i dag), tenker jeg at dette er en blogger som det snart bikker over for....det er noe med fremtoningen som bare blir verre og verre. Jeg er nesten fascinert over at det er mulig å ødelegge så mye for seg selv som det AB har gjort...og fremdeles gjør, så til de grader.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sejekk
10 minutter siden, SjokoLine skrev:

Når jeg ser disse snappene (spesielt i dag), tenker jeg at dette er en blogger som det snart bikker over for....det er noe med fremtoningen som bare blir verre og verre. Jeg er nesten fascinert over at det er mulig å ødelegge så mye for seg selv som det AB har gjort...og fremdeles gjør, så til de grader.

Synes også litt synd på henne som er så redd for å få kommentarer på øynene sine at hun føler hun må komme leserne i forkjøp ved å "unnskylde seg" med henvisning til et innlegg fra i fjor. Mine øyne er heller ikke 100% symmetriske, men det er det jo fint lite ved menneskekroppen som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner faktisk ikke at noen frivillig ønsker å blogge om PRIVATLIVET SITT - og ikke minst at de drar barna inn i det. 

Utrolig også at man gidder å ta bilder av seg selv i hytt og gevær. Det må skape stort indre stress!!

Dette gjelder jo egentlig på generelt grunnlag, ikke AB spesielt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, mjauritz skrev:

LMD (Lev med det) bruker niesa mi på 12 år, og de bruker det på samme måte som tidligere generasjons irriterende "lufta er for alle". Et slags vittig ordspill hvor man gjør krav på å gjøre akkurat som man vil fordi man kan det. Ædda bædda. 

Og tight gap situasjonen er så tragikomisk at jeg ble helt stum, men klarer ikke la være å si noe om det, fordi det er så grovt og dumt gjort. Hun har ei som snart (om ikke allerede) er i alderen hvor sånt blir skikkelig viktig. Hun sprer giften sin om hvor viktig uviktige ting som tight gap og restylane er, når hun som mor burde fokusert på å fremme gode holdninger og refleksjoner. Det er bekymringsverdig at hun oppfører seg som en 18 åring, som rett og slett stiller seg i speilet og vrenger kroppen sin for å vise hvor tynn hun er. Jeg blir helt kvalm.
Grunnen til at TG situasjonen kanskje er ekstra ille når den kommer fra henne er fordi hun er en godt voksen dame og burde vite bedre. Spesielt fordi unge ofte tror at voksne har rett, og når en voksen offentlig person går ut med disse holdningene - vel, klart det skaper usikkerhet. Om en 18 åring snakker om pupper og TG så er det på en måte litt forventet, men som 40+ burde man ha skjønt hvor skadelig det kan være å poste slikt for man vet ikke hvem som leser det. Hvis usikre Klara på 12 år leser dette og tror at TG er hva som er viktig i livet fordi til og med voksne kvinner blogger om det som om det er minst like viktig og "status" som å ha en mastergrad så er det noe galt.

Jeg kunne ønske hun kunne fremme sunne idealer. Hun har barn selv for pokker! Hva skjer om en av hennes sitter på ProAna sider og skipper frokosten? Eller legger ut dirty bilder på snapchat? Hvem sin skyld er det da? Er det oss slemme lesere som hater på stakkars mor?

Jeg kunne ønske hun som voksen kunne skrevet om hvor viktig de viktige tingene i livet er. Hvorfor hun føler at det er på sin plass å bidra til et kroppspress er for meg uforståelig. Det som kanskje også er med på å gjøre dette ekstra ille er at dette var en bakeblogg. En blogg uten kalorier og trening, men et "fristed" for å sikle på kaker og makroner, men nå skal det vist være en plattform for selvskryt og løgner. Skjønner hun ikke hvordan det kan føles om man går innom for å finne en oppskrift og blir dasket ned med ProAna bilder? Hun har en blogg som har en base i kaker, men blogger mest om å være tynn? Det blir som å gå inn på en blogg som om å være barnløs og bli møtt med 100 bilder av smilende barn. Det er bakvendtland!

Hvor går grensa egentlig? Jeg blir helt svett av at disse bloggerne får så mye plass! Når barn (eller unge ungdommer) går inn å leser eller ser bildene sender det så feil bilde. Hun går indirekte å forsvarer alle feilene sine, det er ikke så viktig om man sikrer godt i bil, snapper seg naken, har et overforbruk, lyver til leserne sine - for hun har jo Tight Gap så hun kan gjøre som hun vil. 

Dette!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sejekk skrev:

Synes også litt synd på henne som er så redd for å få kommentarer på øynene sine at hun føler hun må komme leserne i forkjøp ved å "unnskylde seg" med henvisning til et innlegg fra i fjor. Mine øyne er heller ikke 100% symmetriske, men det er det jo fint lite ved menneskekroppen som er.

Hun sa jo på snap at hun får mange snapper med kommentarer om utseende hennes. Om dette virkelig stemmer lurer jeg på hva som er galt med folk! Regner ikke med det er skryt som hagler, hørtes ikke sånn ut på henne. Er ikke rart hun er opptatt av å se ung ut da. Jeg kan gi ukjente et kompliment, men å kritisere noens utseende... er helt hinsides.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sejekk skrev:

Synes også litt synd på henne som er så redd for å få kommentarer på øynene sine at hun føler hun må komme leserne i forkjøp ved å "unnskylde seg" med henvisning til et innlegg fra i fjor. Mine øyne er heller ikke 100% symmetriske, men det er det jo fint lite ved menneskekroppen som er.

Hun henviste jo til hvorfor det var sånn og at folk kan gå inn på bloggen for å lese om det. Rundt desember 2015. Og da er det ikke lenger en unnskyldning for utseendet sitt eller synd på henne. Da er det kynisk. Hun vil ha folk inn på bloggen sin og vil at de skal bruke lang tid der inne, for å lete etter forklaringen. Da tjener nemlig hun mest. Både for klikket og for hvor lang tid besøkende er der inne. Det er ingenting hun gjør som ikke er nøye planlagt og kynisk. Alt for å tjene penger. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sett øyet hennes engang, om ikke hun hadde brukt så mye tid på å påpeke det.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, lunalee skrev:

Hun sa jo på snap at hun får mange snapper med kommentarer om utseende hennes. Om dette virkelig stemmer lurer jeg på hva som er galt med folk! Regner ikke med det er skryt som hagler, hørtes ikke sånn ut på henne. Er ikke rart hun er opptatt av å se ung ut da. Jeg kan gi ukjente et kompliment, men å kritisere noens utseende... er helt hinsides.

Dette blir jo gjort her også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Ellevill skrev:

Dette blir jo gjort her også. 

Lurer på hvorfor noen føler så sterkt behov for det. Gjelder jo så klart ikke bare AB dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
1 time siden, mjauritz skrev:

LMD (Lev med det) bruker niesa mi på 12 år, og de bruker det på samme måte som tidligere generasjons irriterende "lufta er for alle". Et slags vittig ordspill hvor man gjør krav på å gjøre akkurat som man vil fordi man kan det. Ædda bædda. 

Og tight gap situasjonen er så tragikomisk at jeg ble helt stum, men klarer ikke la være å si noe om det, fordi det er så grovt og dumt gjort. Hun har ei som snart (om ikke allerede) er i alderen hvor sånt blir skikkelig viktig. Hun sprer giften sin om hvor viktig uviktige ting som tight gap og restylane er, når hun som mor burde fokusert på å fremme gode holdninger og refleksjoner. Det er bekymringsverdig at hun oppfører seg som en 18 åring, som rett og slett stiller seg i speilet og vrenger kroppen sin for å vise hvor tynn hun er. Jeg blir helt kvalm.
Grunnen til at TG situasjonen kanskje er ekstra ille når den kommer fra henne er fordi hun er en godt voksen dame og burde vite bedre. Spesielt fordi unge ofte tror at voksne har rett, og når en voksen offentlig person går ut med disse holdningene - vel, klart det skaper usikkerhet. Om en 18 åring snakker om pupper og TG så er det på en måte litt forventet, men som 40+ burde man ha skjønt hvor skadelig det kan være å poste slikt for man vet ikke hvem som leser det. Hvis usikre Klara på 12 år leser dette og tror at TG er hva som er viktig i livet fordi til og med voksne kvinner blogger om det som om det er minst like viktig og "status" som å ha en mastergrad så er det noe galt.

Jeg kunne ønske hun kunne fremme sunne idealer. Hun har barn selv for pokker! Hva skjer om en av hennes sitter på ProAna sider og skipper frokosten? Eller legger ut dirty bilder på snapchat? Hvem sin skyld er det da? Er det oss slemme lesere som hater på stakkars mor?

Jeg kunne ønske hun som voksen kunne skrevet om hvor viktig de viktige tingene i livet er. Hvorfor hun føler at det er på sin plass å bidra til et kroppspress er for meg uforståelig. Det som kanskje også er med på å gjøre dette ekstra ille er at dette var en bakeblogg. En blogg uten kalorier og trening, men et "fristed" for å sikle på kaker og makroner, men nå skal det vist være en plattform for selvskryt og løgner. Skjønner hun ikke hvordan det kan føles om man går innom for å finne en oppskrift og blir dasket ned med ProAna bilder? Hun har en blogg som har en base i kaker, men blogger mest om å være tynn? Det blir som å gå inn på en blogg som om å være barnløs og bli møtt med 100 bilder av smilende barn. Det er bakvendtland!

Hvor går grensa egentlig? Jeg blir helt svett av at disse bloggerne får så mye plass! Når barn (eller unge ungdommer) går inn å leser eller ser bildene sender det så feil bilde. Hun går indirekte å forsvarer alle feilene sine, det er ikke så viktig om man sikrer godt i bil, snapper seg naken, har et overforbruk, lyver til leserne sine - for hun har jo Tight Gap så hun kan gjøre som hun vil. 

730.no har skrevet om AB og thigh gap og bloggombloggere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er fascinert over hvordan dere klarer å snu alt denne damen gjør i negativ retning.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...