Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Pæddan skrev:

50 K på en snap? Djez..... ikke rart dama snapper ørten om dagen. Men om det er sant, er vel noe annet. Høres villt ut.

Er jo reklameinnlegg på snap hun mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Vinglass skrev:

Er jo reklameinnlegg på snap hun mener.

Enda godt det. Ellers skal jeg begynne med å ta lettkledde bilder av meg og leke tinderella. Men tror ungene ville ha knekt fingrene mine, før jeg kom så langt. Heldigvis.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
1 time siden, Pæddan skrev:

Enda godt det. Ellers skal jeg begynne med å ta lettkledde bilder av meg og leke tinderella. Men tror ungene ville ha knekt fingrene mine, før jeg kom så langt. Heldigvis.

Sikker? Er jo mange innmari fine filtre på snap,da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ricecrispies skrev:

Sikker? Er jo mange innmari fine filtre på snap,da 😂

Favoritten blir nok bunnyears og pipestemme, samtidig som jeg krafser etter lus i hodet og lager kom å ta meg blikk 🍌

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vinglass skrev:

Er jo reklameinnlegg på snap hun mener.

Men hun reklamerer vel ikke for noe/noen for tiden, gjør hun det da? Er jo mest trutmunn og tigh gap det går i ? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at dersom hun reklamerer for noe på snap blir det borte i alt det andre ståket hun bedriver der. Ingen legger merke til "det normale" lenger. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies
2 minutter siden, Pæddan skrev:

Favoritten blir nok bunnyears og pipestemme, samtidig som jeg krafser etter lus i hodet og lager kom å ta meg blikk 🍌

Det blir flott. Ikke glem å plassere føtter og knær sånn at thigh gap'en blir perfekt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sinnatagg skrev:

Angående den tydelige stoltheten over å ha thigh gap.

Hvorfor denne stoltheten og det behovet for å "bevise" at hun har det?

Jeg personlig synes det er viktigere å bli vurdert ut i fra det som finnes mellom ørene, og ikke det som er mellom lårene.  

Jeg kommer kun på ett eneste yrke der du blir vurdert utifra hva du har mellom lårene.

Word! 👏🏼

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Sinnatagg skrev:

Angående den tydelige stoltheten over å ha thigh gap.

Hvorfor denne stoltheten og det behovet for å "bevise" at hun har det?

Jeg personlig synes det er viktigere å bli vurdert ut i fra det som finnes mellom ørene, og ikke det som er mellom lårene.  

Jeg kommer kun på ett eneste yrke der du blir vurdert utifra hva du har mellom lårene.

Sprangrytter? :P

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sinnatagg skrev:

Angående den tydelige stoltheten over å ha thigh gap.

Hvorfor denne stoltheten og det behovet for å "bevise" at hun har det?

Jeg personlig synes det er viktigere å bli vurdert ut i fra det som finnes mellom ørene, og ikke det som er mellom lårene.  

Jeg kommer kun på ett eneste yrke der du blir vurdert utifra hva du har mellom lårene.

Fantastisk! 👏🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ellevill skrev:

Hun bor på Sørumsand, Sørum er kommunen og den er stor. Hvis du har funnet et hus som du beskriver nær sentrale strøk i Sørum, hadde det vært interessant å høre hvor det var. Jeg kjenner svært godt til kommunen og med mindre du er villig til å bo usentralt og i et oppussingsobjekt, får du ikke noe til den prisen du skisserer. Blaker er for eksempel noe helt annet enn Sørumsand. 

Jeg aner ikke noe om hennes økonomi, men å fnyse av at noen ikke enkelt spytter opp penger til en enebolig på Sørumsand, blir ganske flåsete. 

Det var veldig landlig,  Sørumsand sentrum var vel ca 10 minutter unna. Litt i underkant av det. 

Jeg fnyser, eller setter spørsmålstegn ved dette, fordi det på bloggen både skrytes av vanvittig mange følgere og høye inntekter, samtidig har hun ikke råd til bolig i Sørum. Finnes mange billige boliger i den kommunen. 

Poenget mitt er at det er mange kontraster og selvmotsigelser på den bloggen der.  Framstår uærlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, ricecrispies skrev:

Det blir flott. Ikke glem å plassere føtter og knær sånn at thigh gap'en blir perfekt! 

Her skal biffgardiner klistres med gaffateip, rævva skal stå i spenn som jeg har to agurker innabords,og deretter knikse med knærne i spennvidde. Sånn 👏👏

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, LunaPuna1 skrev:

Vel...vi solgte huset vårt i Sørum i fjor og fikk nesten 7 mill. Ikke noe digert og fancy huset i det hele tatt, men i et barnevennlig og fint boligfelt.

Mulig hun leier i et av de dyrere områdene og vil bo akkurat der da, for det å bla opp 7 mill som alenemor er klart ikke lett. 

Men noen av innleggene skrives som om barna knapt har til smør på skiva fordi de må spare til hus. Ville hun hatt hus, og har en normalt, lav inntekt burde det være overkommelig i den kommunen. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
54 minutter siden, Pæddan skrev:

Her skal biffgardiner klistres med gaffateip, rævva skal stå i spenn som jeg har to agurker innabords,og deretter knikse med knærne i spennvidde. Sånn 👏👏

Ikke glem å dokumenter i SOME😎😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser hun har svart på kommentar om bilsikring av minste. Det er krøll på beltet på snap, og det ligger ikke skikkelig. 

Hun svarer altså at hun alltid fikser det før hun kjører (og ja, jeg håper jo det). Men hvorfor fester hun ungen, setter seg i førersetet for å filme, for så å gå ut igjen for å fikse selen? HVER gang? 

Kan hun inne bare innrømme at hun kanskje ikke var klar over det, takke for tipset og legge seg flat. Neida! Hun KAN jo ikke innrømme feil... dét irriterer meg med flere bloggere!

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel.. i går var beltet for høyt og i dag for lavt.

.. og hvorfor tar minimakronen løs beltet (hører lyden og ser bevegelsen hos minimakronen) dersom hun skal tilbake for å fikse beltet? Nei, minimakronen tar av beltet fordi de er fremme, Anne Brith. Ikke dum deg ut med løgnene dine nå igjen. 

 

Endret av LilleSnupp
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dere digger åpenbart dama. 91 (nittién!!) sider der dere gasser dere i 'konstruktiv kritikk' og annet dritsnakk dere har til felles. Hvorfor bry seg hvis man ikke liker det? (Retorisk, jeg driter i evt svar)

Det som irriterer meg er når damer bekrefter myten om at kvinner er kvinner verst.

Jaja, fortsett å digge dama, dere, eller i det minste digge å snakke drit om henne på kvinneguiden. Høres givende ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elefantenirommet skrev:

Mulig hun leier i et av de dyrere områdene og vil bo akkurat der da, for det å bla opp 7 mill som alenemor er klart ikke lett. 

Men noen av innleggene skrives som om barna knapt har til smør på skiva fordi de må spare til hus. Ville hun hatt hus, og har en normalt, lav inntekt burde det være overkommelig i den kommunen. 

Ikke vet jeg, men troor ikke det kan være så dyrt å leie der hun leier.  er et stort firkantet "shabby" hus, og hun har jo skrevet at leiligheten er ganske liten, så det er nok endel som leier der.. men det er midt i sentrum, lett å komme seg til bhg, butikk og skole.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...