Gå til innhold
Vikinggirl

Anne Brith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TomineB
5 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Hvor mye deler gjennomsnittet på FB? Hadde vært fint med dokumentasjon! 

Det er mange uvitende mødre på fb. Saken er den at AB driver en kommersiell blogg og barna jobber og er modeller. Barnearbeid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
5 timer siden, Anna87 skrev:

Men om var spørsmålet. Om du får en Snap av ei venninne som har tatt bilde av poden som for første gang har satt seg på potta. Svarer du snapen med "har du satt på personvern så ikke alle kan se story? "

Men ser du ikke forskjellen på en snap som kun sendes til familie,gode venner og en snap som sendes til flere tusen ukjente folk? AB har jo lagt til absolutt alle som vil følge henne. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
5 timer siden, Anna87 skrev:

I den tiden vi lever i nå så tror (er det greit da?) Jeg at gjennomsnittet deler bilder av barna sine på en daglig basis ja, og veldig mange har nok ikke forstått hvordan man skrur på personvern. 

Men nå spør jo AB om hvert bilde hun legger ut om det er greit. Det er jo det hun må forholde seg til. Får hun nei så legger hun ikke ut. 

Jeg har ca 600 på min Facebook liste og det kan gå uker i mellom hver gang noen legger ut ett bilde av barna sine. Det kan komme noen til jul men da av hele familien men jeg ser det blir færre og færre hvert år. Å dette er (tror jeg) kun fordi barna ikke vil.

De vil ikke se bilde av seg selv på foreldrene sin Facebook eller Instagram. Jeg hadde noen før men jeg har måtte slette alle jeg hadde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anna87
17 minutter siden, Kollontaj skrev:

Gratulerer med årets hittil mest dustete innlegg. Klart barneskuespillere er langt mer greit enn enn eksponering av private barn. Helt greit, faktisk. Å mene noe annet er vås. 

Jommen bra det er så tidlig i året da😉

Bra du opprett holder spydighetene i forumet.

Går Ann å si du er uenig på en ordentlig måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

loffen

*lost case*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
4 timer siden, Anna87 skrev:

Kanskje dere skal begynne å tipse folk om å ikke lese bloggene som omhandler barn da. Ikke sette på NRK med barne skuespillere som er under 5 år som ikke har noe valg i det dem gjør. Slutt å gi klikk og seestall. 

Det at DU klikker inn på alle blogger viser jo interesse for det som står der. Om du så ikke er enig i det som blir lagt ut så er jo dere alle med på å lage en arbeids plass da. 

Jeg er ganske sikker på at ab har ganske mange rundt seg gjennom arbeidsplass osv som hjelper og støtter henne i de valgene hun tar, blogg er noe nytt og alle lære langs veien. Noe hun skrev og delte for 2-3 år siden ville hun kanskje ikke ha delt i dag, og det er sikkert noe nå hun ikke ville ha delt om 2 år igjen . Det gjelder nok alle som har en jobb gjennom sosiale medier. Hun har hørt dere, og tatt ett valg utfra det. 

Dere blir mer troverdige om dere trekker frem noe positivt også, dere leser jo bloggen hennes. Er det kun for å kommentere her og diskutere? 

Eller går dere igjennom lista med blogger for å finne alle feil (deres virkelighet av feil) hver morgen?

Å sammenligne skuespillere på 5 år og noen av bloggerbarna går ikke.

Vet du f.eks alt eller det meste om de som spiller i "Karsten og Petra" "Olsenbanden" " Linus i svingen"?  Ser du bilder og snap av disse daglig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest TomineB

Til dere som ikke ser at AB gjør feil. Hva med da hu delte vortene til en av barna i reklamen. Viste hvem det var. Her måtte annonsøren inn å stoppe det. Hu er ikke sann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Papirfly

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissCortado

At det er fort å la seg rive med i diskusjonen her og bruke usakligheter som argumenter finnes det flere eksempler på. Det gjelder begge sider, hvis man kan kalle det det. Budskapet forsvinner litt i grumset da. 

Jeg tenker at ABs disipler ikke helt vet hva de er med på. Det kan virke som de tror de er av hennes nærmeste venninner og betrodde. De går på person og ikke sak og bruker billige, uttygde argumenter for å forsvare makronenes rolle i det nøye planlagte, om ikke så gjennomtenkte likevel, spillet til moren for enhver pris. 

AB trenger forpliktende veiledning mener jeg. For barnas skyld. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lapper

Ville det vært en idé og flyttet mye av diskusjonen til Bloggerbarna? Det som omhandler eksponeringen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maskopi

Registrerer forøvrig at helgas stunt med hatere, netthets og offerrolle bare gav én opp for så å gå fem ned på blogglisten lørdag og søndag. Neppe reaksjonen hun ville ha, men godt å se at folk ikke biter på lengre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

princesse
21 minutter siden, Maskopi skrev:

Registrerer forøvrig at helgas stunt med hatere, netthets og offerrolle bare gav én opp for så å gå fem ned på blogglisten lørdag og søndag. Neppe reaksjonen hun ville ha, men godt å se at folk ikke biter på lengre.

Registrerte det samme selv..Men tror folk kanskje er bkitt redd for å skrive kommentarer som er kritiske men ikke ufine. 

Det ene blogginnlegg hun la ut fredag hvor hun ba lesere om å skrive kommentarer på Facebook for å vise hvem de er fikk kun 28 kommentarer. Hun hadde nok ventet flere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
elisaday

Det er ikke håp for AB. Når en voksen kvinne oppfører seg og utlever og uttaler på den måten hun holder på så er det for sent. Det er ikke underholdende lenger en gang. Bare trist. Dama oser desperasjon på alle mulige måter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Papirfly

Tråden er ryddet for person- og brukerdebatt.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pelikanen

Hva mener AB med: ingen er sammen med den andre pga penger og kjendisstatus?

Er det noen som har hørt om han før? En influencer?

Betrakter hun seg selv som kjendis? En rosadagbokskriver?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
51 minutter siden, pelikanen skrev:

Hun svarte vel en leser på at hun ikke betraktet seg som en kjendis🙊

Jeg hadde vel heller ikke sett på meg selv som kjendis om jeg var pizzabaker😏 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MissCortado
1 time siden, pelikanen skrev:

I og med hennes utspill og krumspring diskuteres i rikelig monn her inne, under "Rampelys" så er det vel ikke til å komme fra at hun har et visst kjendisnivå. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pelikanen
14 minutter siden, MissCortado skrev:

I og med hennes utspill og krumspring diskuteres i rikelig monn her inne, under "Rampelys" så er det vel ikke til å komme fra at hun har et visst kjendisnivå. 

Så det gir kjendisstatus? Da vet vi at nilsemann ikke leser kg. Han hadde ikke hørt om henne før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   3 medlemmer

• Akbn89
    • Illusen
    • EllaSays

Artikler fra forsiden