Gå til innhold
Vikinggirl

Anne Brith

Anbefalte innlegg

princesse
2 minutter siden, elisaday skrev:

Hva er terminologien for når mor selger barn for egen vinning (og i dette tilfellet, eget hus)? 

Ja si det.. men nå måtte huskjøp stå på vent noen måneder til fordi hun hadde fått en stor regning i postkassa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

pelikanen
3 minutter siden, princesse skrev:

Ja si det.. men nå måtte huskjøp stå på vent noen måneder til fordi hun hadde fått en stor regning i postkassa

Folk med kontroll på økonomien, som planlegger får ikke en stor regning sånn plutselig. Har du budsjett så velter ikke en stor regning noe. Du får ikke store regninger ut av det blå, slengt i postkassa 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
mikrobe
9 minutter siden, princesse skrev:

Kjipt å måtte betale for den kommende mannen nå før jul. Eller var han også spons? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ultiva
På 12.11.2017 den 11.38, Viking-girl skrev:

Bruke sin "kommende makronadvokat" på saken... Totalt usmakelig at denne må bruke lørdagskvelden/søndag formiddag til å ta til motmæle mot mammas kritikere. Dette har Anne Brith lagt opp til sjøl, og må rydde opp i sjøl. Om det noen gang er mulig. 

*forkortet innlegg*

Davidsen legger ansvaret for sin lykke på sine barns skuldre. De mindreårige innføres i morens bekymringer og lærer å sette til side sine egne følelser for å beskytte mor. 

1 time siden, princesse skrev:

En annen ting jeg reagerte på i helgen. Hun skrev i ett blogginnlegg eller i intervju til vg at norske barn var så bortskjemte. Hun mente at det ikke bare var og få nytt hele tiden og rosamakronen som ønsket seg Sveajakke måtte fint klare seg med en jakke hun hadde fått etter ett reklameoppdrag.

Men hvem er på snap i helgen med Sveajakke 😊 så da var vel ikke denne sponsede jakka bra nok.

Kanskje hun fikk den i belønning etter å ha beskyttet mamma på internett...

Endret av Ultiva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maskopi

Føles sikkert som et nederlag i dag siden homofil-stuntet ikke gav henne mer enn en syvendeplass på blogglisten, og i dag er hun nede på fjortende igjen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lafemmemauvaise
2 timer siden, elisaday skrev:

Hva er terminologien for når mor selger barn for egen vinning (og i dette tilfellet, eget hus)? 

Jeg tenkte først på digital hallikvirksomhet, men muligens blir digital menneskehandel et mer korrekt begrep i dette tilfellet.

-

Dette er forøvrig så lett å gjennomskue. Innlegget var aldri ment som støtte til normaliseringen av homoseksuelle. Dette var bare nok et eksempel på AB ufordragelige og moralsk forkvaklede higen etter oppmerksomhet og penger. Som @LilleSnupp skrev, så er innlegget - når alt vrøvlet fjernes - ikke noe annet enn en invitasjon til å spekulere i barns (!) eventuelle seksuelle legning. 

Dertil viser bare ABs respektløshet hvor viktig det er at det sporenstreks kommer et lovverk som beskytter mindreåriges (digitale) identitet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

calium
2 timer siden, elisaday skrev:

Bordellmamma? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse

Feil

Endret av princesse
Stor feil😁

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pelikanen

Hvorfor gir du henne klikk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
14 minutter siden, pelikanen skrev:

Hvorfor gir du henne klikk

Endret av princesse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
15 minutter siden, pelikanen skrev:

Hvorfor gir du henne klikk?

Var ikke klar over at jeg måtte spørre om lov først før jeg leser de få bloggene som jeg gjør. Men da har jeg skjønt at jeg må det og håper du sier det til de 8000 andre som også gir klikk.

Ha en super duper dag👑👑

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
pelikanen
2 timer siden, princesse skrev:

Var ikke klar over at jeg måtte spørre om lov først før jeg leser de få bloggene som jeg gjør. Men da har jeg skjønt at jeg må det og håper du sier det til de 8000 andre som også gir klikk.

Ha en super duper dag👑👑

Du skjønte vel hva jeg mente. Det er sånne som deg hun elsker. Som må inn på bloggen. Som gir henne klikk. For så å kritisere det du ser.

Hadde folk sluttet å klikke pga det de er irritert på, så har hun måtte lagt om bloggen. Skjønner dere ikke at det er dere hun " treffer" med idiotinnleggene?  Bloggere elsker dere...dere sørger for at de kan sitte der å geipe tunge til dere. Og det er " dere" som betaler lønnen. Verden vil bedras 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Newroz

Tror bloggen har diskvalifisert seg selv fra noen priser i år i hvert fall. Hadde vært hårreisende om blogg som utleverer og bruker barna sine på denne måten skal nomineres til noe som helst. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

princesse
1 time siden, pelikanen skrev:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
2 timer siden, pelikanen skrev:

Du skjønte vel hva jeg mente. Det er sånne som deg hun elsker. Som må inn på bloggen. Som gir henne klikk. For så å kritisere det du ser.

Hadde folk sluttet å klikke pga det de er irritert på, så har hun måtte lagt om bloggen. Skjønner dere ikke at det er dere hun " treffer" med idiotinnleggene?  Bloggere elsker dere...dere sørger for at de kan sitte der å geipe tunge til dere. Og det er " dere" som betaler lønnen. Verden vil bedras 

Takk for opplysningen 😆😆 klart jeg skal slutte og lese bloggen.

Jeg er kanskje den eneste av de som er i dette forumet som gjør det.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden