Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, clyde skrev:

Det tror dessverre jeg også, mer penger må nok inn i kassa slik at hun får kjøpt drømmehuset.

Men nå kommer det en kjempe stor nyhet i morgen.. Hun klarer nesten ikke holde på den.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Promoterer hun 12-åringens blogg på sin egen blogg?

Det synes jeg i så fall er veldig lite greit.

Ser ikke det store problemet med blogg i  seg selv i den alderen da, var vel noen år eldre selv før jeg laget min første, men hadde piczo-sider, nettby osv i den alderen (ikke overvåket av foreldre heller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ganske ung når jeg startet med geocities, spraydate, mirc og alle andre rare nettsamfunn/chat/nettsider man drev med på den tiden.. og det var ikke noe foreldrene mine visste noe særlig om eller fulgte med på tror jeg. Så sånn sett tenker jeg at en blogg startet med hjelp av foreldre kan være bedre, da har jo foreldrene mer kontroll iallfall og kan feks moderere kommentarer :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Gaea skrev:

Promoterer hun 12-åringens blogg på sin egen blogg?

Det synes jeg i så fall er veldig lite greit.

Ser ikke det store problemet med blogg i  seg selv i den alderen da, var vel noen år eldre selv før jeg laget min første, men hadde piczo-sider, nettby osv i den alderen (ikke overvåket av foreldre heller).

Hun promoterer på egen blogg og enda mer på snap

Datteren er 12år

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

Hvor gammel var voe når hun startet å blogge? 

Og hvis det blir penger å generere på minimakronens blogg. Så håper jeg de pengene går i minimakronens bankkonto og ikke i kontoen til huskjøp.

Jeg mener Voe var 13 år gammel da hun startet bloggen sin. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Nytter jo ikke å legge frem dette til henne,fordi hun vil nekte å mene at alt hun gjør er bra. Men i morgen kommer hun med kjempe nyheten og enten er dette skal vi danse eller kjendis farmen. Å hvem skal da passe på bloggen hennes og makronen sin?

Hvorfor tror du det er kjendisfarmen el svd egentlig? Tror ikke hu blir castet der altså. Blir veldig overrasket hvis det er det!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg blir oppgitt nå. Hun har bedt folk legge igjen kommentarer på facebook med navn. Da slippper hun nett troll.

Jeg la igjen en kommentar i går på innlegget hvor hun frontet makronen sin nye blogg. Jeg sa ikke noe negativt med sa at d hun skrev var en god tanke. Men att jeg var litt skeptisk til at mor fronter en blogg hvor personen er kun 12 år.

Nå har hun slettet kommentaren

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Monky skrev:

Hvorfor tror du det er kjendisfarmen el svd egentlig? Tror ikke hu blir castet der altså. Blir veldig overrasket hvis det er det!

Jeg bare har en følelse... Men aner jo ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun har kjøpt hus.

Det er jo en passende belønning for å ha ekstremt dårlig beslutningsevne i forhold til makroner i alle størrelser og fasonger. Jeg håper for alle disse makronene at hun har spart opp såpass at hun kan vie mer tid til makronbaking og mindre tid til makroneksponering.

Mulig jeg tilbyr henne et gjærbakstkurs for jeg klør etter å forklare henne at du aldri aldri trenger 2 pakker gjær om du gidder å elte deigen skikkelig. Gjør du det kan du klare deg med så lite som 25 gr og så slipper du at det smaker gjær av baksten din.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, smartbimbo skrev:

Jeg mener Voe var 13 år gammel da hun startet bloggen sin. 

Det stemmer, hun skriver det selv i sitt siste innlegg på bloggen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg er så lei av bloggere som ikke tenker lengre enn sin egen nesetipp. AnneBrith skriver at hun vet at Sunn Fornuft plakaten anbefaler at man ikke oppgir størrelser, men fordi leserne spør så mye så gjør hun det likevel. 

Poenget er at det har ingen hensikt for en leser å vite hva slags størrelse AnneBrith bruker så lenge du ikke har sett henne i virkeligheten og kan se hvordan din egen kropp samsvarer med hennes. Gitt det voldsomme fokuset hun har på bilder av egen mer eller mindre avkledde kropp så tjener dette bare en hensikt, og det er at AnneBrith får fortelle til alle lesere at hun bruker XS. 

Og så later hun som det er for å hjelpe leserne. Høhø, hun er vel snill. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at hun er obs på dette med kroppspress, men det hadde holdt at hun hadde sagt at plagget er helt normalt i størrelsen uten å utdype hvilken størrelse hun selv bruker. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men. "mange ble sinte" av aprilsnarren hennes, skriver hun, og får støtte. Hvem var sinte? Jeg vil ikke gi klikk. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, gjestgitt skrev:

Unødvendig kommentar, hvis hun faktisk forholder seg til råd som er gitt for å unngå kroppspress så BRA! Endelig noe vettugt fra den kanten.

Men hun gjør jo det stikk motsatte..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
1 time siden, CecilieX skrev:

Jeg er så lei av bloggere som ikke tenker lengre enn sin egen nesetipp. AnneBrith skriver at hun vet at Sunn Fornuft plakaten anbefaler at man ikke oppgir størrelser, men fordi leserne spør så mye så gjør hun det likevel. 

Poenget er at det har ingen hensikt for en leser å vite hva slags størrelse AnneBrith bruker så lenge du ikke har sett henne i virkeligheten og kan se hvordan din egen kropp samsvarer med hennes. Gitt det voldsomme fokuset hun har på bilder av egen mer eller mindre avkledde kropp så tjener dette bare en hensikt, og det er at AnneBrith får fortelle til alle lesere at hun bruker XS. 

Og så later hun som det er for å hjelpe leserne. Høhø, hun er vel snill. 

Helt enig, og hvorfor i all verden skal forresten et voksent menneske ha interesse av hvilken størrelse hun bruker 🙄 Det må jo være et spørsmål fra et barn og da er det vel poengløst å svare uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille_Krokodille
2 timer siden, gjestgitt skrev:

Unødvendig kommentar, hvis hun faktisk forholder seg til råd som er gitt for å unngå kroppspress så BRA! Endelig noe vettugt fra den kanten.

Hvis du leser innlegget, så oppgir hun størrelsen sin... 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Onbothsides skrev:

Helt enig, og hvorfor i all verden skal forresten et voksent menneske ha interesse av hvilken størrelse hun bruker 🙄 Det må jo være et spørsmål fra et barn og da er det vel poengløst å svare uansett. 

Men vet vi med sikkerhet at noen faktisk har spurt da? Kanskje det bare er en kamuflert unnskyldning for å skryte litt av kroppen sin, som hun åpenbart er veldig stolt av. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, gjestgitt skrev:

Unødvendig kommentar, hvis hun faktisk forholder seg til råd som er gitt for å unngå kroppspress så BRA! Endelig noe vettugt fra den kanten.

Ifølge "sunn fornuft plakaten" så skal IKKE vi bloggere opogi størrelse skriver AB... Men jeg skriver det alikevel..

God dag mann økseskaft 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
41 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Men vet vi med sikkerhet at noen faktisk har spurt da? Kanskje det bare er en kamuflert unnskyldning for å skryte litt av kroppen sin, som hun åpenbart er veldig stolt av. 

Kan kan godt hende det er Skybert som har spurt bare. Eller kanskje noen på Tinder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...